Fijn dat je het zo kunt zien Sunnyqueen! En prettig dat je lichaam het dan zelf oppakt, ook al had je het natuurlijk liever anders gezien. Ik zie het echt niet als jouw schuld hoor! Die onzekerheid was er sowieso al, ondanks de ervaring van de vorige zwangerschappen. Een echte liefdesbaby. Toch ook wel wat romantisch
Heel veel sterkte sunnyqueen! Vind het lastig om te zeggen Zeilbootje maar is toch wel iets opgelopen?
Sterkte sunnyqueen. Hier nog steeds geen menstruatie maar ook geen positieve test. (14 dpo en 16 dagen na pregnyl). Blijf krampen houden.
Owh jammer dimples, maar geen bloed geeft moed zeggen ze. Ik testte ook pas twee dagen na mijn nod (wat ik dacht dat mijn nod was) positief.
Ja alle keren dat ik pregnyl gebruikte werd ik precies 15 dagen na pregnyl ongesteld. Nu een dag later nog niks.
Ik heb niet alles bijgelezen, maar zie rose erbij en helaas ook rood Ik heb zondag 10 dpo negatief getest en word altijd 12 dpo ongesteld, maar merk er nog niets van. Geeft dan weer hoop maar heb zon idee dat het niets betekent en het gewoon morgen komt
bedankt meiden voor alle sterkte wensen! Doet me goed. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Wij gaan gewoon een liefdesbaby met valentijn maken (er van uitgaande dat mijn eisprong rond 14 februari is)
Hoi meiden! 29 januari was mijn NOD, ik ben 27 jaar, 1e kindje. 27 december 2016 heb ik een MK gehad na 11 weken zwangerschap. Dat was heel erg verdrietig en heftig. Ik geloof dat ik nu meteen weer zwanger ben want ik ben nog steeds niet ongesteld en heb een positieve test... Ben nog een beetje onzeker of het nog kan komen door de hormonen van de vorige zwangerschap/miskraam. Het zou wel mega snel zijn anders.. Gefeliciteerd voor alle zwangeren en sterkte voor de anderen. Ik wacht in spanning af. Liefs Framboosjes
Wat verdrietig framboosjes Heb je tussendoor wel een witte zwangerschapstest gehad? Misschien is het hcg nog niet uit je lichaam namelijk. Natuurlijk hoop ik voor je dat dit wel van een nieuwe zwangerschap is en dat het blijft plakken
Ha Rianne. Ja na de miskraam wel een witte test gehad op 12 januari.. 17 feb krijg ik een echo. Dan zie ik of het echt een babykindje is Tot die tijd wacht ik in spanning af.. Praten de meiden die zwanger zijn verder in een club? Of nog niet Liefs Framboosjes
Hoi meiden, Als jullie je NOD ook hadden rond het einde van januari dan zijn jullie misschien ook wel begin oktober 2017 uitgerekend! Ik heb een club aangemaakt om met elkaar verder te kletsen. De club heet: "Uitgerekend oktober 2017!" Join the club Liefs Framboosjes
Ik breek even in! Framboosjes! Ben je weer zwanger meis? Wat ontzettend fijn voor jullie! Ik duim voor een mooi plakkend babietje!! Gefeliciteerd!