Pioenroos gefeliciteerd!!! Ik was net even met een vriendin wat drinken en kreeg ineens hele erge krampen..moest echt ff naar lucht happen! Ik dacht..nou maar snel naar de wc want er zal nu wel los barsten...maar helemaal niks aan de hand 😁 zo spannend!!
Dat had ik precies hetzelfde gister Sjors! En vanochtend het gevoel dat ik koorts had (temp oraal 37,3). Ben zo benieuwd of dit iets te zeggen heeft..
Gefeliciteerd allemaal! Ik mag helaas op rood. Twee dagen te vroeg maar gelukkig wordt mijn cyclus elke keer een beetje korter. Een lf van 12 dagen is prima toch? Wel vreemd dat mijn temp nog wel steeds hoog is.
Hier vanmorgen wéér een witte test. Ik ga nu maar even afwachten of mijn ongesteldheid komt dit weekend en eventueel na het weekend nog eens testen.
Jeeeej weer een paar die zwanger zijn, gefeliciteerd! ! Ik zie inderdaad bij beide testen een heel licht streepje! Nu over een paar dagen weer testen, dan is hij vast mooi opgelopen!
Gefeliciteerd met de positieve testen! Voor de wachtenden; ik duim!! Voor de mensen op rood duim ik natuurlijk ook! Ik heb vanmiddag getest, omdat we vandaag 6 jaar bij elkaar zijn en ik dacht; ik waag het er op. Zie foto. Ga morgenvroeg weer testen met ochtendurine, maar zie ook nu een plus.. durf het bijna niet te geloven!
De lijst begint al goed roze te kleuren zeg!! Misschien wel leuk om aan het einde van deze lijst even te evalueren bij de zwangeren wat de meeste symptomen waren en of/wat jullie gedaan hebben mbt kansen vergroten, een polletje zeg maar. Is dat een leuk idee?
Gefeliciteerd Nyna, dat is een hele duidelijke plus! Rianne, leuk idee! Zeilbootje, het is nog een beetje vroeg om te testen, toch? Er kan nog vanalles gebeuren, dus blijf positief denken! We zitten op dezelfde dag met onze NOD. Ik wil ook heel graag testen, maar ik heb me tot nu toe nog in kunnen houden. Ik ga 's morgens heel snel naar de wc en dan is mijn kans voorbij. 😄 Veel sterkte met wachten!
Bedankt allemaal! Leuk idee Rianne! Maan2017; vorige maand werd ik ineens later ongesteld dan dat ik gewend ben. Daardoor had ik m'n NOD op vrijdag gezet, maar kan zo zijn dat dit niet helemaal klopt. Ik weet het dus niet precies!
En ik wil zeker niet hiermee over de rode namen heen walsen, want daar denk ik ook aan. Voor jullie een dikke knuffel en een extra wijntje!