NOD-lijst 22 t/m 31 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Izi, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Gefeliciteerd Foeke !!!! Nu hopen op een plakkertje, dat komt vast wel goed !!

Even een vraagje voor de dames die tempen.,

Als het deze ronde weer niet lukt wil ik ook beginnen met tempen. Heb er totaal geen verstand van. Zouden jullie (dames die er verstand van hebben) dan uit mijn tempkaartje kunnen zien of de eisleong geweest is of niet

2. Tippie4

Tippie4 Lid

28 jul 2016
    79
    0
    6
    Gefeliciteerd Foeke! Nog meer roze in de lijst.
    Ik kan even wat minder snel reageren op reacties, maar wij gaan een paar nachtjes naar Brugge, gaat de tijd misschien ook sneller voorbij☺️
    Iedereen heel veel succes met de testjes, ik probeer te blijven lezen, en kom gauw terug, en verwacht dat ie dan een stuk rozer is, zet m op meiden!

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Soms kun je 2x een piek hebben. Die heb ik ook een keer in 1 cyclus gehad. Eitje sprong rechts niet. 10 dagen later sprong eitje van links en toen zwanger! Alleen door te temperaturen kun je zeker zijn dat je ei echt is geweest.

4. rianne2985

Ja hoor! Er is in het zwanger worden topic ook een kopje met temperatuur kaartjes. Daar kun je eventueel ook je vragen stellen :)

5. rianne2985

Vanmiddag zag ik toevallig in het biologische paadje in de supermarkt granaatappelsap. Toch maar 2 flesjes meegenomen voor volgende ronde ;)

6. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Oh oke! Dank je! Nou ik temperatuur niet maar zal wel nog even doorklussen dan maar :p (niet heel vervelend) haha
    Heb namelijk wel erg last van mn rug net zoals vorige week dus mssn wel ander eitje!!

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Nou, mijn 'ik ben zwanger' gevoel is totaal weer weg. Ben ook heel niet misselijk meer dus dat was vast loos alarm. Al heb ik wel het idee dag ik altijd rondom de eisprong wat misselijk ben, herkennen jullie dat?

Symptomen had ik bij de vorige twee ook niet echt. Alleen dat ik 14dpo ineens ontzettend moest plassen ' nachts, terwijl ik er normaal nooit uit hoef. Dag had ik bij allebei. Maar ja, dat duurt nog bijna een week...

8. rianne2985

Ja zou zomaar kunnen!

Misschien komen er geen goeie eitjes vanaf mijn rechter eierstok

9. rianne2985

Ik had dat ook een paar dagen na de eisprong. Nu kan ik weer lekker blijven liggen ''s nachts.

10. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Ik heb een cyste op mn rechter eierstok van 6 cm..of die moet nu weg zijn maar dat weet ik pas in maart! Dus mssm houd die ook wel het eitje tegen ofzo..geen idee of dat kan..haha

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw wat een kwebbels hier! Ben een week met vakantie geweest en een weekje pas op de plaats gehad. Zijn er nu zoveel bijgekomen :-O Haha wel grappig alsof het nieuwjaar de kick-off is voor velen. Lang geleden zo druk gehad in een lijst.

Las dat de eerste al op rood mogen. Blijft altijd een dikke teleurstelling. Knuffel!

Roze geniet ervan! Spannend!

Hier viel onze ronde bijna in duigen. Nu nog maar minimale kans, zo op de valreep. Laatste kans een eigen ronde. Volgende ronde mogen we niet i.v.m. nog een baarmoederonderzoek. Ik heb nog een keer 9 buisjes bloed af mogen geven i.v.m. herhaalde miskramen. Eind februari horen we wat ze van plan zijn. Nieuw ziekenhuis dus weer nieuw beleid. Hopelijk nu wel meteen een goede en niet het gepruts van de vorige. Al ben ik ze wel dankbaar dat ze het geprobeerd hebben, maar was helaas niet genoeg.

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Sjors, het LH-hormoon schommelt je hele cyclus dus het kan dat ie weer gaat oplopen.

Mooss, je moet doen wat je zelf wilt 😉 Op 11dpo kan je al best wat zien maar ook bij genoeg mensen is er niks te zien.
    Doen waar je je prettig bij voelt.

Tiy, je kan inderdaad aan de hand van temperatuur zien of je eisprong geweest is. Maar het is dus niet te voorspellen wanneer ie gaat springen.

Tippie, veel plezier in Brugge, geniet ervan!!

Klinkt heftig Ladylola! Ook al 30 rondes bezig 😔
    Hopelijk is alles niet meer nodig en ben je zwanger deze keer!
    Sterkte.

13. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Okee! Wanneer kwam jouw cyclus op gang? Geef je nog borstvoeding? :) Ja, ik denk 6 dpo te zijn. Misschien 5. Ik hoop inderdaad een 'gewone' luteale fase te hebben. Voor mijn zwangerschap was deze bij mij 11 dagen. Hmmm, weet ook niet wat het bruinverlies betekent... Hoeveel dpo ben jij nu?

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Modra: Mijn cyclus kwam na 13 maanden weer op gang. En ik geef ook nog steeds borstvoeding!
    Van tevoren had ik dat nooit gedacht. Mijn minimale doel was 6 maanden...maar we genieten allebei nog steeds van deze momentjes 😍

Ik ben nu 7 DPO nu. Ook een beetje ongesteld gevoel...maar dat is (zelfs voor mij) nog veel te vroeg :(
    Ben benieuwd wat m'n temperatuur morgen doet!

15. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Foeke gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! Hopelijk mogen er nog veel meer volgen op deze lijst!

Hier weer alle kwaaltjes aan het afstrepen: al dagen brandend maagzuur, soms lichte krampjes en vandaag echt brandende borsten. Maagzuur en brandende borsten herken ik niet van eerdere rondes, maar het hoeft natuurlijk niets te betekenen.

Ik hoop nog tot dinsdag of woensdag te kunnen wachten met testen. Ei is vermoedelijk wat later gekomen en ik word liever ongesteld dan dat ik de teleurstelling heb van een witte test.

16. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    10DPO, helaas een witte test. Dus ik vrees dat ik mag gaan ontdekken of drie keer echt scheepsrecht is. *Pleurt gelukspoppetje in vuilnisbak*

17. rianne2985

Ah balen fennec :(

18. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Balen Fennec!

Ik heb net toch even getest (11 dpo) met dit als resultaat binnen n paar minuten...

Bekijk bijlage 524066

19. rianne2985

Mooss, dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd!!!
    Meestal zijn ze na een halfuurtje nog duidelijker.
    Had je er zelf ook een goed gevoel over?

20. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Durf t nog niet echt te geloven.... woensdag is m'n nod dan gooi ik er nog maar een testje tegenaan. Ik zei gisteren tegen man dat t deze ronde wel meteen eens raak kon zijn. Zei hij heel droog: nu al! Vond t wel leuk al dat oefenen 😜

Ik had wel een vermoeden, al de hele week. En de enige reden daarvan was dat m'n afscheiding zo 'schoon' bleef. 😏 Normaal merk ik een week na m'n eisprobg dat hij al donkerder wordt en zeker een dag of 3 voor m'n menstruatie echt bruin/zwart verlies. Nu dus niks daarvan...

Deel Deze Pagina