Ok je begint met een sneer. Snap ik. Je boodschap was anders dan hoe je het hier schetst. Als dat niet zo bedoeld was dan is het de toon die de muziek maakt en kan ik het na nog een keer lezen niet anders opvatten dan dat ik een advies geef welke zeer schadelijk is, dat het fout is en dat ik zwanger worden wellicht niet belangrijk genoeg vind. Ik snap dat je iedereen, incl mij, een gezond kindje wenst. Ik benoem mn dochter om aan te geven dat ik heel goed weet waarom ik tussen eisprong en NOD me niet in allerlei bochten ga wringen. Ik snap echter ook heel goed waarom sommige vrouwen hier dan wel al rekening mee houden. Of iemand nou al lang bezig is of net als ik pas weer sinds kort. Ik test niet voor NOD omdat het voor mij simpelweg nutteloos is, helemaal omdat het echt heel vroeg is. Niet omdat ik dan dingen wel of niet ga doen zoals roodvlees, rauwe producten, vis, alcohol etc noem alles maar op wat niet handig tijdens een zwangerschap. Toen we wisten dat ik zwanger was van mn dochter was dat in de maand dat we even oversloegen met echt proberen. ik heb me heel erg schuldig gevoeld omdat we in die maand veel feesten hadden. Ongezond etc. Ik heb daarna heel veel informatie ingewonnen, op basis daarvan kan ik zonder zorgen nu zeggen dat het voor mij niet als onnodig risico geldt. Als er vrouwen zijn die daar erg mee worstelen geef ik mijn visie, waarop ik ook verwacht dat er andere visies gedeeld worden zodat iemand zelf een bewuste keuze zal maken, wat het beste past en voelt. Dit is mijn manier, en dat is echt niet fout. Na NOD, en bij een positieve test denk ik er wel weer anders over. Even terug op die hormonen, ik vrees dat ik altijd zo fel ben als ik me onterecht op plek gezet voel terwijl de intentie gewoon normaal is. Als mn hormonen opspelen tja dat zal nog pittiger zijn, of niet. Die schommelen dan nog al he.
Btw: als je voorspelling ' jij bent echt zwanger' uitkomt dan biedt ik je mn excuses aan voor mn felle reactie. Zo ben ik dan ook weer wel. Vriendjes? Ik begrijp dat je boodschap anders is zoals ik hem lees, even als dat ik het idee heb dat je mijn boodschap ook anders gelezen hebt als dat ik hem bedoeld heb.
Vriendjes vrede op aarde met kerst Ik denk ook dat ik je boodschap verkeerd had begrepen want ik ging er van uit dat het bedoelt was om twijfelende mensen over de streep te trekken om gewoon te drinken. Maar of we nou wel of niet de zelfde mening hebben over drank en mogelijke prille zwangerschap...... Ik hoop oprecht dat je deze ronde zwanger zult zijn
♡🎀♡ NOD-lijst 22 t/m 31 december ♡🎀♡ 22 december (4) else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 steef85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 bambiniheart - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 december (7) pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 yazzie - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 h0pe - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na mk) sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 december (5) mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje -ronde 12 Eva90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 december (7) supereendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 bulb - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 manuela83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 16 jildouu - ?? Jaar - 1e kindje - ronde 7 toto - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 evabram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 indy22 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 26 december (4) ddara - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 nina sanders - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 mmm mommy91 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 18 niqi- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 december (5) blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 goo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 evy3000 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 20 fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 28 december (6) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 (4e na mk) liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 manine 32 jaar - 2de kindje - 2de ronde saar24 - 3e kindje - ronde 13 lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 december (2) lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 lvtje - 32jaar - 2e kindje - iui 2.1 mmm 30 december (2) water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 4 sallie - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 31 december (4) loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - ronde 21 evaelisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na ma puck85- 2e kindje - ronde 4 tijdelijk datumloos (0) buiten de lijst (0) totaal: 48 wachtbankje (25), zwanger (11), ongesteld (9), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hoi allemaal, Vanuit Turkije wens ik jullie allen fijne feestdagen. Helaas kan ik ook op rood. Ben precies op mijn nod ongesteld geworden. Wat wel apart is aan deze menstruatie is, is dat ik nog steeds gevoelige borsten heb en dat de menstruatie de eerste dag heftiger was dan nu. Nu heb ik bijna niks meer terwijl al mijn voorgaande menstruaties echt een dikke week duurden. Herkent iemand dit?
