sunnyqueen: Wat heftig voor je sunnyqueen, snap dat je behoorlijk teleurgesteld bent in je eigen lichaam. Hopen dat je snel verder kunt.
ja ik laat het weten wat de huisarts zegt! Mijn man heeft de hoop nog niet opgegeven, maar ik wel. Ik geloof er niet meer in en wil gewoon het liefst zo snel mogelijk weer verder. Ik hoop dat de huisarts dat ook begrijpt en me niet laat aanmodderen door te zeggen dat ik over een week maar weer eens moet testen ofzo...
Oh jeetje sunnyqueen Ik duim gewoon nog even door hoor! Dankjulliewel dames Voelt zo onwerkelijk weer
Nou meiden net naar de wc geweest en ik veeg helderrood bloed af dus ik denk dat mijn lichaam het nu toch zelf in gang gaat zetten. Erg verdrietig er onder. Hoe pril ook ik voelde me wel zwanger. Ik was liever gewoon ongesteld geworden zonder ook maar een streepje te hebben gezien. Ik ga dus ook niet weer zo vroeg testen. Ik hoop dat het straks goed losbreekt en we weer gauw verder kunnen. Ik heb goede moed en weet dat dit de natuur is die aangeeft dat dit geen goed vruchtje was. Maar vandaag heb ik wel even een huildag! Liefs
Hè jakkes Sunnyqueen wat verdrietig... Sterkte meid! Natuurlijk is het nog heel pril, maar tegelijkertijd sluit je het al in je hart. Ja, ik denk gewoon cyclusdag 1 tellen. Denk dat het met zo'n vroege miskraam gaat als met een gewone, heftigere menstruatie. En inderdaad, neem de ruimte om te mogen huilen!
En zoals jij het zegt zo voelt het ook! Ik weet dat de natuur het zo regelt en dat die vruchtje gewoon niet goed was, maar je sluit het al meteen in je hart. Dus het doet gewoon pijn. Ik denk inderdaad dat ik het gewone als verlate menstruatie moet zien. Maar moet ik dan nu een cyclus van 30 dagen aanhouden of weer gewoon van 28? Ik heb wel ovulatie testen die ik gewoon weer ga doen dus aan de hand daarvan kan ik het ook peilen natuurlijk...
Hey sunnyqueen. Wat vervelend nieuws. Sterkte. Je kan deze dag als je nieuwe cyclus tellen maar ik heb dit ook eens gehad en had toen 3 maand geen cyclus. Lichaam reageerde heel heftig op de korte zwangerschap. Houd er dus rekening mee dat dat kan gebeuren. Misschien ook niet, dat zou super fijn. Dan kan je gelijk door. Houd het ff in de gaten! En op de bank met een kleedje en chocola en een serie!!!
dankje! Oei dat hoop ik toch niet dat ik 3 maand geen cyclus heb, maar daar gaan we nu eerst niet van uit. Ik heb ovulatietesten in huis en voel mijn eisprong ook dus ik ben benieuwd hoe snel ik weer signalen krijg...
Tjeetje Sunnyqueen sterkte. Wel fijn dat je lichaam dit nu toch zelf zal verwerken. Een digi knuff van mij!
dankje! Klinkt misschien raar maar vind het zelf ook fijn. Geeft mij weer vertrouwen in mijn lichaam. Ik wil alle zwangeren een hele fijne voorspoedige zwangerschap wensen en iedereen die ongesteld is geworden succes in de volgende ronde en wie weet kom ik jullie nog tegen in andere NOD topics!
Ach wat naar sunnyqueen 😢 idd hoe kort ook, je was wel zwanger...hopelijk keert je cyclus snel weer terug en kun je verder. Sterkte.
Moet zeggen dat ik hierdoor ook wel een beetje onzeker word met mijn tuurtesten Hier een overzichtje van testen van zondag (boven), maandag (midden) en vanmiddag (onder).
Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Doe je de testen wel met ochtendurine? Ik zie iets maar niet erg duidelijk en het lijkt niet echt op te lopen (in ieder geval op het scherm niet..)?
Bovenste twee van zondag en maandag waren met ochtendurine. De onderste was ongeveer om 14:00u vanmiddag. Ik testte eerder altijd met Kv 2v5, maar die waren op afgelopen weekend. Weet niet of dat nog verschil maakt?
Lastig, makkelijkste is dezelfde testen en op hetzelfde tijdstip testen te vergelijken. Morgen weer een testje doen en dan vergelijken met maandag!?
@zeilbootje het is echt totaal niet mijn bedoeling om jou nu ook onzeker te maken! Ik zie nog niet veel oploop, maar jij was toch bij je andere zwangerschappen ook laat met duidelijke knallers? Misschien is dat nu wel weer zo? Hier nu aardig wat buikkrampen en ik vloei ook echt dus mijn lichaam werkt toch zoals het hoort en daar ben ik toch wel blij mee. Nu hoop ik dat mijn cyclus gewoon zichzelf weer keurig oppakt, dan zou ik rond valentijnsdag mijn eisprong hebben.... dat moet dan wel een echt liefdes ei worden