Nog een weekje en dan kan ik testen.. haha. Net een klein kind die aan het aftellen is. Dames, ik lees over temperaturen, hoe gaat dat in zijn werk voor een eventuele volgende ronde?
@Johanna1986, ik ga het volgende maand voor het eerst echt proberen. Ik weet alleen dat je geen oorthermometer moet gebruiken en dat je het beste een speciale kan kopen omdat die meer cijfers achter de komma geven. Ik heb een boek waar het in uitgelegd staat wat ik tegen die tijd nog eens ga doornemen. Ik heb trouwens nog nooit zo snel door de Lidl folder gebladerd als deze week, haha. Vol met baby spulletjes, echt vreselijk martelspul! :x:x Als ik ongesteld word volgende week gaat boodschappen doen echt ellendig worden.
Ik heb alleen rectale thermometers.. haha. Ik heb het nog niet gezien hihi, maar dat is inderdaad een marteling! Hopelijk kun je het snel gaan aanschaffen!
Temperaturen doe je elke ochtend op hetzelfde tijdstip voor het opstaan. Dit kan rectaal of vaginaal. Het maakt niet uit of je een thermometer gebruikt met 1 of 2 cijfers achter de komma. Als je maar elke dag dezelfde gebruikt. Ik gebruik 1 met 1 cijfer achter de komma en dat bevalt mij prima. @Fennec: die folder heb ik ook gezien. Ben er echt heeeeeel snel doorheen gegaan. Haha
Dank je wel voor de uitleg! En hoe zie je dat er een eisprong nadert? Want ik ben er helemaal niet in thuis..
Nee, je kunt alleen zien dat je eisprong is geweest. Dus de dag erna. Maar je kunt er een patroon in ontdekken na een tijdje.
Spannend allemaal! Ik voel me tot nu toe eigenlijk niet zwanger, maar had zondag ineens dat ik 's middags moest overgeven en het heeeeel koud had. Daarna weer beter. Dinsdagavond had ik heel iets bloedverlies, merkte ik op het toilet met afvegen. Gisteren ineens diarree en overgeven. Vandaag niets meer aan de hand. Natuurlijk heerst er ook van alles, maar stiekem toch de hoop dat het met de innesteling te maken kan hebben.. Succes allemaal 🍀
Nyna, ik duim voor jou mee. Ik heb de hele ochtend een beetje een zeurend, menstruatie achtig gevoel links onder in mijn buik.. zit nu 7 dagen voor mij nod. Dus ben benieuwd..
He hoi, mijn gebruikersprofiel was verwijderd (voorheen was ik Loekje!) dus nu Foeke, maar ik ben dus dezelfde Ik ben nu 11 DPO, ik heb nu ook door dat ik mezelf in de lijst kan zetten! dus dat ga ik zo doen. Nog even over mijn afkomst; wij zijn allebei heel hollands, haha. gezellig wel zo'n multiculti groepje, en inderdaad.. allemaal met hetzelfde bezig. Vanochtend was mijn temperatuur weer hoger dan normaal. ik zal eens een foto bijvoegen van mij kaartje. Dit is de eerste ronde dat ik temperatuur, dus nog geen idee wat normaal is voor mij. Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen? Ik heb het al eens eerder genoemd maar ik had 9DPO een druppel bloed: helderrood. @Johanna; temperaturen leek mij ook heel ingewikkeld maar ik vind het eigenlijk niet echt een probleem. Ik houd me niet super erg aan élke dag op hetzelfde tijdstip, soms verschilt het een uur of twee. Maar ik heb al opgemerkt dat dat niet zoveel verschil maakt voor mij. Enne het is echt snel gedaan, en ik vind het heel fijn dat ik nu kon zien wanneer mijn ei was gesprongen. Had ik eerder NUL zicht op namelijk. Oke.. ben benieuwd.. hoe vinden jullie het eruit zien?! ... 10 minuten later.... HELP: hoe plaats ik een afbeelding?
Hey meid, druppel helder rood bloed zou een innesteling kunnen zijn lijkt mij? Ik denk dat ik het ga proberen mocht het niet raak zijn. Wel fijn om je eigen lijf zo te leren kennen. Heb jij al een test gedaan?
