NOD-lijst 22 t/m 31 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Izi, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Stom is dat, ik wéét dat het onzin is en toch ga ik me druk lopen maken, wat als het nooit lukt??? En tegelijkertijd dacht ik gisteren 'het is vast wél raak' en toen was ik óók een beetje paniekerig van help, nu komt het wel héél dichtbij, daar gaat onze vrijheid...

jemig 't is allebei niet goed blijkbaar emotante! Het idee was juist dat ik me zo zou voelen dat allebei WEL goed was :')

2. Racesmurf

Racesmurf Niet meer actief

Nee pijn doet het gelukkig niet :)

3. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Weet je wat het is: als ik nou zou weten, over 1,5 jaar ben je zwanger, dan had ik daar vrede mee en dan vond ik het prima. Het frustrerende is dat je niet weet OF en zoja WANNEER dan. Daar kan ik heeeeel slecht tegen.

Er valt niet om te plannen. Ik wil eigenlijk solliciteren en dan verhuizen. We willen eigenlijk ook nog trouwen (ooit). Maarja, als ik zwanger blijk en ik zit nog in proeftijd.... Aan de andere kant, als ik wacht tot ik zwanger ben en het duurt nog 2 jaar of langer, dan zit ik hier vast.... Echt dramatisch dit, haha.

4. Tippie4

Tippie4 Lid

28 jul 2016
    79
    0
    6
    Ik had zelfde dillema, ik heb nog geen vast contract en ik ga dit jaar trouwen. Allemaal punten waar ik heel veel en heel lang over nagedacht heb maar nu ivm leeftijd echt mijn kinderwens niet door last wachten. Ik vind t daarom ook voor mij veel lastiger dan voor mijn vriend. Hij kan gewoon aan het bier op de trouwdag of vrijgezellenfeest, voor zijn werk heeft het geen invloed, hij kan over 10 jaar nog kindjes "maken", en zijn lichaam veranderd niet. Vind ik soms best lastig.

5. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Zo heb mezelf weer een beetje bijgelezen. Ik werk lekker parttime, 16 uur in de week! En ik vind het heeeeerlijk! Vorige week toevallig 1x 3 dagen gewerkt maar miste toen meteen die ene dag vrij. Dus lekker Omgedraaid weekend voor mij!
    Wat wordt het al spannend voor sommige meiden! Ik maak mezelf hier ook gek hoor. Hoef pas dinsdag ongesteld te worden maar heb echt nog geen enkele verandering van kleur van Mn afscheiding. terwijl het normaal gesproken wel echt steeds iets donkerder wordt en dan vanaf een dag of 3 voordat ik omgesteld ga worden echt hele donkere afscheiding. En die borsten..... pff die gaan echt wel een beetje meer pijn doen. Af en toe ook wel wat misselijk maar misschien heeft dat wel met al dat denken te maken ☺️. Ik wil het zo graag volhouden om pas woensdag te testen... maar misschien ga ik het wel zondag doen of maandag... of dinsdag.. Haha nou ja denk niet pas woensdag 😜

6. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Fennec, dat had ik ook..al die gedachtes van is het nu wel handig of moeten we nog even wachten.
    Ik had eind oktober een positieve test, maar ook een nieuwe baan. Begon in november..had een maand proeftijd, heb voordat mijn proeftijd afgelopen was verteld dat ik zwanger was. gelukkig reageerde ze daar allemaal positief op! Helaas ging het mis!In mei moet ik verlenging krijgen en als ik, hopelijk, daarvoor zwanger ben zie ik het wel weer...

7. Racesmurf

Ik zou mijn werk voor geen goud willen missen. En mijn salaris ook niet trouwens :p Wellicht zou ik er anders over denken als mijn vriend 5-6 dagen werkte zoals andere mannen die ik ken. Beide 4 dagen werken betekent dat we beide aan onze carriere kunnen blijven werken in dezelfde functie maar ook tijd vrij hebben voor een toekomstige baby.

Misschien denk ik hier straks volledig anders over hoor en ik veroordeel zeker niemand om hun, andere , keuze. :)

8. Racesmurf

Ik voel trouwens nog steeds helemaal niks, compleet neutraal.
    Ook pas 6DPO maar toch...

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, 6DPO en compleet neutraal ;)
    Alleen vandaag ineens een paar puistjes gespot..maar zou ook kunnen komen door iets meer te snoepen afgelopen week ;)

En pfff wat wordt hier veel geschreven!! Ik kan het bijna niet bijhouden..maar wel heel gezellig!!
    Nu maar hopen op wat meer positieve testen...gaat er morgen nog iemand een testje wagen?

10. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Dames, misschien een domme vraag. Maar hoeveel dagen voor mij nod zit ik nu? Mijn nod is donderdag 26 januari. Tel ik donderdag mee dan zijn het er 7, zonder donderdag is het 6 ( duh haha ). Maar wat is juist? Want ben er goed in om mezelf rijk te rekenen om het zomaar te zeggen..

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Je moet je NOD dag niet meetellen als je zegt zoveel dagen VOOR NOD!
    Maar je kunt beter de dagen na je eisprong tellen dat zegt meer dan je de dagen voor NOD aangezien iedereen weer een andere Luteale fase heeft.

12. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

@Johanna dat ligt eraan wanneer je je eisprong gehad hebt. Je nod reken je idd mee als een dpo dag. Dus als je bijvoorbeeld 12 januari je eisprong had dan zit je nu idd op 7DPO.

13. Johanna1986

Dank je wel! Ik had mijn eisprong op 9 januari, had hem heel vroeg. Positieve test een dag van te voren, maandag 9 januari slijm en krampen de hele dag. Dus dan zit ik nu op 11 dpo..

14. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik mag helaas op rood. Op 9 dpo ben ik vanavond ongesteld geworden. Is dit niet wat te vroeg? Ik bedoel... is dat niet een erg korte lf?

15. Johanna1986

Is wel erg vroeg inderdaad, weet je zeker dat het je menstruatie is?

16. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ooh nee. Balen zeg. Is idd wel heel vroeg. Heb je dat normaal gesproken niet?

17. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ja dat is wel erg vroeg idd. Heb je altijd zo'n korte lf?

18. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee. Dit is de eerste keer dat ik een ovulatietesten op tijd heb gebruikt heb vorige week maandag Was hij positief. Dus heb geen idee hoe dit andere rondes was...

19. Maan2017

Maan2017 Lid

5 jan 2017
    91
    15
    8
    Wow dat was heel wat bijlezen, maar erg leuk! Ik werk fulltime als adviseur bij een gemeente, mijn man is onderzoeker. We blijven allebei werken, maar ik hopelijk wel 32 uur ipv fulltime.. Mijn man komt trouwens uit Finland, ik heb daar ook gewoond en we gaan ons kind dus ook tweetalig opvoeden. Dat lijkt me geweldig, om te zien hoe dat gaat bij een kind!

Wie gaat er morgenochtend testen? Ik DUIM!

20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    9 dagen na ovulatie is wel vroeg ja. Te vroeg.
    Evy. Dan is je lf maar 8 dagen en dan is het bijna niet mogelijk om zwanger te raken. Een eitje krijgt dan niet genoeg tijd om te nestelen.
    Ik zou alles even goed opschrijven van deze ronde en van aankomende ronde. Mocht je lf dan weer zo kort zijn dan zou ik toch een afspraak maken bij de huisarts.
    Hopelijk is het allemaal niet nodig!

Deel Deze Pagina