Ja hoor ik hou ook alles nauwlettend in de gaten....afscheiding, pijntjes, verandering en gevoel van borsten enz....om soms gek van te worden. Lijkt me heerlijk om wat relaxter te zijn en in eens te denken: oh ben ook al een paar dagen over tijd...laat ik eens een testje doen. Dat wilde ik in eerste instantie ook. Gewoon stoppen met de pil en dan zien we het wel. Maar ben te veel een control freak dus dat is meteen mislukt. Spannend voor de dames die morgen gaan testen!
Debster90 - 26 jaar - 2de kindje - ronde 8 - 25 januari nod. Nu compleet! 😉 mag het er zo bij? Ik kan het niet voor elkaar krijgen met de telefoon!
Wie zijn de eerste om te gaan testen?? Jullie gaan me soms iets te snel haha Wij zijn ook beide blond, man blauwe ogen en ik groen. Echte kaaskoppen dus..
Leuk zeg dat er al positief getest wordt! Gefeliciteerd! Wiels de volgende die kan testen? Ik moet helaas nog wel meer dan een week wachten...
Het heeft allebei z'n charmes maar we zijn vooral de drukte en betutteling "ontvlucht" die in Nederland zo heerst. Hier wonen we heerlijk aan het bos en met een prachtig uitzicht. We hebben hier geen hypotheek nodig, heerlijk!! In Nederland zouden we allebei moeten werken omdat het anders allemaal niet te betalen is. Natuurlijk heeft het ook wel nadelen. We kunnen nog niet heel goed Frans en sommige dingen gaan hier heel anders dan in Nederland mbt doktersbezoek en dergelijke. Ik vind het soms maaar lastig of juist ouderwets. Maar over het algemeen hebben we het heerlijk hier. Zo'n leven zouden we niet in Nederland kunnen hebben. Ik heb vanochtend nog getest maar helaas negatief. Wij gaan denk ik de volgende ronde in. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. Zo niet dan ga ik zondag nog eens testen.
Och Tiy ik heb ze ook al is uit de prullenbak gevist 😂 Rianne, de Franse taal is ook de makkelijkste niet. Wat balen van je test. Gezien je temperatuur denk ik ook dat het einde verhaal is 😔
Ach ja, meteen de eerste ronde was ook wel te mooi om waar te zijn, maar toch hoop je er wel op. Laat me nu maar snel ongesteld worden, dan kunnen we het snel nog een keer proberen
�� nod-lijst 22 t/m 30 januari �� 22 januari (3) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 januari (3) izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 januari (3) meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 januari (6) dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21 pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamamanon- 23 jaar - 4e kindje - ronde 4 debster90- 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 januari (4) madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Johanna1986 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 27 januari (5) sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm Annemieke1983-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 Klaproos - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 mmm 28 januari (5) mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6 papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - 12de ronde Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde 29 januari (3) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Sjors84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma 30 januari (0) 31 januari (4) ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde datumloos (0) buiten de lijst (1) fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 totaal:36 wachtbankje (25), zwanger (1), ongesteld (0), mmm (4), negatieve test (1), twijfel-/tuurtest (1)
Hoop eigenlijk voor je dat je vandaag nog niet ongesteld word. Een lf van 9 dagen is wel aan de krappe kant om zwanger te worden.
Nee vandaag nog niet hoor maar morgen of overmorgen. Ik heb een LF van 10-11 dagen. Ik besef me nu dat ik voor m'n vorige zwangerschap tarwekiemolie heb geslikt, toen in 2 rondes zwanger. We wachten nog even een paar rondes af, we hebben nog geen haast. Onze dochter wordt volgende maand een jaar oud. En anders over een tijdje maar weer aan de tarwekiemolie
Toch wel verleidelijk om het weer te gaan gebruiken he. Spannend he de eerste verjaardag! Wat geven jullie cadeau? Ik ben al begonnen met plannen van V haar 2e verjaardag...duurt nog 5 maanden 😂😂
Ja maar ik wil nog niet krampachtiger doen, dan dat ik er nu al mee bezig ben haha. Als het bijvoorbeeld over een half jaar, ik zeg maar wat hoor, niet is gelukt dan kunnen we altijd nog naar de "hulpmiddelen" grijpen. Wij hebben voor haar een loopwagen met houten blokken gekocht Hihi 5 maanden, dat duurt nog even. Maar wel leuk om er al mee bezig te zijn.
Ah leuk! Kan ze al lopen? Er is zoveel dat we niet wisten wat we moesten kopen. Ze is ook mega verwend toen. Schrijf het nu elke keer op als ik wat leuks tegen kom anders weet ik het straks niet meer. Heb nog steeds last van een zwangerschapsgeheugen 😂😂 kom nooit meer goed denk ik 😅
Jammer Rianne van de negatieve test. Waarschijnlijk zien we elkaar in het volgende NOD-groepje weer terug. Mijn temperatuur is weer 0,1 gezakt. Als mijn lichaam net zo doet als de vorige keren, dan zal ik morgen een nieuwe ronde ingaan... Oh en leuk al die nationaliteiten. Wij zijn allebei noorderlingen, alleen denken een heleboel mensen als ze met mijn man spreken dat hij uit het westen komt. Haha. Maar hij kan ook lekker plat praten, net als dat ik soms doe .
Jammer ting86.... Fijn dat jullie zo positief zijn over tarwekiemolie. Deze ronde voor het eerst mee begonnen. Klinkt trouwens goed daar in frankrijk 😀
Ze kan nog niet lopen maar ze kan al wel een tijdje staan en ze wil ook de hele tijd staan. Haar motorische ontwikkeling gaat niet zo snel, ze doet alles lekker op haar manier en tijd. Ach ik vind het ook prima, je kan ze toch niet pushen. In d'r loopstoeltje vindt ze nog steeds geweldig, racet door de kamer haha. Ze begint wel stapjes te zetten als we haar aan haar handjes vasthouden dus het begin is er wij hadden van de zomer ook al kerstcadeautjes gekocht hoor. Als ik iets leuks zie dan koop ik het vast voor later. Die loopwagen hebben we ook al een paar maanden staan. Balen van je temperatuur ting, maar dan zien we elkaar idd waarschijnlijk in het volgende NOD groepje. Sterre, ik ben benieuwd of het jou ook helpt! Gaan er nog dames testen vandaag?
Ik heb alvast maar een nieuwe nod lijst gemaakt voor 15-21 februari, die was er nog niet. Ik hoop natuurlijk niet zoveel meiden van deze groep daar tegen te komen kleur maar lekker roze hihi!