Goeiemorgen meiden, Het is nog vroeg maar ik ben er voor de 2e keer uit om te plassen dus dacht doe meteen een test. Of Nouja 2 testen Haha. Kom ze even hier showen. Bizar hè, wat een knallers voor 14 dpo/nod. Donkerder gaan ze niet meer worden denk ik. Normaal had ik pas zulke testen met 5 weken zwangerschap minimaal. Zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is. Meiden fijne dag vandaag ook. Hopelijk nog meer positieve testen. Ga nog even snel Mn bed in en voor de rest drukke dag.
Mooie knallers! HIer op rood. Vannacht tig keer uit om te plassen en vanmorgen enorme krampen en jawel bloed. Zucht... zo'n tegenvaller weer 😭😭 Nu dubbel liggend van de pijn in bed... hopelijk trekt het beetje weg en kan ik nog kerst vieren... Succes verder degene die nog op wachtbankje zitten.
Wat een mooie testen allemaal hier zeg, gefeliciteerd! Voor alle andere meiden die al ongesteld zijn geworden, duimen voor een mooie start in 2017. Hier gister getest ivm kerst eten en drinken. Was negatief ga ik vanuit. Had hem wel in het topic van vage testen geplaatst, twijfelde of ik in de verte een streepje zag. Het was gister 9dpo, dus sowieso erg vroeg. Ik denk wel wat kwaaltjes te herkennen, maar ga nergens van uit. Weet ondertussen wel hoe je lichaam je voor de gek kan houden .
Gefeliciteerd mommy! Heb je iets van klachten? Vandaag is mijn nod maar ga morgen pas testen! 😉
Echt knap van je!!!!! Hopelijk een witte kerst voor jou en morgen een knaltest. Weer paar dames op rood balen meiden. Succes bij de volgende ronde Mommy. Voor de 3e x hihi super test' Hier nog mijn rijtje van 11dpo tot vandaag 14dpo. Ben zo trots.
Allereerst dames op rood, onwijs balen zeg!!! Hopelijk brengt 2017 jullie veel goeds en zitten jullie er volgend jaar met kerst er toch anders bij. Wow!!! Mooie testen mommy91 en sassiekaa!! Vanmorgen heb ik met clear blue getest. Wil niet iedere dag met K2V5 testen omdat ik de vorige keer zo'n stress had door licht oplopende streepjes. Dus test met Kruidvat nu om de dag. Was wel benieuwd wat clear blue vandaag zou aangeven. Vorige keer bleef hij hangen op 1-2 weken. Vandaag precies 4 weken (14dpo) en hoopte zo dat hij al 2-3 zou aangeven... En ja hoor!!!! Ben zoooooo blij!! Inmiddels wel echt een duidelijk teken: m'n borsten zijn enorm gegroeid. Zowel m'n vriend als ik schrokken er allebei van.
Saskia, ook hier, ze zijn mooi duidelijk! Ik heb nu een testje in de wacht liggen. Wilde eigenlijk een dag overslaan, maar te weinig zelfbeheersing haha. Is ook mijn laatste test, dus als deze wit Is, wacht ik nod af. Sweety, mooie testen hoor, gefeliciteerd! Mooi zo op zo'n cb altijd!
Jee ! weer roze erbij! Maar ook weer wat rode Mooi sweety! Ik had vannacht echt amper geslapen. was erg onrustig.. Voel van alles in M'n buik maar ben ook weer bang dat het niet goed blijft plakken, maar daar mag ik niet aan denken van m'n vriend, Hebben jullie dat ook?