Ha dames, nou ik ben helemaal bijgelezen hoor!! wat super dat veel van jullie al kwaaltjes hebben, ik kan niet wachten totdat jullie allemaal super positief testen en gezellig zwanger worden! spannend voor jullie. Ik blijf hier trouw door temperaturen en er gebeurt niets, ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus en ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Ik baal van mijn lijf en hou mezelf maar bezig met andere dingen. Gelukkig gaat dat laatste heel goed - we hebben gisteren de sleutel van ons nieuwe huis gekregen dus we klussen er heel wat op los. Haal mij maar van de lijst af - er gebeurt hier dit jaar nog niets. Maar ik blijf lekker meelezen en meeleven met jullie!!
Oeh bambineheart!! Spannend hoor. Ik hoop het echt voor je. Balen Linda. Ik heb ook behoorlijk lang op mijn ei moeten wachten (zie tempkaartje) dus ik snap je frustratie helemaal. Hopelijk in 2017 een mooie plakbaby voor jou.
Ik ben bang dat het hier deze ronde ook niet raak is. Nu vandaag 8dpo. Sinds afgelopen zaterdag komen de pukkels weer vanuit alle hoeken wat ik eigenlijk altijd als een sein zie van een naderende menstruatie. Meestal wordt ik een week of anderhalf later ongesteld. Argh ... ik hoopte zo erg dat het eindelijk raak zou zijn. Vooral omdat mijn cyclussen voor mijn doen nu redelijk stabiel zijn en ik voor het eerst in twee jaar weet wanneer ik deze keer mijn eisprong heb gehad.
Spannend evabram. Ik hoop heel erg voor je dat het geen vals resultaat is en dat je over een kleine week een knaller hebt. Bambiniheart ook spannend haha! Nog even geduld. Mommy91, jij bent nu ook 9dpo toch? Hier ook. Ik wil ook testen haha maar ik heb echt géén klachten, behalve heel erg verkouden sinds 4 dpo (net zoals half NL).
Spannend Evabram, hoop op mooie oplopende testen! En voor jou ook zo spannend Bambini. Vervelend dat je eisprong nog niet geweest is Linda. Hopelijk heb je snel een (bevrucht) ei! Succes met klussen.
Ik heb helemaal geen afscheiding meer. Gewoon kurkdroog. Goed of slecht teken? Iemand ervaring mee? Vandaag 12 dpo.
Hier vandaag ook 9dpo. Gisteren wat beige afscheiding gehad en sindsdien ook last van mijn borsten en zo af en toe ongikrampjes. Morgen wil ik er een test tegenaan gooien.
Bedankt Allen !!! ik hoop echt op een roze lijst en zowieso fijne feest dagen natuurlijk !!! Ik ga donderdag testen ... Had ongepland vanmorgen toch een test Gedaan en die was natuurlijk negatief! We vliegen donderdag ochtend naar familie in het buitenland voordat ik in het vliegtuig stap test ik opnieuw aan gezien dit de innestelling geweest zou kunnen zijn ...fingers crossed
Spannend bambiniheart, en evabram voorzichtig gefeliciteerd De aankomende week wordt wel een spannende zeg! Hier zowaar gewoon een nacht doorgeslapen, geen nachtmerries, niet wakker liggen en zowaar ook geen kleintje die midden in de nacht opeens bij mama moet en zal Wel nu om drie uur al aan de gember thee.. de misselijkheid start elke dag een beetje eerder. Maar verder nog totaal niet moe, juist eigenlijk meer energie dan in tijden (kan natuurlijk aan een nachtje doorslapen liggen). Wat goed uitkomt want super druk met kerst voorbereidingen. Zometeen de kerstboom maar even 'mooimaken' Hebben jullie ook een kerstboom?
Hier wat wittige afscheiding maar dat heb ik altijd wel na eisprong. Ja, wij hebben dit jaar een kleintje op het dressoir. Leek me de meest verstandige optie met onze klimaap Plus dat ik zo min mogelijk spullen wilde uithalen, gaan volgende maand verhuizen dus ben juist alles aan het inpakken. Maar helemaal niks vond ik ook weer zo ongezellig.
Jaaa ik was heel stellig !!!! En had er beter aan vast kunnen houden hahaha ... Toch de zenuwen die het wonnen ... Heb nog een paar testen liggen dus nu echt donderdag
=EvaBram;20329850]22 december (3)[/B] Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 Steef85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 december (7) Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Yazzie - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 H0pe - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na MK) Sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 december (5) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dretjuh - 30 Jaar - 3e kindje - ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Indy22 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje -ronde 12 25 december (7) Supereendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bulb - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 manuela83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 16 Jildouu - ?? jaar - 1e kindje - ronde 7 Toto - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 EvaBram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 december (4) Ddara - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nina Sanders - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 18 Niqi- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 december (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Goo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Evy3000 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 20 Fluffyfishy - 27 Jaar - 1e kindje - ronde 5 28 december (5) Ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 (4e na MK) liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 MMM Manine 32 jaar - 2de kindje - 2de ronde saar24 - 3e kindje - ronde 13 lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 december (3) Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 TotosDawn - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 LVtje - 32jaar - 2e kindje - IUI 2.1 MMM 30 december (2) Water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 4 31 december (4) Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 45 Wachtbankje (36), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)