�� nod-lijst 22 t/m 30 januari �� 22 januari (4) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Foeke - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 23 januari (3) izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 januari (3) meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 januari (8) dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21 pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamamanon- 23 jaar - 4e kindje - ronde 4 debster90- 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 26 januari (4) madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Johanna1986 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 27 januari (5) sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm Annemieke1983-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 Klaproos - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 mmm 28 januari (5) mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6 papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - 12de ronde Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde 29 januari (3) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Sjors84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma 30 januari (0) 31 januari (4) ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde datumloos (0) buiten de lijst (1) fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 totaal:38 wachtbankje (24), zwanger (2), ongesteld (3), mmm (4), negatieve test (1), twijfel-/tuurtest (0)
Foeke gefeliciteerd!!! Super hoor.. Wow dames wordt veel gekletst hier, leuk hoor! Kan het allemaal niet bijhouden. Ik hoop voor jullie dat de zenuwen worden beloond.
Oh men... zooo misselijk vanochtend van de spanning. Ineens wist ik: ik moet testen. ik had zelfs gedroomd dat ik ongesteld werd en ik dacht.. ik wil het gewoon weten. En ik was nog wel best een beetje relaxed haha, met het niet overmatig testen. Maar dit is bizar joh. Nu zijn ineens alle symptonen écht! mijn borsten zijn iets gevoeliger nog weer, en ik heb op dit moment een knallend koppijntje (waarschijnlijk van spanning ontlading) Ik ben ff heel erg.. shocked. Ben nu bijna een jaar van de pil af, en nu voor het eerst getemperatuurd en daardoor wist ik ineens wanneer mn ei was geweest. Nou.. dat heeft geholpen Alhoewel je daar dus van te voren niks aan hebt dus je mag gewoon lekker weken lang vrijen, haha. (sorry vind het woord klussen zo ontoepasselijk; haha, het is toch echt meer dan dat haha!) maar... wat nu!? ik slik mn vitaminen al maanden dus dat zit goed, en ik weet dat ik mag gaan letten op eten, maar.. wanneer bel ik de VK? En moet ik ook de dokter gaan bellen? en.. welke apps ga ik installeren? Haha!! Help! Ik zal zo de lijst aanpassen. meer roze kan geen kwaad Nou.. en nu de rest. Kom maar door met die positieve testen. en meiden.. SUPER bedankt voor de support. Ik word er helemaal blij van!! Fijn groepje dit!
Hahaha Foeke! Ik zou deze week nog even genieten van het idee dat je zwanger bent en het laten bezinken 😉 En dan de vk bellen voor een afspraak. Ik heb de huisarts nooit gebeld. Verder qua apps...er zijn er zoooo veel. Download ze allemaal en probeer wat jij het fijnste/leukste vind 😂
Idd, ha bellen is niet echt nodig. Hij/zij moet het alleen weten wanneer je medicijnen krijgt oid. Nu eerst even genieten en dan volgende week de vk bellen of mailen! Enjoy!
Gefeliciteerd Foeke, wat leuk zeg! Wat de rest ook al zegt, even bijkomen en dan ergens volgende week de vk bellen voor een eerste afspraak. Bij ons doen ze die pas met 8 weken (intake), maar dat wisselt per vk. Huisarts hoef je in principe niet te bellen.
Ok, bedankt voor alle felicitaties en advies. Ik ga idd volgende week dan VK bellen, leuk! Huisarts heb ik de vorige keer (miskraam) wel gebeld ivm medicatie, en moest idd wat veranderen. Gelukkig heb ik dat nog liggen, dus dat ga ik nu gewoon weer gebruiken. (gaat om een neusspray, niks ernstigs) Nou.. wie gaat er nu als eerste testen? En hoeveel DPO? Benieuwd benieuwd! En hoe voelen jullie je?
Gefeliciteerd Foeke! Volgens mij worden we allemaal heel blij van dit soort vrolijke berichten en krijgen we allemaal weer wat meer hoop . Geniet ervan!!!
Wauw Foeke. Super zeg. Gefeliciteerd! Hmm fennec hier hetzelfde...Heb er vanaf het begin al geen goed gevoel over. Ik test dinsdag pas weer. We staan nu in de file zijn bijna op de plek van bestemming. Fijne afleiding dus de komende dagen. Meiden succes met wachten en testen. Probeer zo nu en dan mee te lezen.
@fennec, hoe lang ben je nu bezig? Ik las net je weblog, leuk geschreven! Je hebt en behoudt iig je humor. En het is heel erg herkenbaar hoor. Zo was ik er toch ook mee bezig. En op een gegeven moment wordt dat toch ook wel minder. Gek genoeg bleef ik zoeken naar symptomen. En bij alles dacht ik nou nu moet t wel raak zijn. Ben zo moe, m'n borsten zijn zo gevoelig, buikbijn hoofdpijn huilen om niks enz enz.. En prompt na een week met tequila en bier en een maand waarbij ik dacht njeh nu is het niet raak en nul symptomen verschijnt opeens die streep. Dus probeer de moed erin te houden en probeer toch ergens beetje rust te vinden.
Hee dames! Hier het weekend vrij. Er is niet echt bijhouden bij voor mij, maar ik ga het toch even proberen. Ting86, rianne: Wat jammer zeg... Melss: Wat fijn dat de test goed oploopt! Sterree: Balen van de negatieve test. Hele fijne vakantie, hoop dat het gewoon te vroeg was om te testen! Tippie4: Oh, vervelend dat je er geen goed gevoel over hebt. Toch hopen dat je mis zit. Racesmurf: Wat naar zeg... Veel beterschap! Fennec: Balen van de negatieve test zeg. Ik heb je topic gelezen en kan me voorstellen dat jij je opgejaagd voelt en dat het dan extra hard nog aankomt wanneer je een ronde op moet schuiven. Hoop heel erg voor jullie dat het op voorhand mag lukken! En duim heel erg voor je dat je te vroeg getest hebt meid, 8 dpo is wel erg vroeg! Wat fijn dat je zo'n topkerel hebt. Wbt jullie huis. Woon je in de randstad? Wij wonen in een dorp in Groningen, in een best groot huis, met grote tuin. 5 slaapkamers, soort woonboerderij. Maar als ik kijk naar wat we voor hetzelfde geld in de stad zouden hebben... Poeh! Leraje: Hè balen, die spotting zeg... Papillons: Ja kan me voorstellen dat 't wel gek is dan... Als je altijd zo'n korte Lf hebt... Hoop dat het goede dingen voor je betekent met hulp van de utrogestan! evy: Balen zeg... Korte lf inderdaad... Volgende maand even bijhouden! Meiske: Positieve signalen, ik hoop met je mee!! Foeke: Van harte gefeliciteerd!!! Wauw! Wat leuk om van jullie allemaal te lezen wat jullie voor werk doen!! Ik werk als groepsbegeleidster in de gehandicaptenzorg, onregelmatig, 24 uur per week. Ons zoontje gaat naar een gastouder. Gemiddeld zo'n 40 uur per maand. Hier nu 6dpo. Ik heb het gevoel dat 't 'm niet wordt deze maand. Ben me van alles aan het bedenken waarom het niet gaat lukken deze maand. Ik ben dan bang teveel borstvoedingshormoon te hebben om zwanger te worden, dat mijn cyclus te lang is om een goed ei te hebben en ik had twee puistjes, die kreeg ik ook altijd meer als ik ongesteld wordt. Wij zitten natuurlijk pas in ronde 1, maar dat is vooral omdat ik nu pas een cyclus heb. De wens voor een tweede is er al wel langer. We zullen het zien allemaal! Geduld is een schone zaak.