Ohh modra, dat klinkt goed!!! 👍 Meiske, wanneer wil je dan gaan testen!? Krampen kan erbij horen hè, hoeft niet perse dat je ongesteld gaat worden! Jammer racesmurf!! Hier nog niks..beetje soort van spierpijn aan de zijkant van m'n borsten! Werd vanmorgen zo extreem moe wakker, maar dat kan ook door aankomende duivels komen!! Ik weet het dit keer echt niet! Zo irritant.
Spannend Modra!! Ben benieuwd naar je foto. Ik ga maandag testen als ik nog niet ongesteld ben. Dan ben ik 16dpo. Weet niet waarom maar heb gewoon geen hoop.
Goedemorgen meiden, Ik heb al een tijd niet gereageerd, probeer mijn gedachten een beetje te verzetten wat meestal niet meevalt. Ik zie dat er al een paar op roze staan: Gefeliciteerd!! Ik heb 9 dpo getest: heel erg negatief. Mijn temperatuur is gister op 12 dpo heel erg gezakt en vandaag iets boven mijn normale temp voor ei. De rode duivels zijn nog niet gearriveerd maar ik verwacht ze vandaag of morgen. Totaal geen symptomen deze ronde dus geloofde er al een tijdje niet in. Veel succes voor de meiden met een tuurstreepje, maar dat komt vast goed!
Geweldig meis! Geniet eindelijk van je enorme roze naam! Zou lekker dichtgedrukt en uitvergroten. Niet lullig naar de snelle dames, maar voor dames die zo lang bezig zijn, is het extra bijzonder
Zie er nog veel andere zwangeren bij. Wauw vruchtbare maand, was erg koud zeker Is er iemand die het overzicht heeft m.b.t. de lijst, ben heel benieuwd! Hier pas op 4 dpo, dus nog 8 dagen te gaan. Voor eerst weer een lang cyclus.
ik had de lijst willen aanpassen, maar mijn werkcomputer werkt niet echt mee. Als ik thuis ben zal ik het opnieuw proberen. Nog iemand die erop wil of veranderingen?
Wat spannend allemaal!! Ikofons; wat een mooi verhaal!! Kippenvel... Ik heb vanochtend weer getest. Zie foto.
Ik had vanmorgen klein beetje oud bloed bij afvegen. Dus verwacht mijn menstruatie morgen wel. Ik zou vandaag testen, wacht maar even af nu denk ik. Weinig hoop...
Ik heb de testen even onder elkaar gezet. Bovenste is van gisteren en de onderste van vanochtend... wat vinden jullie? Ik zag bij de eerste pas wat met 8 minuten en bij die van vandaag binnen 5 minuten alleen duurde het nog een tijd voor hij wat duidelijker werd.
Mooi hoor Nyna. Sunnyqueen ik vind je 2e duidelijker maar kan ook door ander licht komen. Wel positief dat ie er sneller stond! Zou even dagje overslaan met testen.
Dames met een positieve test, gefeliciteerd!!! Voor de andere dames, hopelijk snel duidelijkheid of meer geluk in de volgende ronde
Foeke, dat klinkt positief! Ik moet nog 2 dagen wachten..hopelijk net zo'n mooie test als jou! Sunnyqueen, ik vind de onderste ook duidelijker hoor, ziet er goed uit..over paar dagen nog een keer testen! Nyna, mooie test! Lekker genieten
Sunnyqueen: gefeliciteerd, dat ziet er wel goed uit. Ook gefeliciteerd voor de andere zwangeren, ik kan even niet meer bijhouden wie allemaal, maar dat is een goed teken toch? Racesmurf: Ik ga gewoon met je mee naar de volgende ronde, blijven we gelijk lopen😀
nod-lijst 22 t/m 30 januari �� 22 januari (4) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Foeke - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 23 januari (3) izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 januari (2) citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 11 25 januari (9) dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21 pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamamanon- 23 jaar - 4e kindje - ronde 4 debster90- 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 Ikofons- 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 26 januari (4) madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Johanna198630 jaar - 4e kindje - ronde 2 27 januari (8) sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm Annemieke1983-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 Klaproos - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 mmm meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Merel v - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 15 - MMM Snies - 22 jaar - 1e kindje - ronde ? 28 januari (5) mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6 papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - 12de ronde Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde 29 januari (3) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sjors84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma 30 januari (0) Dimples 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 mmm 31 januari (4) ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde miha - 33 jaar - 1e kindje - 15e ronde datumloos (0) buiten de lijst (1) fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 totaal:45 wachtbankje (21), zwanger (6), ongesteld (8), mmm (5), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (2)
@Nyna87: mooie test! Gefeliciteerd!!! @sunnyqueen: hcg hormoon verdubbeld elke 48uur. Het is daarom niet heel gek die vandaag niet veel donkerder is dan gister. Ik zou het overmorgen nog een keer proberen
pfff al 2 kinderen en heb me nog nooit zo onzeker gevoeld... Ik heb de laatste tijd toch aardig wat verhalen gelezen over indroogstreepjes op de kruidvat test, maar aan de andere kant ook dat ze tegenwoordig langer nodig hebben om te kleuren... En ik weet inderdaad dat HCG 48 uur nodig heeft om te verdubbelen en dat er nu eigenlijk nog weinig over valt te zeggen, maar toch wordt ik gek van onzekerheid wat ik bij mijn andere 2 zwangerschappen nooit heb gehad. Nu zeggen een aantal over 2 dagen testen, maar als ik morgen test zou hij toch al duidelijker dan gisteren moeten zijn? Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het geduld niet heb om morgen niet te testen.... Pfff ik schaam me dood als ik dan bedenk hoeveel meiden hier wel niet zitten met een kinderwens die nog nooit vervuld is en al jaren bezig zijn en dan kom ik aan met mijn onzekere gezeur met 2 gezonde kinderen en tot nog toe elke keer vlot zwanger. Gefeliciteerd trouwens voor de dames met positieve testen. Ziet er goed uit! En voor de meiden die ongesteld zijn geworden... sterkte en succes in de volgende ronde! @Fennec je bent niet meer zo aanwezig gaat alles wel goed? Ik zie dat je ongesteld bent geworden balen zeg! Knuffel!