NOD-lijst 22 t/m 31 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Izi, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Lekker dat soort opmerkingen he Pappilons? Ongelooflijk hoe gevoelloos sommige mensen kunnen zijn.

Wat je ook vaak hoort is dan: "ik ken iemand die iemand anders kent waarvan de buurvrouw (insert belachelijk veel jaren) probeerde zwanger te worden en de hele MMM had doorlopen en toen ze het op hadden gegeven werd ze zwanger." Met andere woorden: je moet je er niet zo op focussen.

Dan vraag ik altijd: "en hoeveel mensen ken je die het op hebben gegeven en NIET zwanger werden?" Precies, want dat zijn geen boeiende verhalen namelijk...

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Oh ja heel herkenbaar en dan niet naar mezelf toe... Ik ben inderdaad gezegend met het feit dat ik beide keren snel zwanger was, maar die botte opmerkingen kan ik niet begrijpen dat mensen die maken. Ze hebben geen flauw benul hoe zeer dat doet. Mijn goede vriendin is nu al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden. Ze hebben ook al onderzoeken gehad, maar daar kwam verder niks uit. Ze heeft een onregelmatige cyclus maar er wordt voor nu niks mee gedaan omdat ze hebben gezegd dat ze eerst maar eens af moet vallen. Ik vind het dus ook heel moeilijk om haar te vertellen dat wij nu voor een 3e gaan laat staan als ik straks snel zwanger blijk...

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Mensen die dat soort opmerkingen maken hebben geen flauw benul waar ze over praten. Zwaar irritant want je kan het ze ook niet uitleggen.

Ik ben het spoor even bijster! Dacht dus mijn eisprong gehad te hebben na een mooie temperatuur stijging gisteren, is ie vandaag weer flink gedipt :(
    Snap het echt niet. Twijfel nu dus of ik wel een eisprong gehad heb ppff.
    Ik ken dit ook helemaal niet van mezelf. Altijd hele stabiele temp gehad voor de eisprong en daarna een duidelijk stijging.
    Nu al beetje onstabiel voor eisprong.

Bijgevoegde bestanden:

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik zie eerlijk gezegd ook nog niet een duidelijke eisprong helaas. Heb je ook ovulatietesten gebruikt toevallig? Het kan heel goed dat je eisprong nog moet komen...

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja wel gebruikt maar piek niet gevonden. Heb ook niet vaak genoeg kunnen testen. Heb het idee dat ik maar een hele korte piek heb.
    Gezien de lengte van mijn afgelopen cyclussen is het wel vreemd als ie nu nog moet komen maar kan natuurlijk altijd langer zijn een keer.
    Wacht het wel weer af.
    Liggen in ieder geval genoeg zwemmers op voorraad 😂😂

6. rianne2985

Ja het kan altijd hoor, ik heb ook meestal een cyclus van 31-32 dagen, maar juist toen ik zwanger raakte van onze dochter had ik een cyclus van 41 dagen. Dus het kan! Gewoon idd regelmatig gezellig maken nog! :-D

7. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Waardeloos al die opmerkingen. Heb je totaal niks aan.
    In onze omgevingen weet niemand dat we er mee bezig zijn....

Vanmorgen een stijging in temperatuur. Aangezien ik donderdag een vrij donkere ovu test had en gisteren niet. Ga ik er vanuit dat mijn ei gisteren was. Zou iemand mij op het Wachtbankje wilen zetten.

Spannend weer hoor. Waarom weet ik niet maar heb er deze ronde helemaal geen goed gevoel over. Niet dat dat zo veel zegt want heb er al twee rondes wel een goed gevoel over gehad en toen werd ik gewoon ongesteld...

Hoe is dat bij jullie?

8. rianne2985

Ik heb wel een vermoeden dat het raak kan zijn maar ja daar heb je zo weinig aan he.
    Kan nog alle kanten op natuurlijk.
    Maar ik heb wel wat dingen die opvallen, zoals m'n koffie die niet meer smaakt en ik ben een echte koffieleut. En m'n tepels veranderen, er komen kleine bultjes op. En een dikke blauwe ader over m'n borst.
    Maar ik ben pas 5dpo dus ja ik weet niet of dat kan ;) eerst volgende week donderdag 10DPO een testje wagen...tot die tijd nog even in onzekerheid zitten.

9. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden! Jeetje Rianne, is dat jou temp. kaartje van deze maand!? Die ziet er wel heel belovend uit of ben ik nou scheel? Heb je al symptomen?

@sterree jammer dat je geen goed gevoel heb deze maand. Hopelijk is het nu omgekeerd en ben je gewoon zwanger!!

Ik heb deze maand juist wel een heel goed gevoel! Ook gevaarlijk..als toch die teleurstelling komt. Maarja we zijn pas net begonnen. We gaan het zien

10. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Zet mij ook maar op t wachtbankje. Ik denk dat mijn eisprong toch geweest is ondanks dat ik mijn piek nooit gevonden heb. Temperatuur is nu twee dagen mooi hoog, als dat morgen nog zo is dan zal er een kruis komen in mijn tempkaartje.
    Meiske2015,in mijn twee laatste kaartjes (klik maar op mijn handtekening) heb ik ook een dip gehad na een stijging. Als die morgen weer stijgt zou ik dat als 1dpo beschouwen.

