Gefeliciteerd Nina. Super mooie test. Hier helaas de befaamde witte test Laat de menstruatie dan ook maar komen, en dan hopen dat ik het ziekenhuis nog kan bereiken zodat we meteen door kunnen.
He balen Madeliefje en Lvtje hopen op een mooi 2017 ! @Nina sanders.. Ik heb ook nog steeds test stress in de angst dat het minder loopt. ik heb 3 dagen achter elkaar gestest en het loopt gelukkig op! Gister nog een paar gekocht (bloos) vriendlief en ik willen telkens ff controleren of het er nog zit Maar vandaag ga ik niet testen, heb ook een volle dag werk dus afleiding genoeg
Heel jammer Lvtje! Hopelijk mag je toch volgend jaar rond deze tijd er anders bij zitten. Succes volgende maand.
Ah nee toch, balen madeliefje en lvtje! Ik heb net weer een testje gedaan, zit nu met spanning te wachten...
OMG!!! Ik zie hem!!! En ik vind hem echt al duidelijker dan gisteren. Mag ik voorzichtig blij gaan worden??
Nina sanders kom maar op met die test van vandaag! Ik vind het ook echt helemaal geweldig voor jullie zeg!!!!! Volgens mij had jij hier in de topic toch wel de grootste gun factor, ik ben super blij voor je! Neem ons even mee naar je test moment........ hoe ging dat wanneer zag je het en hoe gingen jullie uit je dak...... daar wil ik echt alles van weten!
Gefeliciteerd Nina Sanders! Echt te gek joh! Ben benieuwd wat Bing ervan vindt En je was er zo koel onder!
Lief wolkje en Nina Sanders gefeliciteerd! Superfijn! Ik dacht gisteren ongesteld te worden, maar dat is dus niet gebeurd. Vanochtend zelfs mijn temperatuur weer omhoog. Snap er niks van..
Liefwolkje ik zie 'm ook nu hoor! Gefeliciteerd! Hier voor de 2e dag op rij mega emotioneel, stond net op straat gewoon bijna te janken Eetlust is nu echt op nulpunt, voor ontbijt honger maar zit na 2 happen al vol.....Ik hou het maar op pre-test stress, had vannacht m'n zusje te logeren dus niet kunnen testen. Eens kijken of ik me kan bedwingen tot morgenochtend
Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn!!! En ik duim voor de ladies die nog op het wachtbankje zitten. En die op rood staan net zoals ik, volgende ronde is het gewoon raak
Gefeliciteerd Nina en lief wolkje! Nou heeft Rome toch ook nog een bijzondere herinnering! En dat je niks voelde geef me weer moed, haha! Weet het deze ronde echt niet, de ene keer denk ik heel sterk; ja ik ben echt zwanger hoor en gerust 5 minuten later denk ik weer ; nee nu niet want iedereen is zwanger op dit moment Haha vind t echt onzekere dagen voor NOD. Vorige week maandag had ik mn eisprong, dan zit ik nu toch op 9dpo? Vannacht heb ik nachtdienst dus morgen testen heb geen zin, dan denk vrijdag of zaterdag. Gelukkig heb ik veel afleiding, want vrienden komen slapen het weekend en dinsdag ben ik jarig
Idd, kijk ik toch warmer terug op Rome haha. Bing is ook in de wolken! hahaha nee zonder gekheid. Kom ik vanochtend thuis na een uurtje sporten, kan ik mijn iPad niet vinden, zit ml inspiratie op te doen voor babykamers. Euh, das wat vroeg, sweetie.. Zegt ie: 'laat me toch, vind ik gewoon leuk!' @ iedereen zonder symptomen: ja je gaat zo zoeken naar allerlei dingen. Ik had bijv van 5 tot ong 10 dpo een verkoudheid (net zoals half NL), nou, ja daar maar eens op googelen haha. Wat ik deze ronde heb gedaan (en ja, ik geloof graag dat het allemaal eraan heeft bijgedragen); - vanaf 1dpo utrogestan 2x2 bollen (voor de MMM mama's: moet ik in elk geval blijven gebruiken tot en met de eerste echo 8 wk) - vanaf eisprong elke dag een glas granaatappelsap - multi voor zwangeren (met vit D, visolie en foliumzuur er al in) - minderen met alcohol, maar ik heb het niet hélemaal laten staan (vanaf nu natuurlijk wel).
Jaa liefwolkje ik zie m ook!! Super! Bing hahaha 😂😂 Grappig Nina ik heb deze ronde ook granaatappelsap gedronken. Las dat hierop t forum en dacht Achja kwaad kan het niet.