♡��♡ NOD-lijst 22 t/m 30 januari♡��♡ 22 januari (1) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 MMM 23 januari (2) Izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 24 januari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 januari (1) Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 26 januari (2) Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 27 januari (4) Sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e IUI MMM Annemieke-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 Nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 28 januari (0) 29 januari (0) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 januari (2) Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fennec -30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 januari (3) NinaMay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal:16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ben deze ronde ook begonnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie. Ik wil vanaf dag 11. Morgen dus gaan testen.
Ik heb er geen ervaring mee maar als je eisprong eerder kan komen zou ik bij dag 14 beginnen denk ik.
Met intensief wordt bedoeld zoals een professioneel atleet, dan gebeurt het soms dat de cyclus gaat haperen. Hobbymatig red je dat bijna niet. Sparren zal ook wel geen problemen opleveren hoor... Een eventueel vruchtje zit veilig achter je schaambot, dat zullen ze moeten breken voor ze enige invloed kunnen uitoefenen op de innesteling.
Zou iemand mij nog toe kunnen voegen op 29januari? Liannehuisken - 28jaar - 2e kindje - ronde 5 Het lukt mij niet met me mobiel.
♡��♡ NOD-lijst 22 t/m 30 januari♡��♡ 22 januari (1) papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 MMM 23 januari (2) Izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 24 januari (1) Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 januari (1) Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 26 januari (2) Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 27 januari (4) Sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e IUI MMM Annemieke-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 Nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 28 januari (0) 29 januari (2) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Liannehuisken - 28jaar - 2e kindje - ronde 5 30 januari (2) Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fennec -30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 januari (3) NinaMay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal:18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nee hoor! Al snap ik het wel dat je het sparren wel spannend vindt, dat heb ik met voetbal ook wel al weet ik dat het onzin is Bewaren
Whoe! Volgens mij heeft de combi teunisbloem/tarwekiem al effect! Al vrij donker streepje op de ovutest. Normaal had ik zoiets op dag 17 en nu al dag 12. Hopelijk binnen enkele dagen positieve test! Zal je net zien dat de knaller op dag 23 komt ofzo haha
Spannend!! Gebruiken jullie allemaal ovu testen? Wij (nog) niet maar zit er wel weer aan te denken eigenlijk Toen we voor onze tweede gingen gebruikte ik altijd die van de action en die waren best fijn!
Nee, hier niet hoor, wil het een beetje leuk houden... als we het gewoon vaak gedoen in de middelste week van mijn cyclus kan het niet missen, en afdwingen werkt hier niet bevorderlijk voor libido Ik hoor trouwens in dit topic maar wil mezelf nog niet op de lijst zetten (niet de goden verzoeken), vandaar dat ik hier af en toe reageer
He! Nee ik gebruik geen ovulatietesten niks. Dan ben ik er ´nog´ meer mee bezig Wij maken het gewoon heeeuul veel gezellig. Ik heb gewoon alweer een datum in mijn hoofd wanneer ik ga testen, mits ik niet eerder ongesteld word. Hahah hebben jullie dat ook?
Nou me alvast aangemeld en op de lijst gezet voor 28 jan.. Het is nog niet helemaal doorgezet maar dat verwacht ik wel.. vol goede moed verder...succes meiden.
Jaa idd dat is ook zeker zo en de vorige keren deed ik het ook de eerste maanden niet haha maar na 5 maanden werd ik stiekem al een beetje ongeduldig en ging ik ze toch gebruiken nee nog niet echt een datum ik ben bang dat mijn ongesteldheid zowiezo later komt deze maand omdat ik op mijn Nod met ons zoontje naar het AMC moet voor wat spannende testen en dan heb ik vaak dat ik door de stress later ongesteld word was ook zo toen hij begin december werd opgenomen toen werd ik ook 3 dagen later pas ongesteld
Vandaag voor het eerst langs de Action geweest en een zooi goedkope testen gehaald (zwangerschapstesten). Ik ga maandag met CB ovulatie testen beginnen weer. Heb de overgebleven testen van mijn zwangere excollega gekregen. Vroeg nog of zij ze even heeft "ingestraald" voor ons 😂