NOD-lijst 22 t/m 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mutsefruts88, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    helaas meiden het was gewoon een hele rare maand bij mij vandaag ongi met meer pijn dan normaal... anyway ik wens jullie allen een fijne kerst !! liefs

2. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah wat balen! :( Je viert kerst toch in het buitenland? Gelukkig dan wat afleiding, fijne feestdagen!

3. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Balen Bambiniheart!

Hier net met de honden wandelen ineens een steek in m'n onderbuik, iets links van het midden. Geen kramp maar echt een pijnlijke steek:$ Was gelijk weer weg, maar dit ken ik niet......

4. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sassieka, ddara en sweety Gefeliciteeeeerd! Super 😀

5. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Ahh jammer :( Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten met de feestdagen. Jij ook een fijne kerst!

6. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Vandaag ook een negatieve test? De kans wordt minder groot maar het kan natuurlijk nog steeds! Helaas kun je niks anders doen dan afwachten

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wat enorm balen Bambini
    Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. Ondanks je menstruatie voor jou ook fijne dagen. Op naar een mooie test in het nieuwe jaar!

8. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Jammer zeg Bambini!! Altijd weer balen. Hoe je het ook went of keert.
    Ik heb alweer een paar uur ongesteldheidskramp. Maar nog niets te bekennen. Ook geen bruinverlies, wat ik dan normaal wel altijd heb.
    Kan ik ook deze krampen hebben die zo sterk op ongesteldheid lijken en toch zwanger zijn?

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Aan alle zwangeren: van harte!

Ik ga mocht ik zwanger zijn sowieso meedoen met moeders voor moeders. Voel me eigenlijk wel verplicht, aangezien ik zelf ook in de mmm zit. :)

Hier 11 dpo, en nog steeds niets geen klachten. Mijn tepels zijn niet meer gevoelig, gewoon helemaal niets! Sinds gisteren is mijn verkoudheid ook sterk afgenomen en eigenlijk tsjaa.. is er gewoon niets dat wijst op een evt. zwangerschap :)
    Geen klachten, geen testdrang, gewoon helemaal blanco! :)

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja, volgens mij kun je alle symptomen hebben van een naderende menstruatie en toch ongesteld zijn. Je kunt geen symptomen hebben en toch zwanger zijn...
    Kortom; alles kan ;)

Wat zou het toch fijn zijn als je meteen duidelijkheid had he. Zo'n lampje wat gaat knipperen van; ja! zwanger

Moeders voor moeders: vorige keer wel mee gedaan. Zit zelf in de MMM dus ben heel blij met al die vrouwen die in die flessen piesen :cool:
    Mocht ik nu zwanger raken dan weet ik niet of het praktisch te doen is ivm een verhuizing en mega verbouwing. Mocht het te doen zijn dan wil ik uiteraard gewoon weer mee doen.

Maar goed, eerst eens zwanger worden :D

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja daar heb je gelijk in. Wat zou het idd makkelijk zijn, wanneer je even een seintje van je lichaam kan krijgen zodra je eitje bevrucht is en ingenesteld. Eigenlijk wil je gewoon een klein zendertje zodat je exact weet wat er gaande is! ;)

12. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Hahaha lijkt mij ideaal ja! Ik moet zeggen dat ik wel een beetje een vreemd onderbuik gevoel heb.. maar daar durf ik niet vanuit te gaan. Ben bang dat dan de teleurstelling nog groter wordt als de rode duiveltjes aantreden 😔 Wel nog steeds gevoelige borsten en een temp die boven de 37 is, ga morgenochtend weer testen en anders de 25e nod afwachten

13. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Wauw! Dames op roze! Van Harte gefeliciteerd ❤ I hoop dat er nog veel meer roze bij mag komen :)

Morgen hier ongeveer 11 dpo. Als de menstruatie niet plots door komt dan doe ik morgenochtend een test. Ik denk ergens niet dat die positief zal zijn, maar we zullen het zien

14. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    NAH wat balen Bambini. Hopelijk volgende ronde raak.

Kaatje, hopelijk test je gewoon wat later positief.
    Succes met deze dagen door komen

15. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou toch moeten kunnen met al die techniek van tegenwoordig :)

Vind jouw avator zo grappig, alsof ik echt tegen Nina Sanders praat :D:p

16. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Vandaag kon ik me niet inhouden om nog een testje te doen met al die 10dpo positieve testers 😉
    Weer wit... Had de moed al opgegeven maar lees dat het nog kán. Maar mijn verstand zegt.... Op naar de volgende ronde. Ik denk steeds meer dat ik mijn ei heb gemist. Dus ja, dan is er weinig kans!

Ik wacht nu denk ik mijn (vermoedelijke) nod af. Tweede kerstdag testen en als ik dan niet zwanger ben ga ik aan de wijn... 😀

En alles roze dames.... Gefeliciteerd!!!!!

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Shit bambini, hopelijk volgende ronde raak!!

Ik ga mocht ik zwanger zijn zeker weer mee doen, ik doe eigenlijk altijd mee, ook bij de miskramen. Dat vind ik een van de weinige positieve dingen, dat er dan misschien iemand anders wel zwanger van wordt:)

Btw, ik ben dus net in de stad geweest he.. Uitgebreid boodschappen gedaan, voor t eerst in tijden zonder kids dus wel tien winkels in en uit geweest.. Kom ik thuis aan, denk ik: pieeeeeeep... zwangerschapstest:cool:

Lekker scherp.. Wordt dus nog even geduld hebben hier:)

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zo denk ik dus ook over MvM. Alle beetjes helpen.

Haha... zwangerschapsdementie? :D Behoedt je in ieder geval voor te vroeg testen :p

19. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Wauwww Ddara, Sweety en Sassiekaa, GEFELICITEERD! Super zeg!

Gewoon al 7 zwangeren op de lijst nu terwijl onze NOD lijst officieel pas vandaag begint haha. (22-31 december).

Bambini wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden.

Andere meiden die al op/rond NOD zitten en nog niet getest hebben, succes! Hopelijk blijft de menstruatie weg en krijgen jullie ook snel 2 strepen op de test.

MvM, ja ik ga ook zeker mee doen. Denk dat ik na de kerst even bel, want vind nu nog beetje vroeg, zit nog niet eens op mijn NOD haha. Bel dan ook meteen voor afspraak bij de VK. Ben benieuwd of ik bij de VK mag blijven of weer naar de gyn moet. Vermoed het laatste gezien mijn 2 laatste zwangerschappen. Maar hoop stiekem dat ik bij de VK onder controle mag blijven. Vind dat net wat persoonlijker. Maar goed, alles voor de gezondheid van de baby uiteraard!

Hope, krijg jij al zo'n vroege echo ivm bbz? of een andere reden?

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou, mijn partner is niet Bing Mauricius! ;)
    Bewaren

Deel Deze Pagina