NOD-lijst 22 t/m 31 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Izi, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuk om te weten!!

Hier helemaal oerhollands, niet meer, niet minder. Blond haar, groene ogen

2. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

#642 Johanna1986, 18 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2017
    Wat leuk! Mijn vader is sinti ( zigeuner ) en mijn moeder een boerinneke haha. Ik heb een getinte huid, zwart haar en blauwe ogen.

3. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wij ook allebij zo hollands als het maar kan
    Beide blond beide blauwe ogen

4. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Aah wat leuk allemaal om te lezen !

Nou, even over mezelf. Ik ben een Marokkaanse. Mijn man ook maar die komt weer van een andere plek. Dus we verstaan elkaar totaal niet en in huis spreken we dan ook alleen Nederlands. Als we een kindje krijgen, krijgt hij of zij beide opvoedingen mee. Wat mooi, multiculturele vriendinnetjes hier op de site haha.

5. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Wij zijn allebei "Hollandse Fransen" haha, wij wonen in frankrijk maar we zijn allebei afkomstig uit Nederland. Onze dochter kan over een aantal jaar beter frans dan wij denk ik haha. Zij is ook Nederlands, maar ons volgende kindje zal de Franse nationaliteit krijgen ( als ik het goed heb hoor ).

6. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    jeetje wat kletsen jullie snel haha ik hou het bijna niet bij!

@Rianne wat gaaf dat jullie in Frankrijk wonen mijn opa en oma en mijn moeder hebben daar ook heel lang gewoond!

Wij zijn ook hartstikke hollands haha onze hele familie. Blond haar en groene en blauwe ogen haha!
    Al voelde mijn ouders zich hier blijkbaar niet meer thuis want zij zijn 4 jaar terug gemigreerd naar Noorwegen,prachtig land.
    Vind het leuk om de kids wat woordjes noors!

7. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18

Wat leuk ! Hoe is het in frankrijk vergeleken met Nederland en mis je het hier niet ?

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Lekker gekletst dames haha. Ga even niet op iedereen reageren, is teveel werk 😂

Wij zijn ook allebei lekker Hollands. Wel leuk al die verschillende nationaliteiten!!

Zijn er nog meiden die gaan testen morgen?
    Ik ga morgen naar de action, twijfel of ik testen mee zal nemen 🤔

9. Johanna1986

Kunt het maar in huis hebben toch? Hihi. Wanneer is jouw nod?

10. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18

Voor dat bedragje de testen bij de action zou ik ze lekker meenemen. Dan heb je ze ook iig in huis. Helaas kan ik pas volgende week testen en jij ?

11. Johanna1986

Vanaf wanneer kun jij testen Tiy? Ik vanaf volgende week donderdag..

12. Tippie4

Tippie4 Lid

28 jul 2016
    79
    0
    6
    Wat leuk om zo meer over jullie te weten. Wij beiden hartstikke hollands en donkerblond maar ik met bruine ogen en mijn vriend met blauwe ogen. Hij zegt wel eens dat hij het mooi zou vinden als ons kindje blauwe ogen zou hebben maar ik vrees dat hij bij mij dan aan het verkeerde adres is😂

13. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18

Ik kan vanaf volgende week vrijdag testen ! Ik hoop dat het me lukt niet eerder te testen..

14. Johanna1986

Nou inderdaad. Ik heb mezelf voorgenomen om mezelf "overtijd" te laten gaan..;)

15. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja ook volgende week pas 😂
    Denk een woensdag/donderdag.

Voor het bedrag idd meenemen maar wil eigenlijk niet de verleiding hebben om te vroeg te testen 🙈

16. Johanna1986

Snap het helemaal, daarom koop ik ze nu ook niet haha

17. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Leuk om alles te lezen!! Hier allebei hartstikke Hollands! Bruin haar, bruine ogen. Wat een hoop verschillende nationaliteiten.

Ik ben echt met vlagen heel erg misselijk! Dit heb ik echt nooit!! Ja of ik moet ziek zijn maar zo voel ik mij helemaal niet! Vanavond peen en uien koken maar die lucht.... pffffffffff. Maar goed voor de rest haal ik niks in m'n hoofd 😏🤔🙄

18. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Meestal als ik bijna het wachtbankje af ben elke maand, begin ik al met testen. Ik wacht dus niet tot nod. Ik gebruik iedere maand wel 6 testjes. (Die van de action) allemaal dan weer negatief. Een paar uur later pak ik ze weer van de prullenbak om te kijken of er toch niet een licht streepje is. En elke maand weer gaat dit zo. Dus hoe erg ik me ook probeer in te houden. Zo moeilijk als je iets zo graag wilt. Elk klein iets zie je als een sympthoom en dan gelijk googlen erover. Heb vandaag ook soort creme afscheiding wat ik normaal niet heb. Heel google afgezocht. Bij elke krampje wat ik voel doe ik rustig aan omdat het misschien de innesteling kan zijn haha.

En jullie dames ? Wat zijn bij jullie de gekke/rare dingen die je doet

19. Johanna1986

Ik snap het helemaal hoor, heb dat ook vaak gedaan. Ik probeer het nu een beetje los te laten, ben er wel mee bezig maar wil het ook niet de overhand laten nemen. Verder hier geen symptomen.. dus wacht het (on)rustig af..

20. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Dit is mijn bijgeloof ronde. Dus ik eet granaatappels, slaap met sokken aan en heb een gelukspoppetje aan mijn sleutelhanger bungelen. Dat gaan we volgende maand allemaal afschaffen als het niet raak is, haha.

Deel Deze Pagina