Ah jammer rianne Hier opzich weer goed nieuws. Temperatuur blijft hoog. 37 ipv 36.8 na ei. Ik kan vandaag niet zoveel kletsen als gisteren want en de heeele dag aan t werk en op pad. Wel chill de afleiding! Zondag testdag!
Wat jammer! Vol goede moed de volgende ronde in. Hoelang duurde het voor je zwanger was van je kleine meisje?
He jammer Rianne, ookal is het de eerste ronde je bent toch altijd teleurgesteld. Ik mag op het wachtbankje, vanmorgen was mm temperatuur stuk hoger. 1 dpo and counting...
Mijn test is gelukkig goed opgelopen! Voel me wel heel onzeker. Wie zijn nu de eerste die gaan testen? Heeft iemand voor mij een tip voor obstipatie tijdens zwangerschap? Voelt voor mij een beetje dubbel om te reageren, andere hebben misschien hun menstruatie gekregen wat heel rot is. En dan kom ik weer met mijn zwangerschapsgeneuzel.
@Foeke spannend, ik hoop dat dat goed nieuws betekent. Nog 2 daagjes volhouden @ninamay welkom op dat oh zo vervelende rot wachtbankje. @melsss hij is idd mooi opgelopen, spannend hoor. Wat betreft je obstipatie, roosvicee laxo wil nog wel eens helpen. Misschien even op het zwanger forum navragen Enne, voel je niet schuldig met je "zwangerschapsgeneuzel", daarvoor zijn we hier allemaal uiteindelijk. Van onze dochter was ik in 2 rondes zwanger. Wel toen zaadvriendelijk glijmiddel gebruikt en tarwekiemolie geslikt. Nu eerst maar ff proberen zonder hulpmiddelen. Kijken hoe dat gaat en anders dat maar weer gebruiken
Oké dankjewel! Hihi Ja daar heb ik weleens over gelezen dat glijmiddel. Ik heb alleen ovulatietesten gebruikt en granaatappelsap gedronken. Ik dacht you never know haha
Sommige vrouwen hebben nogal een hoge zuurgraad. Dat is niet zo best voor de zaadjes, die sterven dan vaak al snel. Ik weet niet of ik dat heb hoor maar ik vind het sowieso altijd wel fijn om glijmiddel te gebruiken maar ja normaal glijmiddel is helemaal funest. Heb het met enige sceptie gebruikt en is toen goed bevallen haha. Ik hoor idd ook goeie verhalen over granaatappelsap. Misschien volgende ronde ook maar eens drinken als ik het hier kan vinden. Drink je dat alleen na je ei?
Mooi opgelopen melsss! Hoef je niet onzeker over te zijn hoor. Over de obstipatie, bij mij helpt sinaasappelsap altijd goed. Sowieso veel water drinken! En eet veel vezels. Als het allemaal niet helpt neem dan contact op met de huisarts. Je kunt gewoon zakjes krijgen bij de apotheek die alles wat zachter maken.
Gefeliciteerd mells, ziet er al goed uit! Spannend Foeke! Sowieso goed teken dat de temperatuur hoog blijft!
Jammer ting en rianne. Succes in de volgende ronde. Test loop zeker mooi op melsss. Kan me voorstellen dat het onzeker voelt. Spannend allemaal. In welke ronde was je bij je eerste kindje zwanger? Pff het wachten begint nu ook echt spannend te worden 8 dpo vandaag....mijn temp was iets lager de laatste 2 aa 3 dagen. Nu weer wat omhoog gegaan....
Kon me niet meer inhouden en heb, veel te vroeg, getest. Negatief uiteraard. Vanacht lekker op vakantie en dan test ik dinsdag pas weer. Oh oh oh ben ook zo ontzettend ongeduldig. Eind juni gestopt met de pil....
Dankjewel!! Ik was in eerste instantie gelijk na verwijderen van spiraal zwanger dit werd een miskraam en toen 7 rondes daarna zwanger van zoontje.. dus niet super lang hoeven wachten! Nu was alles in het ziekenhuis ook goed en gaat iedereen maar adviezen geven zoals je wilt te graag laat het los, heel irritant Haha! Ging het bij jou vaak snel om zwanger te worden?