Naar meer opties-->beheer bijlagen-->afbeelding selecteren-->op uploaden klikken-->even wachten--> dan zie je het bestand in het rood staan-->dit venster sluiten. Dan staat hij als het goed is in je bericht
Ik vrees dat ik op 'niet zwanger' gezet mag worden. Wat ik heb begint toch wel echt op een menstruatie te lijken. Is extreem vroeg en doet geen pijn, maar goed, hele cyclus is natuurlijk een 'rommelboel' geweest. Vijf maanden niets, toen eisprong en 7DPO ongesteld. Ik hoopte nog op innesteling, maar ik bloed nu al bijna een dag en qua hevigheid is het nu al wel een normale menstruatie denk ik zo. Dus ik maak me op voor de volgende ronde Jammer, maar goed, er gebeurt iig iets!
Yes gelukt, ik zat steeds in de 'snel reageren' modus ipv meer opties. Kijken jullie mee? Ik heb ook lange cyclussen gehad, en dus nu voor het eerst ontdekt waar en wanneer mn eisprong was. Opzich al blij mee Ik heb nog geen test gedaan omdat ik het spannend vind. Ik heb eerder een positieve test gehad (aantal rondes terug) en toen toch een vroege miskraam. Dus nu willen we wachten tot mijn NOD of zondag, 1 dag erna. Hopen op een knalstreepje. Of gewoon niets, maar dan is het wel duidelijk..
�� nod-lijst 22 t/m 30 januari �� 22 januari (3) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Foeke - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 23 januari (3) izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 januari (3) meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 januari (6) dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21 pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamamanon- 23 jaar - 4e kindje - ronde 4 debster90- 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 januari (4) madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Johanna1986 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 27 januari (5) sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm Annemieke1983-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 Klaproos - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 mmm 28 januari (5) mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6 papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - 12de ronde Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde 29 januari (3) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Sjors84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma 30 januari (0) 31 januari (4) ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde datumloos (0) buiten de lijst (1) fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 totaal:36 wachtbankje (25), zwanger (1), ongesteld (0), mmm (4), negatieve test (1), twijfel-/tuurtest (1)
Foeke ik denk dat je wel een testje kunt wagen hoor. Op zich ziet je temperatuurcurve er goed uit Het kan zelfs zijn dat je op 5dpo een innestelingsdip hebt gehad.
Jammer pancakes. Hopelijk komt je cyclus nu wel mooi op gang... Foeke ben ook nog maar net begonnen met temperaturen maar het is positief dat je temperatuur mooi hoog blijft. Hopelijk is het raak! Ik heb nog steeds wat steekjes rechts onderin en in mijn lies maar ook nog steeds heel erg het gevoel dat het niet raak is. Wil dinsdag gaan testen dus nog ff geduld hebben
�� nod-lijst 22 t/m 30 januari �� 22 januari (3) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Foeke - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 23 januari (3) izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 januari (3) meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 januari (6) dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21 pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamamanon- 23 jaar - 4e kindje - ronde 4 debster90- 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 januari (4) madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Johanna1986 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 27 januari (5) sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm Annemieke1983-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 Klaproos - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 mmm 28 januari (5) mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6 papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - 12de ronde Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde 29 januari (3) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Sjors84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma 30 januari (0) 31 januari (4) ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde datumloos (0) buiten de lijst (1) fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 totaal:36 wachtbankje (25), zwanger (1), ongesteld (1), mmm (4), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (1)
Wat balen Ting! Hopelijk gaat ie toch morgen weer omhoog. Rianne, gaat allemaal al hard zat he. Maar opzich is het niet zo laat toch? Foeke, temperatuur je op dezelfde tijd elke dag? Je hebt veel open bolletjes. Ziet er zo wel positief uit hoor. Hopelijk is je temperatuur morgen ook nog hoog. Wat jammer Pancakes...hopelijk heb je hierna een goede cylcus met mooie afloop Heb wel testen gekocht 🙈 Maar moet nog lang geduld hebben... Op z'n vroegst dinsdag.
Oh Pancakes dat is jammer inderdaad. Maar het is pas de eerste ronde en een rommelcyclus zoals je zelf al zegt. Geeft je lichaam een beetje de tijd om tot rust te komen en een stabielere cyclus op te bouwen moet je maar denken. Hier ben ik inmiddels een halve gothic geworden. Loop om ieder zielig liedje tranen weg te slikken, haha. Man, man, wat je jezelf allemaal wel niet wijs en gek kan maken. Het moet echt niet veel langer gaan duren voordat ik zwanger ben, want over een half jaar ben ik rijp voor het gesticht zo, haha, jeeeez.