NOD-lijst 22 t/m 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mutsefruts88, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Hier precies zo! Ook jongen en meisje en idd vaak de opmerking 'meer smaken zijn er niet' en 'jullie zullen wel compleet zijn met zo'n koningskoppel' haha. En ook net verhuist.. Dus ben benieuwd

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Gefeliciteerd hope! Ik hoop voor je dat de streepjes gaan oplopen.
    Hier ga ik woensdag pas testen. Ben dan 10dpo. Dan op 12dpo nog een keer aangezien we dan luxe gaan uiteten waar wijnarrangement bijhoort.

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik weet niet meer wie het was (zit op telefoon dus moeilijk teruglezen) maar als je vorige week een smiley had en nu weer dan zou im een zwangerschapstest halen..) ovulatietesten kan je ook (officieus) als zwangerschapstest gebruiken.

Zou er trouwens ook iets als middagmisselijkheid bestaan?? Nu voor de vierde dag op rij de hele dag niks aan de hand, om vier uur opeens kotsmisselijk en net weer boven de wc gehangen., ik hoop echt dat t een buikgriepje is die steeds gewoon eind vd middag op kimt zetten rn geen voorbode van een zwangerschap vol spugen.. Tot nu toe nooit gespuugd alleen maar misselijk geweest als ik zwanger was.

4. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee heb vorige week geen smiley gehad. Maar had anderhalve week terug juist vruchtbaar slijm. Of ik weet t verschil gewoon niet 🙈 Haha.
    Ga maar van deze smiley uit. Weet niet binnen hoeveel uur ik mn eisprong zal hebben maar net weer even gezellig gemaakt met manlief. Over 14 dagen is dan mn NOD 1 of 2 januari. 3 januari ben ik jarig dus hoop op t mooiste cadeau! Blijf dit topic nog wel volgem en hoop op een hele mooie roze lijst!
    H0pe; zie nu je foto, super gefeliciteerd! Weer 1e ronde toch? 😊

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Hihi Indy22 ik heb nog nooit van buikgriep gehoord die iedere dag op één bepaald dagdeel op komt behalve.......... Een zwangerschap! :p

@louloux
    Vruchtbaar slijm kan inderdaad al dagen tot zelfs een week voor je eisprong aanwezig zijn. Als je nog niet eerder een smiley hebt gehad zou ik er vanuit gaan dat nu je eisprong is! Veel plezier!!

6. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Hier ook sinds een paar dagen met vlagen misselijk. Heb ook het gevoel dat ik soms op het randje zit van ziek worden. Maar ja, iedereen om me heen, op kantoor en thuis, zitten te snotteren of zijn ziek. Dus ja, zo aangestoken. Het zet alleen niet echt door.

7. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh ziet er heel goed uit hOpe!!!

Ik heb vanmorgen negatief getest:( Baal ernom, had zoveel symptomen!

Heb aanstaande donderdag mijn NOD, dus het kan nog..toch!?

8. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Tuurlijk kan het nog! Innesteling is tussen 5 en 10 dagen na eisprong dus misschien heb jij een late innesteling! Niet de hoop verliezen

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Heej pioenroos:) bij mijn dochtertje teste ik pas drie dagen na m'n bod positief dus ik zou in elk geval je nod nog even afwachten en dan weer testen als je niet ongesteld bent geworden. Ik blijf nog even voorbije duimen dan!!

10. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Loulouxx klopt voor de 4e keer in de 1e ronde zwanger, niet te geloven. Voel me ook wel een beetje schuldig tegen over sommige die zo lang moeten wachten. Niet dat ik het leuk vind maar denk soms wel eens laat mij dan maar eens wat langer wachten en iemand anders een keer wat eerder zwanger.. vind het zo sneu

11. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Lekker genieten. Iedereen heeft z'n eigen moeilijkheden in het leven. Voor jou is dit het niet, gewoon genieten dat het goed en snel gaat.

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Testen voor mijn nod doe ik liever niet, daar heb ik alleen maar negatieve ervaringen mee ;). Want in principe zegt een negatieve uitslag nog niet zo veel.
    Wij komen een dag na mijn nod weer terug en zullen dan ong. aan het einde van de middag / begin avond weer thuis zijn. Ik denk dat ik tegen die tijd wel 's middags / 's avonds een test kan doen. Mocht die negatief zijn, dan zal die 17dpo ook niet meer positief worden in de ochtend ;)
    Bewaren

13. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super gefeliciteerd Hope!!! Lekker genieten van de oplopende testjes! Test je morgen nog eens?

14. Mutsefruts88

@Nina Sanders
    Dat is dan toch ideaal? Mocht er op de terugweg nog geen menstruatie zijn, dan heb je waarschijnlijk direct een leuke test als je weer thuis bent :)

15. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland

Wat leuk! M'n gemiddelde NOD is de 28ste. Eerder ga ik denk ik niet testen. Vorige ronde testte ik een aantal dagen na mn NOD, maar toen bleek mij cyclus dus flink langer dan normaal te zijn. Op de dag dat ik testte kwam de menstruatie ook. Misschien dat ik deze ronde ook wel weer wat dagen wacht. Of te wel ik weet het gewoon nog niet.
    En jij? Ga je ook met een vroege test al eerder testen of pas op NOD?

