Testen lopen mooi op! Ik moet nog minimaal een week wachten Even nieuwschierig, weet dat het bij iedereen anders is en nog heel vroeg is, maar voelden jullie al wat op 4dpo? Heb gewoon het gevoel dat het deze keer niet raak is, dus ga proberen even een week niet te druk ermee bezig te zijn. Ga ook gewoon met kerst alles eten en drinken, als ik toch zwanger zou zijn dan geloof ik niet dat door alles te eten met kerst dit schadelijk kan zijn. Mijn moeder heeft bij mijn zwangerschap af en to wel een rood wijntje gedronken, vroeger wisten ze daar ook niet zoveel van af en ik ben nog altijd helemaal gezond en gelukkig haha! Ik ben al wel twee maanden gestopt met roken, dus daar ben ik al trots op
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik weet heel goed dat het voor je Nod nog alle kanten op kan gaan. Ben dus ook niet super teleurgesteld als het toch niet zo zou zijn. Het is pas m'n eerste ronde. Klinkt misschien gek, maar zo sta ik er echt in. Net even een fotootje gemaakt van m'n testjes: Wat denken jullie?
Tegen beter weten in vandaag al getest (8 dpo) en natuurlijk negatief. Achja nu wacht ik gewoon tot 15 dpo met testen.
Hier ook getest op 8 en 9 dpo en spierwitte test.. wanner adviseren jullie nog eens te proberen? ( vandaag met kruidvat 2v5 getest )
Als je elke dag test zie je het verschil wat minder maat als je de laatste test met 2 dagen ervoor vergelijkt zie je wel verschil! Hoeveel dpo ben je nu?
@Evabram: heel eerlijk vind ik het er niet heel hoopvol uit zien. Er gebeurd duidelijk is maar ik had toch meer oploop verwacht. Ik hoop echt dat ik er naast zit en je over paar dagen een prachtige knaller hebt. Zou niet eerder dan 10dpo testen, eerder zelfs wachten tot 11 dpo @kaatje: wat balen Als het dan niet raak is dan laat je menstruatie idd maar doorkomen. Kun je tenminste verder. Knuf
Ja zeker... 😞 Baal enorm.. net op de wc ook al wat roze tijdens afvegen dus word vandaag nog ongesteld... zet mij maar op rood :x
Balen kaatje 😓 Evabram hmmmm ik herken het en bij mij was dit niet erg positief. Liep hierna langzaam af. Ik hoop dat het voor jou anders is!
Hier nogsteeds geen bloed te zien. Zit nu ook pas op 8dpo, dus het kan nog alle kanten op. Maar ik verwacht wel mijn menstruatie aangezien het voor mij quasi onmogelijk is om spontaan zwanger te raken. Maar geen bloed geeft de burger moed, ofzo
Ik vrees dat jullie gelijk hebben lVtje en Sassiekaa. We wachten de test van morgen maar weer af en zoals Papillons hierboven zo mooi zegt: geen blies geeft moed
Evabram geef de moed nog niet op hoor van 1 naar 2 loopt ie mooi op van 2 naar 3 is twijfelachtig en van 3 naar 4 blijft gelijk tot misschien kleine terugloop maar misschien was je urine gewoon minder geconcentreerd of heb je gewoon een test die net wat minder kleur geeft. Ik zou zeggen gooi test 2 en 3 weg en leg morgen 1, 4 en 5 naast elkaar. OF test pas zondag weer...... Al die testen naast elkaar wordt je alleen maar onzeker van....