O frustrerend he?? Toen ik naar zkh ging hoopte ik eigenlijk dat hij zou zeggen goh ja met dit pilletje zijn de problemen opgelost :') Maar vreemd he hoe je lijf je ineens een beetje in de steek kan laten.. hoe snel was je de vorige keren zwanger?
@ninamay ga lekker zitten @melsss yes! Ziet er super mooi uit! Geen tips regen obstipatie hier.. ik heb namelijk juist sinds lange tijden een goeie doorloop haha. Wellicht toch door gezond eten hoor! Fruit, groente, enz. @sterree spannend, wanneer wil je gaan testen? En hoeveel was je gezakt en toen weer gestegen? Over granaatappelsap; ik drink dat dus ook! Van POM. Geeen idee of het iets doet maar had t ergens een keer opgevangen en dacht misschien helpt het. Daarbij houd ik heel erg van die zure drankjes zoals cranberrie enz dus ik vind het heel lekker. Maar hoor ook wel.mensen die t niks vinden. Of zelfs echt vies. Als je het drinkt; die van POM is 100 procent en healthy People is maar 23 procent granaatappel. Ff op letten.
Mooie test!! Gefeliciteerd! Ik gebruikte toen ik zwanger was roosvicee laxo en toen dat niet meer hielp van die zakjes van de HA!
Nou dames ik heb er een zeer zwaar hoofd in, heb echt last van menstruatieachtig gevoel, al zal het nog wel ff duren want ben pas 7 dgn DPO, maar het voelt precies zo, ook best wat afscheiding. Alsof mn lichaam zich toch al klaar maakt voor de menstruatie😡 Heb ook nachtdiensten en dan voel je je wel anders maar denk dat dit geen goed teken is. Weet niet waarom nu al. Wil het liefst alvast kunnen beginnen met de volgende ronde😏 @ melsss: ik denk dat jouw positieve test juist ook hoop kan geven v anderen, en is leuk om te zien dat sommigen met een positief resultaat van het wachtbankje zijn. Al duurt jouw nieuwe wachtbank nog kleine 9 maanden😀
Hier nog helemaal geen afscheiding, volgens mij ben ik nog nooit zo droog geweest... Of dat iets te betekenen heeft weet ik niet. Spiraal is 29 december eruit gehaald, 31 december "ongesteld" geworden, het was meer bruin/rood, echt niet zoals vroeger maar wel 4-5 dagen dus dat klopte wel. Verder geen spotting of wat dan ook en ben er zeker van dat ik mijn ei heb gevoeld op 14 januari. So far so good wat dat klopt allemaal wel met "vroeger voordat ik mijn mirena kreeg". Verder zit ik sinds deze week aan de antibiotica en een prednison kuur wegens streptokokken infectie in mijn keel met daar bovenop de ziekte van Bell... Schrok daar wel ff van want de linkerkant van mijn gezicht deed dus opeens weinig tot niks meer. Nu knipper ik met 1 oog en loopt drinken uit mijn linkermondhoek... Ik drink nu dus met rietjes en moet met een ooglapje op slapen anders droogt mijn oog uit omdat hij niet helemaal dicht gaat. Gelukkig kan het allemaal geen kwaad voor een evt zwangerschap.... Mis mijn werk wel, ik werk normaal 40 uur als proces en IT manager bij een internationaal bedrijf. Helaas even gas terug nemen nu. De eerste week vond ik verschrikkelijk en verveelde me dood want ik moet veel rusten maar het begint nu te wennen. Ik slaap alleen slecht van de prednison, dat is wel balen. Heel verhaal weer maar goed, fijne dag allemaal!
Ach die afscheiding hoeft ook niks te betekenen, de ene krijgt juist meer en de andere loopt zowat droog. Geduldig afwachten! Moeilijk wel maar we kunnen niet anders helaas....