Ben echt benieuwd Nina Sanders of je zwanger bent. Ik duim voor je! Geniet nog van je laatste avondje Rome! jammer Niqi. Iedereen leuke kerst gehad? Hier gezellig gehad maar ben echt gesloopt nu. De vermoeidheid slaat alweer toe. Bah. Duik er zo lekker in. Morgen maar eens bellen naar Mvm en verloskundige.
Helaas, mijn temperatuur is gezakt. Dat wordt met echte champagne het jaar uit.. op naar ronde 6 alweer Heel veel succes voor de wachtende dames en ik hoop op positief nieuws voor jullie!!
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames? Zou ik een testje wagen of toch nog een dag of 2 wachten? Is mijn eerste normale cyclus dus ik heb geen idee hoe lang mijn lf zou kunnen zijn.
Je zou zeker een poging kunnen wagen. Je temp ziet er mooi uit en op 12dpo is de kans groot dat je posi test als je zwanger bent. Echter, een mooi kaartje garandeert nog geen zwangerschap
Hallo Dames, nou ik zit op een mogelijke 7dpo (zie kaartje in handtekening). En ik kan niet meer tegen koffie..... Ik probeer mezelf niets in mn hoofd te praten, maar man....koffie en ik zijn dikke vrienden en nu wordt ik er misselijk van en speelt mn maag op. Zeer irritant. Dus ik praat mezelf niets in mn hoofd, maar toch apart haha
Sorry hoor dames, waarschijnlijk zie ik dingen die er niet zijn maar ik denk toch écht heeeel licht iets te zien. Vergeleken met mijn spierwitte test op 8 dpo zie ik een soort schaduw in de verte. Ofja, ik zie iets wat ik nog nooit eerder op een test heb gezien. Wie helpt me uit deze waanzin? Ik denk dat ik gek word haha
Ik weet niet precies waar het moet zitten normaal maar ik zie 2 streepjes ook in de foto die niet bewerkt is maar weet niet of ik hem op de goede plek zie Ddara wat een mooie test zeg!!!! Sorry dames heb niks verder mee gekregen in dit topic ik heb m'n tel met kerst weg gehad dus alles gemist haha
Ik zie op de onbewerkte foto volgens mij een heeeeel licht streepje.. Zo was mijn eerste test ook, en vandaag een knaller. Ik hoop dat die van jou ook mooi op gaan lopen
Bedankt dames!! Ben ik toch niet gek aan het worden haha. Ik wacht wel nog even met testen nu weer anders maak ik mezelf helemaal gek. Vrijdag weer proberen
Pfff de spanning begint hier wel op te lopen! Nieuwe dames op roze gefeliciteerd! Liefwolkje, ik denk iets te zien maar is wel met heel goed turen. Hopen dat je snel een duidelijke posi test in handen hebt. Ik ben nog steeds vooral heel erg moe, al dagen achter elkaar. Vannacht ook onrustig geslapen, weer veel gedroomd. Ook al dagen emotioneel, krijg bij het minste geringste een brok in m'n keel, posi testen van andere dames, oplopende testen, handtekeningen waarin staat hoe lang iemand al bezig is, een stom appje van iemand......Er is niet veel voor nodig om me van slag te doen raken. Eetlust is ook nog steeds hopeloos, ik eet omdat ik honger krijg en niet snel daarna komt er een vlaag misselijkheid voorbij. Heb ook nergens echt trek in Temperatuur is nog steeds mooi hoog, dus dat is een goed teken. Borsten licht gevoelig, maar dat heb ik vaker voor ms, ik blijf naar de wc gaan voor kleine boodschap, lijk wel lek . Morgenochtend waag ik weer een testje
Jaa ik heb een aantal testen geprobeerd allemaal negatief gister nog een action test ook negatief ik wacht nu morgen af als ik morgen niet ongesteld word ga ik testen.. maar heb ineens nergens geen last meer van dus ga er vanuit dat ik ongi ga worden
Marlies, spannend! Weet je precies je nod? Liefwolkje, gek ben je sowieso niet . Spannend hoor! Dit was een kv test toch?