11. rianne2985

Ja dit kaartje is van deze maand. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een (innestel?)dip op 4DPO en daarna klom de temperatuur weer. Nu gaat hij alleen maar omhoog, ik weet niet of dat een goed teken is??
    Ik had er destijds ook een goed gevoel over en toen was het dus ook raak.

Maar dames, pfff wat blijft het moeilijk het die tijd op dat vervelende wachtbankje grrr. Haha, we maken onszelf helemaal gek. Ik tenminste wel :p

12. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Nou, ik werd vanmorgen dus wakker met een zware verkoudheid. Klieren helemaal opgezet in mijn nek, keelpijn, bleh.

Jullie snappen wat je dan doet he? *Google "bevruchting en verkoudheid"*. En zoals jullie weten ben je dan ALTIJD zwanger (of je hebt een dodelijke ziekte). Dus deze ronde is vast raak voor mij. Ik ga alvast de babykamer inrichten! (Grapje natuurlijk, maar ben wel echt ziek en ja, ik heb het gegoogled :p)

13. rianne2985

Och jeetje fennec, beterschap.
    Ja je kunt idd beter niet Google-en want voor je het weet heb je idd een dodelijke ziekte. En ja, toch kunnen we het niet laten om verschijnselen op te zoeken he haha. Heel herkenbaar!

Pioenroos, ik hoop ook dat je gevoel klopt!!

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha nou als je met een verkoudheid zwanger bent dan ben ik ook zwanger 😂

15. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ben nog aardig wat van de testdag verwijderd dus ik wil maar nog niet teveel aan kwaaltjes denken.. maar ja je gaat inderdaad wel googelen!
    Vooral vanaf wanneer je de kwaaltjes zou kunnen krijgen, ik weet nog bij mijn vorige zwangerschappen dat ik het zelfs een dag of 4 ervoor al wist. En dat ik toen ook al positief testte. Nu wil ik echt wachten tot zelfs na Mn nod, om toch teleurstelling te voorkomen. Nu begint iedere menstruatie bij mij al een paar dagen van tevoren met bruinverlies dus dan weet ik al dat ik niet meer hoef te testen. Ach we wachten maar af.

Hebben de meiden van het begin van de lijst al kwaaltjes?

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    💕 Nod-lijst 22 t/m 30 januari 💕

22 januari (3)
    ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7
    melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - Ronde 1

23 januari (3)
    izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12
    kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2

24 januari (3)
    meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1
    citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 8

25 januari (6)
    dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5
    mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1
    evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21
    pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2
    fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2
    pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1

26 januari (3)
    madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2
    fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6
    jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1

27 januari (4)
    sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6
    lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm
    annemieke-33 jaar- 2e kindje- ronde 3
    nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2

28 januari (2)
    mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6
    papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm

29 januari (2)
    j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1
    sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde

30 januari (0)

31 januari (4)
    ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4
    donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5
    ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm
    zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde

datumloos (0)

buiten de lijst (0)

totaal:30

wachtbankje (16), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)[/QUOTE]

17. Tippie4

Tippie4 Lid

28 jul 2016
    79
    0
    6
    Wat leuk om die lijst te zien en te zien wie dezelfde NOD heeft.😀
    Vind idd ook dat wachtbankje nu al niks aan. Voelt zo nutteloos.😞 Alsof je "project" ff stil ligt ofzo.
    Liefst wil je meteen weten hoe het ervoor staat.
    Maar wanneer testen jullie dan? Meteen met je NOD? Is dat niet te vroeg? Ik heb namelijk werkelijk geen flauw idee.😖
    Als ik jullie berichten allemaal lees voel ik me nog zo bleu

18. rianne2985

Ja echt he, zo'n machteloos gevoel is dat op het wachtbankje. Je kunt die ronde er niks meer aan doen en kunt alleen maar wachten tot je nod.
    Ik ga op 10DPO een eerste testje wagen. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik op 10DPO ook positief. Nog 5 lange dagen wachten dus...;)

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ga denk ik ook 10 DPO testen... Bij beide vorige zwangerschappen wist ik voor mijn gevoel al dat het raak was en was de test alleen maar een bevestiging. Nou heb ik bij onze zoon volgens mij op 10 of 11 DPO getest en bij onze dochter 12 DPO. Bij onze zoon dacht ik eerst niks te zien, maar onder het licht zag ik toch echt een streepje en bij onze dochter hoefde ik niet te turen. Ik ben benieuwd. Ik neem na dit weekend plaats op het wachtbankje. Gisteren een knaller van een ovulatietest dus vandaag of morgen mijn ei. Ik ga van morgen uit. Ik vind dat wachtbankje ook zo nutteloos... je kunt niks anders dan afwachten. Maar dat vind ik met de dagen tot de eisprong ook zo...

20. Tippie4

Tippie4 Lid

28 jul 2016
    79
    0
    6
    Oh dat is nog een eind 10 NOD.
    Ik ben zo regelmatig dat ik me na 2 dgn NOD al niet zou kunnen bedwingen denk ik😂.
    Lekker ongeduldig hihi, maar misschien ook zonde van de test als dat te vroeg is om uberhaupt wat te kunnen zien!

Deel Deze Pagina