Ikofons en Modra, hartstikke positieve testen! Superfijn, geniet ervan! Zeilbootje, ik hoop dat de volgende test overduidelijk positief zal zijn! Erg spannend! Wiskagirl, wat een heftig verhaal! Heel veel sterkte daarmee! Een second opinion is inderdaad iets waar je recht op hebt, dus laat je niet zomaar afschepen. Racesmurf, lastig dat je niet goed weet zo waar je aan toe bent. Het blijft dus voorlopig even spannend voor je. Sterkte en succes! Ik denk dat mijn lichaam me goed voor de gek heeft gehouden. Ik had zoveel vreemde symptomen die ik nooit eerder heb gehad. Maar ik test vanmorgen gewoon weer negatief. Ik heb er een hele tijd naar zitten kijken op verschillende manieren in de hoop dat er toch een vaag streepje te zien zou zijn, maar ik moet mezelf niet voor de gek houden, het is gewoon niks. Over twee dagen zal ik wel gewoon ongesteld worden. Heel jammer, ik was er bijna van overtuigd dat het nu raak was. Erg vervelend wat voor rare fratsen je lichaam kan hebben... Voor alle meiden die ook weer naar een volgende ronde gaan, heel veel succes! Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben!
Hmmm lastig sunnyqueen en begrijpelijk dat je je onzeker voelt. Ik zou nog even doortesten en bij twijfel misschien even naar de huisarts gaan.
Wat naar Sunnyqueen! Vooral omdat die cb zegt 'niet zwanger'. Misschien toch een paar dagen afwachten met testen of het erg veel verschil maakt en dan evt nog een cb doen? Zou het niet kunnen dat je eisprong iets later is geweest dan gedacht? Lastig hoor Miha. Ik hoop voor je dat het toch nog roze kleurt, misschien test jij ook pas laat een duidelijke streep?
Ik had op 13 januari een positieve ovulatietest en de dagen er na waren ze weer negatief dus denk niet dat mijn ei later is geweest. Heb zelfs een week na die positieve ovulatie test een nog een keer getest, maar dan waren die ovulatietesten hartstikke negatief (amper een 2e streepje) Ik heb afgelopen vrijdag ook een ovulatietest gedaan om te kijken of de zwangerschapstest op een LHpiek reageert, maar nee die blijft negatief.
Hmm dan weet ik het ook niet nee. Nou testte ik bij allebei pas 1,5 à 2 weken na nod een knaller, maar heb nooit een cb gedaan dus ik kan dat niet vergelijken. Hoop voor je dat het toch mooi oploopt! Edit: ik zie dat het vaker gebeurt Sunnyqueen! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/517280-cb-plus-positief-kv-positief-clear-blue-digital-negatief-help.html
Sunnyqueen, dat is ook vervelend. Denk je lekker van je zwangerschap te gaan genieten, krijg je deze onzekerheid erbij. Maar zoals al gezegd werd, je zal niet de eerste zijn bij wie het heg gewoon wat langzamer op gang komt. Als dat lang duurt, ga je toch gewoon naar je huisarts?
ik blijf de komende dagen nog wel even door testen... ik hoop inderdaad dat ik deze zwangerschap gewoon traag HCG aanmaak en dat het gewoon allemaal goed komt... Maar ik kan met zo'n streepje niet anders dan zeggen dat er toch iets zit...
Hier nog niet ongesteld, maar test ook negatief. Ben nog nooit over de 28 dagen gegaan... Vreemd weer. Blijven afwachten op de ongesteldheid. Ik kan niet geloven dat ik zometeen een positieve test in m'n handen heb
Ik las dat je ongesteldheid kan uitblijven bij stress en ziekte.. nou allebei wel bekend deze week. Dus misschien is dat het.
Ohhh die zijn mooi opgelopen!!! Top top top!! En Modra die van jou gaat ook goed! Sunnyqueen ik hoop dat ze voor je ook zo goed gaan oplopen! Maar iedereen is anders, ook de aanmaak van Hcg. Anders kun je altijd even bloed laten prikken?
nod-lijst 22 t/m 30 januari 22 januari (4) ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 melsss - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Foeke - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 23 januari (3) izi - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 kaatje1995- 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 januari (2) citygirl- 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 tiy - 25 jaar - 2e kindje - ronde 11 25 januari (9) dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 mooss- 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 evy3000- 31 jaar - 3e kindje - ronde 21 pioenroos92- 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 fennec- 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 pancakes- 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 mamamanon- 23 jaar - 4e kindje - ronde 4 debster90- 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 Ikofons- 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 26 januari (4) madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modra - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Johanna1986 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 27 januari (9) sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 lvtje - 32 jaar - 2e kindje - 3e iui mmm Annemieke1983-33 jaar- 2e kindje- ronde 3 nyna87 -29 jaar -2e kindje - ronde 2 Klaproos - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 mmm meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Merel v - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 15 - MMM Snies - 22 jaar - 1e kindje - ronde ? zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde 28 januari (4) mi2017 - 44 jaar-4e kindje-ronde ??*6 tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - 12de ronde Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde 29 januari (4) j010 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sjors84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na ma papillons - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde mmm 30 januari (1) Dimples - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 mmm 31 januari (4) ninamay -25 jaar - 2e kindje - ronde 4 donutlover -24 jaar - 3e kindje - ronde 5 ladylola -32 jaar - 2de kindje - ronde 30 mmm miha - 33 jaar - 1e kindje - 15e ronde datumloos (0) buiten de lijst (1) fluffyfishy -27 jaar - 1e kindje - ronde 6 totaal:45 wachtbankje (16), zwanger (11), ongesteld (13), mmm (6), negatieve test (6), twijfel-/tuurtest (3)
Heel lastig te beoordelen, normaal gesproken had je streepje veel duidelijker moeten zijn. Mijn testen zijn ook behoorlijk opgelopen. Maar als je lichaam nu gewoon traag is met het hcg hormoon aanmaken, kan dat vanzelf nog komen. Anders even een bloedtest aanvragen? Balen zeg die onzekerheid! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.