NOD-lijst 22 t/m 31 januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Gefeliciteerd Hay lin!

2. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh Hay Lin! Gefeliciteerd, welkom bij de roze :)

Nou rode meiden die moeten volgende ronde maar hoop hebben op roze!

3. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Dank je wel! :)

4. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Gefeliciteerd Hay Lin!!

5. San261

San261 Actief lid

15 jan 2016
    153
    65
    28
    Vrouw
    Hey dames, hoe gaat het hier?

Alle zwangeren proficiat en de rest blijf sterk en hou hoop!

Ik word langzaam gek van mijn eigen gedachtes. 29feb eerste echo. Morgen op 5 weken. Af en toe misselijk verder zeer pijnlijke borsten en echt een paar mooie testen en wen cb 3+ vast gehad. Nu denk ik steeds aan een bbz, leeg zakje of allerlei andere doem scenario's. Elke keer als ik een dag niets voel denk ik dat het mis is. Hoe is jullie ervaring? Schaam me er gewoon voor omdat het voelt alsof ik me enorm aanstel!

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Hi wat vervelend dat je je af en toe zo onzeker voelt maar denk dat dat heel normaal is. Ik denk dat je je berichtje beter kan plaatsen bij de zwanger zijn afdeling van deze site ;) meer gelijk gestemde. Je hebt daar zwanger en bevallings lijsten. Dan kun je dames op zoeken die even ver zijn als jou. Veel succes en hopelijk over 8 maanden een mooi gezond kindje in je armen!

7. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    We kunnen hier ook gewoon kletsen toch?
    Ik herken het wel hoor San, hier nog elke keer na toilet checken of het wc papiertje wit is. Nog steeds niet misselijk. Aan ene kant blij toe maar aan de andere kant bang dat het niet goed is. Ook bij elk krampje.
    Zou blij zijn als het 19 februari is en ik het hartje hoor en de echo zie :) Vanochtend een cb met indicatie en die zei toch echt zwanger 3+! Nog ff 2 weekjes afwachten :)

8. San261

San261 Actief lid

15 jan 2016
    153
    65
    28
    Vrouw

@water27 wat een lief berichtje dank je wel! Het komt en het gaat... De tijd is op dit moment echt mijn grootste vijand! Afwachten meer helaas niet mogelijk. Liefs

9. San261

San261 Actief lid

15 jan 2016
    153
    65
    28
    Vrouw

@atjongsma haha mooi! Herkenbaar ren ook bij elke menstruatie achtige kramp naar de wc. Gemeen hoor dat het lichaam je zo voor de gek kan houden. Hoe gaat het met je vermoeidheid? Hier nog niet echt aanwezig! :)

10. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Ja echt gemeen! Oh ikke wel heel moe!! Maar hoe gek ook wel vroeg wakker! Had me zo voorgenomen om uit te slapen maar klaarwakker! Dus tussen de middag maar ff een tukkie gedaan.
    Alleen gaat het door de week wat lastig op het werk een middagdutje te doen, dus door de week ga ik wat eerder op bed.

11. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Tuurlijk mag je hier kletsen daar is het voor! Maar wilde alleen maar helpen. Ik denk dat er meer meiden met die onzekerheid zitten alleen lezen die dat nu niet meer omdat dit de oude nodlijst is. Ik herken die onzekerheid wel hoor, hoort erbij. Hopelijk hebben jullie snel een mooie echo dames!

12. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Wat ist hier rustig! Hoe is het met iedereen?
    Morgenochtend eindelijk echo!! Ben benieuwd of alles goed is met ons kleintje!

13. aappie

aappie Lid

29 jan 2016
    83
    0
    0
    hier goed! Wij hebben 29 feb eerste echo! Zo nu en dan misselijk, maar niet tot spugen en dat vind ik prachtig zo haha!
    Hoe is het bij jullie?? Hoe was de echo?

14. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Haha ik inderdaad net zo. Mijn eetlust is wel vele malen minder. Na een paar happen zit ik echt vol. Terwijl voorheen ik juist best wel wat op kon.
    En mn hormonsters beginnen ook aardig op te spelen al.

De echo was goed, stagiaire kreeg het eerst wat moeilijk in beeld, mede doordat mijn baarmoeder wat naar achteren schijnt te liggen. Wat geen kwaad kan trouwens. Maar toen zag de vk wat knipperen, het hartje. Dus toen nam vk het over en kreeg het mooi in beeld.
    Wel kwam op de echo 7.3 terwijl ik toen zelf op 8.2 zat. Maar volgens de vk zegt dit nog niks, en moet ik er wat tussen in zitten. Dus hou voorlopig dan vandaag 7.6 aan. En het zal vast de volgende echo duidelijk worden. Dan wordt de termijn bepaald en krijgen we intake. Over 2 weken al dus helemaal leuk! Hopelijk krijgen we dan ook het hartje te horen 😊

Deel Deze Pagina