Hier vandaag NOD dag voor mij.... hopelijk blijft de ongi weg! Meestal word ik s'avonds ongi dus kan nog lekker de hele dag in spanning afwachten.... tot 2 dagen terug nog negatief getest. Nog geen voortekenen van bruine afscheiding, kramp etc. Wel enorme rugpijn maar daar loop ik al vanaf vorige week vrijdag mee!
Hihi sweety! Ja ik kan het niet laten. Ik zit er bovenop nadat het 3 x is teruggelopen. Ik kan niet meer afwachten. Ik moet van mezelf gewoon controleren of ik nog blij mag zijn. Wel leuk dat ik je aansteek hihi
Evabram, daarom test ik ook om de dag! Ik zag bij mijn eerste 2 testen die dag na elkaar waren ook nauwelijks verschil. Niet de hoop verliezen!! Zegt echt nog niks. Mooi sweety28! Ziet er goed uit!! Kaatje1995, pff spannend!! Je durft geen test meer aan? Ik ga zo ook weer een testje doen. Hoop dat ik nu een knaller mag hebben 😊
Nou, ik twijfelde wel heel erg om te testen, Maar dacht nee! Niet doen. Dus wacht vandaag af en anders morgenochtend een test.
Wauw! eventjes afwezig en zoveel roze! Gefeliciteerd! Die testdrang heb ik ook. Ik heb het gevoel dat het raak is maar durf nog steeds niet te hopen. Mn gewicht is wel toegenomen (meestal ook tijdens menstruatie) maar heb best wel veel klachtjes en ze worden steeds iets aanweziger. Zere borsten, grotere borsten, pijn rond baarmoeder, steken in liezen, pijn in onderrug, draaierig, vlagen van misselijkheid,winderig en moe + erg emotioneel, maar ook weer vrij sterk. en oja. mijn afscheiding is nog steeds weg terwijl dat vrij veel is na het ei. Door jullie vroege testen word ik ook nieuwsgierig "bloos" Hopen op een hele mooie roze lijst.
Hoi meiden ik test bewust niet ik weet dat ik me zelf dan alleen maar gek maak gister hele liche streep. Is kijken hoe dik hij met kerst is....... verder heb ik gewoon vertrouwen in me lichaam en denk ik positief
Helaas vanochtend weer negatief getest.. over 2 dagen NOD, begin de hoop wel een beetje te verliezen.. nog steeds wel pijnlijke borsten overigens
@hope kom net terug van fysio, vanmiddag om 4 uur werken tot 22:15 uur dus redelijke afleiding. Echt stom want ga steeds als ik iets drang heb meteen plassen om te kijken of het al rood is... 🤣
Vandaag 2de dag overtijd. Vanavond testen! Spannend! Mooie oplopende testen komen er voorbij. Wat spannend en bijzonder voor iedereen. Kus en knuffels voor de meiden die nu minder nieuws hebben en nog een ronde moeten proberen. Gewoon balen!!!
Hoop dat jullie toch snel een positieve test hebben dames. Misschien toch een wat later ei geweest met bijv latere innesteling. Kan nog alle kanten op, ik duim.
Ik vind m best flink opgelopen met een nachtje. Ik denk ook dat mn nod misschien toch iets eerder is dan de 26e dan. Vind het zo spannend!!
Ik wacht op mijn man anders had ik vanmiddag al getest. Ik bedenk me steeds dat ik nog altijd ongesteld kan worden.....
♡🎀♡ NOD-lijst 22 t/m 31 december ♡🎀♡ 22 december (4) else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 steef85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 bambiniheart - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 december (7) pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 yazzie - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 h0pe - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na mk) sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 december (5) mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje -ronde 12 25 december (7) supereendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 bulb - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 manuela83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 16 jildouu - ?? Jaar - 1e kindje - ronde 7 toto - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 evabram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 indy22 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 26 december (4) ddara - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 nina sanders - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 mmm mommy91 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 18 niqi- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 december (5) blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 goo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 evy3000 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 20 fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 28 december (5) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 (4e na mk) liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 manine 32 jaar - 2de kindje - 2de ronde saar24 - 3e kindje - ronde 13 lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 december (2) lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 lvtje - 32jaar - 2e kindje - iui 2.1 mmm 30 december (2) water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 4 31 december (4) loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - ronde 21 evaelisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na ma tijdelijk datumloos (0) buiten de lijst (0) totaal: 45 wachtbankje (30), zwanger (8), ongesteld (3), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)