Ik droom sowieso veel, waarvan ook veel nachtmerries. Tijdens de zwangerschap van mn dochter ook maar die bevalling duurde toch echt 3dagen :-| met alle toeters en bellen, maar het is me gelukt ;).

Moet daar wel zeggen. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, en we er die maand door drukte, feestjes etc ook niet zoveel aan hadden gedaan, ik droomde dat ik tegen mezelf heel,streng zei ' testen, nu!!'. Ik had ook een knaltest toen..

Kan ik gelijk een bruggetje slaan naar wel of geen wijntje. Tot aan mijn NOD zal ik daar niet zo over nadenken, daarna is het het gewoon gedaan met de wijn.

Ik hou altijd wel van een wijntje dus dat valt wel op als ik een borrel af sla. Maar een excuus van a.b is altijd een goede. Of nou ja ik verzin wel wat als we met oud en nieuw weten dat het raak is.

16. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Hope, gefeliciteerd! Ik zie het streepje ook, hopelijk lopen ze mooi op. En wauw wat gaaf zeg elke keer in de eerste ronde zwanger. Niet schuldig om voelen hoor. Toch fijn dat het zo soepel gaat? Hier de eerste 2 kindjes ook zwanger zonder dat we er echt mee bezig waren. Mijn oudste was ongepland zelfs haha, was 16. Maar wel heel welkom uiteraard. Bij mijn zoontje waren we wel wat langer bezig, 9 maanden. En nu dus 18e ronde.
    Dus je weet nooit hoe het loopt, maar toch super fijn als het snel lukt. Ben benieuwd naar je verdere testen.

Alcohol drinken: ik drink ook nauwelijks, nu tijdens het zwanger worden drink ik wel af en toe. Je baby heeft ook nog niet direct contact via navelstreng, die heeft eerst een dooierzakje, dus af en toe een wijntje en achteraf zwanger blijken te zijn is ook geen ramp. Maar zou dan uiteraard niet flink gaan zuipen. Maar als je een glaasje, of misschien 2 drinkt lijkt me dat echt geen kwaad kunnen. Maar heel begrijpelijk dat mensen het ook niet willen doen hoor. Hier nog geen idee hoe ik het ga doen met kerst.
    Denk dat ik misschien kerstavond een testje waag.

Hier geen idee of mensen een kindje verwachten bij ons. We hebben een koningskoppel en tussen hun in een vlinderkindje (dochter), en ze zijn ook al wel wat ouder, 7 en 4 jaar. Dus denk eigenlijk niet dat ze een kindje verwachten bij ons. Ze weten dus ook niet dat we al 1,5 jaar proberen. We zitten ook niet in de MMM ofzo, omdat we al 3x een kindje samen hebben gekregen. En heb tussendoor 1x onderzoek laten doen bij beide en daar kwam niets uit. Dus in principe moet het lukken. Afwachten maar....

17. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ik drink bijna nooit dus voor mij is het niet moeilijk of opvallend om niet te drinken. Dat maakt het natuurlijk een stuk gemakkelijker!
    Ik zit morgen op 7 dpo. Nog een paar nachtjes en dan mag ik testen. Spannend! Heb geen idee of het raak kan zijn, twijfel zelfs over mijn ei maar goed we zullen zien. Niemand heeft een glazen bol staan toevallig? 😉

18. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik morgen 11 dpo en ik wacht nog altijd af. Heb geen drang om te testen. Donderdag NOD. Zeker wel spannend. Ben bang voor negatieve test dus ongesteld worden vind ik dan 'fijner'. Als ik dan uit 1 van die 2 moet kiezen he!! Liefst natuurlijk geen ongesteldheid en dan na nod mooie test....

Super spannend voor de meiden die wel gaan testen komende dagen. Ik lees en duim mee....

19. Mutsefruts88

Een glazen bol zou wel fijn zijn idd! ;) misschien heb ik er nog wel 1 staan in een stoffig hoekje.

Testdrang begint wel weer toe te nemen. Heb het vermoeden dat m'n eisprong vroeg is geweest. Toch hou ik maar volgend weekend aan...

Had ineens wel heel gevoelige borsten. Normaal ook wel beetje gevoelig vlak voor menstruatie, maar nu was het echt bijna pijnlijk en branderig. Ga ik toch weer twijfelen om testjes te bestellen. Zucht... ;)

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Manine ik ga wel een vroege test wagen ben benieuwd hoe het bij jou gaat zijn! Ik ga 23e testen met vroege testen dan de 25e en dan op nod als ik niet ongesteld word natuurlijk..

Mommy spannend zeg vooral zoveel rondes lijkt me wel slopend ook? Wel knap hoe je er mee om gaat en toch denkt van we blijven proberen zegmaar..

Niqi spannend nog even geduld hopelijk een mooie test bij jou!!!

Else wat knap dat je je zo kan inhouden met testen! Hopelijk met nod een mooie test bij jou!

Deel Deze Pagina