H0pe: Gefeliciteerd!! Geniet !!! lerana: Bedankt! Ook heel veel succes deze ronde Ik ben echt al heel lang zonder pil (meer dan 2 jaar), meestal voel ik mijn menstruatie goed aankomen.. Nu durf ik het echt niet te zeggen heb zoveel krampjes die lijken op ongesteldheidspijn .. het zou een werkelijk groot kerstcadeau zijn ..Ik hoop dat we allemaal positief testen!! Liefs
Wauw! H0pe gefeliciteerd. We gaan er hoe dan ook vanuit dat het plakker is .. Ik ben benieuwd wie zich nu nog weet te bedwingen nu de eerste test gedaan is.
Ben heel benieuwd wie er al meer kan testen Bizar trouwens van die dromen, meer die er last van hebben dus.. Ik heb laatst ergens gelezen dat vrouwen die veel nachtmerries hebben tijdens de zwangerschap sneller bevallen. Dat beloofd wat haha! M'n vorige bevalling was minder dan 1,5 uur!!
Ik heb ook 2v5 van kruidvat in huis..... en na dit verhaal durf ik de Earl perdictor bijna niet meer te gebruiken lijkt me zo vreselijk om zo een tegen vallen te hebben na een positieve test... Ik heb op 1 of andere reden ook iets tegen testen die kruisjes moeten geven....... Doe mij maar de streepjes testen. Hebben jullie al besloten welke dag jullie je eerste test willen wagen?
Gefeliciteerd Hope. Hopelijk lopen je testen mooi op en hebben we de eerste zwangere in dit clubje. Ik zit nu zelf op 6 dpo. Klachten zijn gevoelige borsten,maar die heb ik altijd voor mijn menstruatie, en een opgeblazen gevoel. Gisteravond heb ik echt heel onrustig geslapen en gedroomd, maar vannacht heb ik echt heerlijk geslapen
Ik denk dat ik de eerste test rond 23e ga wagen daarna 25 en dan gewoon op de NOD. Ben nu al zenuwachtig hahahaha
Haha de spanning begint goed om gang te komen hier... Met de feestdagen en het afsluiten van het oude jaar zou het zo leuk om een knal roze lijst te hebben!! En anders maar met z'n allen aan de zalm, rosbief, biefstuk, wijn en champagne met de feestdagen.
Ik kan waarschijnlijk vrijdag de stad in voor een test en hoop dan ook te testen. Die avond een etentje met vrienden en die zijn allemaal nog student en kindloos en meestal wordt er dan wel gedronken. Ik wil dan wel zeker weten of ik niet al zwanger ben Voor kerst ben ik van plan om de Bob te zijn dus dan kan ik niet drinken zonder dat het wantrouwen wekt bij (schoon) ouders, maar het etentje vrijdag is bij ons thuis. Dus daar gaat het hele Bob verhaal niet op, maar misschien griepje of AB kuurtje ofzo. Hoe zit dat bij jullie met drinken en de feestdagen? Niet dat wij mega zuipschuiten zijn ofzo, maar een wijntje met kerst of champagne met oud en nieuw hoort er wel bij en als ik dat zomaar niet doe dan is de link met een zwangerschap meteen gelegd
@Indy22 Haha wat een bijzondere theorie. Kan me niet zo goed voorstellen dat het wat met elkaar te maken zou hebben. Ik heb heel vaak levendige dromen, vooral tussen eisprong en nod. Maar goef, ben ook wel een stresskip. Kan me niet herrinneren dat het erger of minder erg werd toen ik zwanger was. Dus ik zie het voor mezelf niet als symptoom. Begin hier nu weer beetje menstruatiegevoel te krijgen, super chagrijning te worden en wat meer afscheiding. Was afgelopen maanden geen goed teken, dus zal nu ook niet zo zijn
Ben nu trouwens wel blij dat ik vegetariër ben haha! Hoef im me indien zwanger in elk geval niet druk te maken over rood vlees enzo.
Ja kwa dat is het een lastige periode nu hahah Ik drink sowieso niet als m'n dochter in de buurt is ( altijd dus ) hahah Maar zou het indd dan gooien op AB ofzo
@mutsefruts, de theorie erachter was dat vrouwen met nachtmerries onbewust al wat angsten verwerken waardoor ze bij de bevalling minder gespannen zijn.. Was een of ander ouders van nu artikel hoor dus hecht daar eigenlijk heel weinig waarde aan @H0pe, kerst bij (schoon)ouders thuis en ik doe niet de catering dus snel wat anders gaat niet werken. Maar m'n vriend kan wel snel een biertje pakken en semi pesterig roepen: haha, nu ben jij de Bob.
Nouja ik drink normaal ook niet veel maar ik ben net gestopt met borstvoeding geven dus ze weten dat ik echt wel zin heb in een wijntje
Oh de alcohol omzeilen.. Ik hou ook wel van een wijntje en een feestje. Dus geen alcohol wekt argwaan. Tijdje geleden sloeg ik ook een wijntje af, gewoon omdat ik er echt geen zin in had, zag gelijk de ogen van iedereen haha. Mocht het per ongeluk wel raak zijn met kerst, vertel ik het gewoon alleen aan naasten (ouders/schoonouders). Wil echt geen risico lopen.
Indy22, dan zou ik zoiets doen ja.. Gelukkig zou het bij ons geen argwaan wekken want ik drink bijna nooit