NOD-lijst 22 t/m 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mutsefruts88, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jammer! Op naar de volgende ronde 🍀!

2. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Mooie testen Lizzie!

3. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Ben echt benieuwd Nina Sanders of je zwanger bent. Ik duim voor je! Geniet nog van je laatste avondje Rome!

jammer Niqi. :(

Iedereen leuke kerst gehad?
    Hier gezellig gehad maar ben echt gesloopt nu. De vermoeidheid slaat alweer toe. Bah. Duik er zo lekker in. Morgen maar eens bellen naar Mvm en verloskundige.

4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Helaas, mijn temperatuur is gezakt. Dat wordt met echte champagne het jaar uit.. op naar ronde 6 alweer :(

Heel veel succes voor de wachtende dames en ik hoop op positief nieuws voor jullie!!

5. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Wat vinden jullie van mijn kaartje dames? Zou ik een testje wagen of toch nog een dag of 2 wachten? Is mijn eerste normale cyclus dus ik heb geen idee hoe lang mijn lf zou kunnen zijn.

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Je zou zeker een poging kunnen wagen. Je temp ziet er mooi uit en op 12dpo is de kans groot dat je posi test als je zwanger bent.
    Echter, een mooi kaartje garandeert nog geen zwangerschap ;)

7. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Helaas, weer negatief. Wacht nu maar gewoon mijn menstruatie af.

8. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hallo Dames, nou ik zit op een mogelijke 7dpo (zie kaartje in handtekening). En ik kan niet meer tegen koffie..... Ik probeer mezelf niets in mn hoofd te praten, maar man....koffie en ik zijn dikke vrienden en nu wordt ik er misselijk van en speelt mn maag op. Zeer irritant. Dus ik praat mezelf niets in mn hoofd, maar toch apart haha ;)

9. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Best een aardige knaller toch voor 15dpo

Bijgevoegde bestanden:

10. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Sorry hoor dames, waarschijnlijk zie ik dingen die er niet zijn maar ik denk toch écht heeeel licht iets te zien. Vergeleken met mijn spierwitte test op 8 dpo zie ik een soort schaduw in de verte. Ofja, ik zie iets wat ik nog nooit eerder op een test heb gezien. Wie helpt me uit deze waanzin? Ik denk dat ik gek word haha

Bijgevoegde bestanden:

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113

Ik weet niet precies waar het moet zitten normaal maar ik zie 2 streepjes ook in de foto die niet bewerkt is maar weet niet of ik hem op de goede plek zie

Ddara wat een mooie test zeg!!!!

Sorry dames heb niks verder mee gekregen in dit topic ik heb m'n tel met kerst weg gehad dus alles gemist haha

12. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Heb je zelf al getest lerana?

13. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik zie op de onbewerkte foto volgens mij een heeeeel licht streepje.. Zo was mijn eerste test ook, en vandaag een knaller.
    Ik hoop dat die van jou ook mooi op gaan lopen :)

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ddara : mooie test!!

Liefwolkje, ik zie zonder veel moeite wat je bedoelt hoor, spannend!!

15. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Bedankt dames!! Ben ik toch niet gek aan het worden haha. Ik wacht wel nog even met testen nu weer anders maak ik mezelf helemaal gek. Vrijdag weer proberen

16. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Gefeliciteerd!

17. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Liefwolkje. Ik hoop dat die mooi opgaat lopen. Ik lijk namelijk ook wel wat te zien.

18. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Pfff de spanning begint hier wel op te lopen! Nieuwe dames op roze gefeliciteerd! Liefwolkje, ik denk iets te zien maar is wel met heel goed turen. Hopen dat je snel een duidelijke posi test in handen hebt.

Ik ben nog steeds vooral heel erg moe, al dagen achter elkaar. Vannacht ook onrustig geslapen, weer veel gedroomd. Ook al dagen emotioneel, krijg bij het minste geringste een brok in m'n keel, posi testen van andere dames, oplopende testen, handtekeningen waarin staat hoe lang iemand al bezig is, een stom appje van iemand......Er is niet veel voor nodig om me van slag te doen raken. Eetlust is ook nog steeds hopeloos, ik eet omdat ik honger krijg en niet snel daarna komt er een vlaag misselijkheid voorbij. Heb ook nergens echt trek in :)
    Temperatuur is nog steeds mooi hoog, dus dat is een goed teken. Borsten licht gevoelig, maar dat heb ik vaker voor ms, ik blijf naar de wc gaan voor kleine boodschap, lijk wel lek :$. Morgenochtend waag ik weer een testje :D

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa ik heb een aantal testen geprobeerd allemaal negatief gister nog een action test ook negatief ik wacht nu morgen af als ik morgen niet ongesteld word ga ik testen.. maar heb ineens nergens geen last meer van dus ga er vanuit dat ik ongi ga worden

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Marlies, spannend! Weet je precies je nod?

Liefwolkje, gek ben je sowieso niet ;). Spannend hoor! Dit was een kv test toch?

Deel Deze Pagina