Wauw mooie testen!! Pffff zo tegen het einde aan vind ik het steeds spannender weer om naar de wc te gaan haha. Ben bang ineens ongesteld te worden ofzo. Geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen. Morgen krijgen we vrienden over voor een verlaat kerstontbijt dus denk niet dat morgen testen erin zit. Maar anders woensdag sowieso maar eens een testje wagen als ik nog niet ongesteld ben.
Heel herkenbaar, maar in mijn geval ook wel logisch. Ik probeer zo positief mogelijk te blijven. Toen ik van onze eerste zwanger was, wist ik wel dat er kans was op een mk, maar heb daar nooit verder echt bij stil gestaan. Daarnaast gaat het ook gewoon vaker goed dan fout. Daar hou ik me nu ook aan vast.
Nou, ik twijfel weer, dus ga maar uit van negatief. Vind dit sowieso rottesten (testpoint) had ze besteld ivm tijdgebrek. Doe er wel een foto bij!
Super sweety!!! Die cb ligt klaar voor mij voor morgen. Wilde iig een test op 14 dpo met k2v5. En Sallie?? Edit: ik weet niet Sallie of het schaduw is wat ik zie of een lijntje. Ik ken verder de kwaliteit van testpoint ook niet.
Ja, wachten is toch het beste . Ik ken de kwaliteit verder ook niet hoor, alleen controlestreep bleef al heel lang vaag.. We wachten af! Genoeg afleiding deze dagen .
Hier precies zo. Na 3x mis hoop ik nu raak en blijvertje. Ik mag ook niet twijfelen van m'n man. Maar pff zo moeilijk. Daarom test ik zo vaak. Wil er een soort van controle/grip op hebben.
Ja dat had ik ook. Had me zo voorgenomen om er nu minder testen tegen aan te gooien aangezien ik in het verleden ook knallers en 3+ op de CB heb gehad, maar de zs toch niet goed zat. Maar ben dus toch weer gezwicht. Ben nu urine aan het ophouden om weer te testen.
Balen!! Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en dat je gewoon kerst kunt vieren. Op naar de volgende ronde! Ik denk dat ik ook binnen nu en twee dagen ongesteld ga worden, want zo voelt het wel (plus de negatieve test van gisteren natuurlijk).
♡🎀♡ NOD-lijst 22 t/m 31 december ♡🎀♡ 22 december (4) else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 steef85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 bambiniheart - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 december (7) pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 yazzie - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 h0pe - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na mk) sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 december (5) mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje -ronde 12 Eva90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 december (8) supereendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 bulb - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 manuela83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 16 jildouu - ?? Jaar - 1e kindje - ronde 7 toto - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 evabram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 indy22 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 26 december (4) ddara - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 nina sanders - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 mmm mommy91 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 18 niqi- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 december (5) blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 goo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 evy3000 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 20 fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 28 december (6) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 (4e na mk) liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 manine 32 jaar - 2de kindje - 2de ronde saar24 - 3e kindje - ronde 13 lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nyna87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 december (2) lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 lvtje - 32jaar - 2e kindje - iui 2.1 mmm 30 december (3) water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 4 sallie - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 31 december (5) loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - ronde 21 evaelisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na ma puck85- 2e kindje - ronde 4 tijdelijk datumloos (0) buiten de lijst (0) totaal: 49 wachtbankje (25), zwanger (11), ongesteld (11), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan,
Meer dames zie ik die nog aan het wachten zijn. Ik durf ook echt niet te testen. Afgelopen 2 dagen ook niet kunnen testen en temperaturen want we zijn niet thuis. Vanavond weer naar huis en morgen weer temperaturen. Als die morgen nog hoog is doe ik misschien een testje maar ik ben gewoon zo bang voor een teleurstelling dat ik liever mijn menstruatie afwacht. Ik heb trouwens afgelopen nachten zo slecht geslapen, word telkens wakker en droom heel absurd. Herkennen jullie dit? Heb trouwens wel een zwaar gevoel in mijn buik... maar ik denk dat ik dingen voel omdat ik ze wil voelen ipv dat het echt een teken is.
Spannend!! Ik duim voor je! Ik herken wat je omschrijft wel van m'n zwangerschap van m'n dochtertje. Lastig, want alle tekenen lijken op elkaar en kunnen met zoveel verschillende dingen te maken hebben.
Dames ik mag alweer op rood. Negatieve test, borsten worden alweer 'slapper' en het bekende menstruatie gevoel komt alweer opzetten. Lieve dames geniet van de mooie dagen en succes nog allemaal!
Aaa.. Zoals ik eerder had verteld zou ik vandaag niet testen. Maar kreeg weer afscheiding en werd zenuwachtig en kon het toch niet laten (bloos) dus vriendlief was de deur uit met de hond en heb toch een testje gedaan, en weer een streepje !! Ben er gewoon rillerig van haha onzekere muts ben ik