Hey meiden, Mag ik me ook aansluiten? Mijn nod is (waarschijnlijk) 27 januari, ik ben 24, tweede kindje (eerste kindje overleden door afgebroken zwangerschap) en eerste ronde clomid. Dit is ronde 9. Kan iemand mij op de lijst zetten, ik krijg het op mijn telefoon niet voor elkaar.
Ja dat is het echt meid. Daarom vind ik het ook echt heel eng om weer zwanger te raken. Het is echt dubbel.
Ja nou dat kan ik me helemaal voorstellen. Je beleeft een volgende zwangerschap nooit meer zorgeloos denk ik mag ik vragen met hoeveel weken je bevallen bent, of was het kindje voldragen? En waardoor is hij komen te overlijden? Echt de nachtmerrie van elke ouder denk ik Moedig van jullie om toch voor nog een kindje te gaan. Klaproos, ook al zo'n naar verhaal, bah wat vreselijk. Was er iets mis met het kindje waardoor jullie hebben besloten de zwangerschap af te breken? Moeilijk zeg zo'n beslissing
Zoontje was 20 weken. Met hem was niets mis. Ik was ineens heel erg ziek, had een gevaarlijk bacterie bij mij die de bevalling in gang heeft doen zetten. Ik zelf heb heel veel geluk gehad, mij hebben ze kunnen redden maar de kleine niet.
Hoi Rianne, ons kindje had een ernstige hartafwijking en maar 1 werkend niertje. De keuze was onmenselijk maar ik denk dat dit voor ons kleintje het beste was. Laten we hopen op meer geluk in 2017, voor iedereen!
Verschrikkelijk, wat een moeilijke keuze. Nou dat inderdaad 2017 een heel mooi jaar voor iedereen mag worden!
�� nod-lijst 22 t/m 30 januari �� 22 januari (3) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 januari (3) izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 januari (3) meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 januari (6) dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21 pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 januari (5) madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Johanna1986 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 27 januari (5) sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm annemieke-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 Klaproos - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 mmm 28 januari (3) mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6 papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - 12de ronde 29 januari (3) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Sjors84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma 30 januari (0) 31 januari (4) ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde datumloos (0) buiten de lijst (0) totaal:35 wachtbankje (21), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)
Wat een verschrikkelijke verhalen lees ik 😞 Heel veel sterkte voor jullie!! Hopelijk voor jullie een gezond kindje dit jaar.
Dank je wel meid. En hoop dat jij ook snel een positieve test mag hebben. En 9 maanden later een gezond kindje in jouw armen mag sluiten.
Hi meiden, @Tiy: Liefst pas op/ na NOD, maar mezelf kennende is er weinig kans dat ik dat volhou... En jij? @riannee: Ik geloof dat je niet per se een innestelingsdip hoeft te hebben inderdaad. 4 dagen, dat is echt aftellen haha... Nog even! Spannend hoor! @Sjors, Annabelle: Welkom hier! Veel geluk deze ronde. @Johanna: Ook welkom! Wat vreselijk dat je zoontje na de bevalling is overleden... Geloof ook dat het heel dubbel is nu weer proberen zwanger te worden. Heel veel geluk gewenst deze ronde meid. @Klaproos: Wat ontzettend moeilijk en verdrietig zo'n beslissing te moeten maken. Moedig. Heel veel geluk Klaproos! Hier vandaag een ovulatietest die nog net wat donkerder was dan gisteren. Nu dus een echte knaller. Morgen de eisprong ga ik vanuit, vanavond nog even gezellig maken. Mijn man had nog een etentje maar heeft beloofd op tijd thuis te zijn, haha. Hij zei al, ik zeg wel dat ik nog kindjes moet maken.
Jeetje wat een heftige verhalen allemaal! Zo zie je maar dat het echt allemaal wondertjes zijn! Wat ik wel fijn zou vinden, is een knop waar je je denken mee uit kunt zetten... pff ik houd mezelf nu maar voor dat ik niet zwanger ben... maar of dat tussen mijn oren ook echt zo werkt.. nog een weekje dan zullen de eerste meiden wel aan het testen zijn geslagen! Spannend hoor. Ik hoop het echt tot mijn nod vol te houden maar of dat mij lukt....
Ohh wat vreselijk heftig Johanna! Ik hoop je dit jaar een mooi kindje in je armen kan sluiten 🙏 Ik dacht gister al een knaller te hebben maar vandaag was de teststreep donkerder dan de controle streep!! Gister hebben we geklust, vandaag maar weer en morgen ook? Of dagje tussen laten...
@johanna1986 @klaproos: heftig zeg! Sterkte voor jullie in deze extra spannende tijd. Laten we uitgaan van allemaal mooie wondertjes De spanning begint bij mij wel weer meer toe te nemen, vanochtend in het ochtendoverleg vroegen collega's zich af of ik niet aan het proberen was zwanger te raken (we hadden het over baby's en op een opmerking van mij vroegen ze dat ineens) dus ik stil zwijgend mijn mond houden en doen alsof het niet zo was!!! Maar mygod staat het met koeienletters op mijn voorhoofd ofzo? 😝 Inmiddels 6 dpo hier, over 4 dagen ga ik mijn eerste test wagen!!!
@Moos, ik denk ook wel eens aan die knop, dat zou fijn zijn hé! @Modra, bedankt, dat is lief! Jij ook veel succes deze ronde. Ik neem mezelf elke maand voor er minder bezig mee te zijn maar tot nu lukt dat niet dus ik dacht dit keer dan join ik maar een keer een clubje. Leuk om ervaringen te delen en samen wachten is gezelliger als alleen. Ik zit trouwens ook op het wachtbankje dus ik mag paars gemaakt worden.
Jeeejtje meiden, wat een verdrietige verhalen! Dikke knuffel en hopelijk snel een mooie positieve test.