Meiden,, hebben jullie ook zo'n last van zere borsten? T word hier steeds erger.. (voelt goed en niet goed als je me begrijpt)
Wij gaan het nog niet vertellen! Het is hier al 3x vroeg misgegaan dus ben iets minder onbevangen dan bij onze eerste zwangerschap waarvan we nu een heerlijk kind van hebben rondlopen. We vertellen het bij 7/8 weken als we dan een echo kunnen krijgen
Yup, ook last van. Al paar dagen alsof ze beurs of blauw zijn. Tepels zijn met vlagen gevoelig. Voel ze soms door m'n jas heen als er wat tegen aan komt.
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Het mooiste kerstcadeau wat je maar kunt bedenken! Hier helaas het eerste bruinverlies al gespot en lichte menstruatiepijn. Denk dat het helaas weer niet gelukt is deze ronde.
Nee niet getest nog. Durf gewoon echt niet. Ben bang dat het, zoals altijd, zaterdag op zondag door breekt. Dus stel het steeds uit Wanneer kan jij testen?
Ik snap je gevoel helemaal. Mijn NOD is de 27e of de 28. Volgens schema de 28 maar als ik van de ovulatietesten uit ga kan het ook de 27e zijn. Ik ga morgen ochtend testen maar ik vind het ook heel eng eigenlijk.
Wij gaan het morgen al wel aan een aantal familieleden vertellen. Vorige maand had ik een vroege miskraam en daar was ik behoorlijk overstuur en verdrietig om. We hebben ze toen verteld dat we sinds kort bezig zijn en dat het mis was gegaan. Toevallig liep m'n cyclus vanaf dat moment precies met die van m'n schoonzus die voor een 2e gaan. Nu hoopte ze allemaal dat we goed nieuws zouden hebben met de kerst. Ik vond het erg jammer dat nu de hele verrassing er af was en dus heb ik tegen ze gezegd dat ik vandaag ongesteld ben geworden. En dan morgen toch een mooie kerst suprise! We hebben kaartjes met 'Wij willen iets vertellen' en dan aan de binnenkant 'jullie worden opa en oma' en 'jullie worden oom en tante' etc. In de envelop doe ik blauwe en roze confetti. We kunnen het wel nog even stil houden maar als ik morgen geen wijn drink en geen zalm en biefstuk eet dan weten ze genoeg. Dus voelen ons min of meer gedwongen om het al te vertellen. Maar we hebben ze ook verteld van de miskraam en stél dat het weer niet goed zou gaan dan willen we dat ook weer met ze delen. Dus morgen al vertellen!!! Vanavond naar vrienden maar dan ben ik gewoon de Bob!
Ja, nu al zo'n 10 dagen! Normaal een paar dagen voordat mijn menstruatie begint en dan alleen de buitenkanten. Nu ook aan de onderkant, binnenkant en bovenkant Morgen mijn vermoedelijke NOD, dus even afwachten of het weer een gewoon kwaaltje is dat nu eerder in mijn cyclus begint of toch een heel positief symptoom..
Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! Wat een boel al, super fijn Voor diegene die het niet gelukt is duim ik voor een super goede start in het nieuwe jaar Voor de wachters: succes In ieder geval allemaal fijne kerstdagen
Wauw gefeliciteerd dames met de mooie testen! Ik wil ooook... Kan dinsdag pas weer testen want we slapen bij mijn schoonouders. Met een beetje pech met nieuwjaar ongesteld Met een beetje geluk dan een positieve test. Vind het wachten wel zwaar zo, met kerst nog niks weten.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/643149-uitgerekend-1-t-m-15-sept-2017-a.html Deze Goo En gefeliciteerd nog!! Voor de dames die toch ongesteld zijn geworden een dikke knuffel en ik hoop dat het volgende ronde raak is. Voor de dames op de wachtbank ben ik nog heel hard aan het hopen dat het deze ronde raak is!!
Hoeveel dpo kunnen de kruitvat 2v5 positief uitslaan als je zwanger bent? Voel eigenlijk helemaal niets maar wil morgen ochtend graag testen ivm de wijn
Ja dat is goed. Morgen ben ik 11 dpo. Ik testen bij m'n eerste pas op 14 dpo licht positief maar dat was savonds dus ik weet niet of morgen eigenlijk al zin heeft maar goed we zien wel.
Ik ga morgenvroeg denk ik ook maar een test doen.. Zou fijn zijn om voor het kerstdiner iets meer te weten.