zo de lijst even aangepast, heb suzy009, yaisa en teuntje 83 toegevoegd en mezelf op paars gezet. ik sta zelf op nod de 23ste maar ik denk dat mijn ei eerder is geweest. ga altijd uit van gemiddelde over laatste 3 maanden en zat 1 cyclus bij van 41 dagen. als ik die niet meereken kom ik op gemiddeld 29 dagen. en denk mijn ei gehad te hebben op 3 of 4 jan (gezien slijm en lichamelijke klachten) volgens mij val ik dan officieel ook net buiten deze lijst, maar laat hem hier wel staan daaarnaast weet ik echt niet wat ik nu moet denken. heb gister een eergister heel licht, donker bloed verloren, niet meer dan een paar druppen (echt nooit gehad tijdens een cyclus) en vanmorgen kotsmisselijk (letterlijk) opgestaan. geen idee of dit iets goeds kan betekenen maar je gaat toch denken (kan natuurlijk ook buikgriep zijn, maar koorts heb ik niet) afwachten... (joepie....)
Morgen als het goed is mijn ei.. alleen vergeten dat vriendlief vanavond weg is. En ik vanaf morgen late diensten heb dus zien we elkaar de hele week niet. Gisteren gezellig gemaakt en vandaag ook maar een momentje zien te vinden en dan duimen...
Bedankt maritiem! Ik mag overigens op paars ook. Maar dat komt wel Melissa53, ik denk dat je timing van gister en vandaag prima is als je ei morgen komt duimen maar!
Dames, lieve dames.. Als je de lijst zelf aan past, zorg dan dat jullie IEDREEN op de lijst zet die dat vraagt en niet maar een paar of alleen kleuren aanpassen. Hierdoor vallen er dames van de lijst en komen sommige er nooit op! Ik ga vanavond de lijst updaten en weer helemaal recht trekken.
Thnx voor het zetten op de lijst! We gaan alleen voor ons 2e kindje, niet de 3e... En ik mag ook op paars! Nou breekt de vervelendste periode aan: het wachten... Succes dames! Maak er een mooie roze lijst van!
❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (8) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje Ooi86, 29e jaar, ronde 1, ? kindje Yaisa, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 23. (2) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 24. (6) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teuntje83, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje 25. (3) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje 26. (2) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje 27. (4) Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 6 na MA, 3e kindje Jaleisha, 29 jaar, ronde ?, 5e kindje Vrouwvan, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje 28. (5) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondie27, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Suzy009, 43 jaar, ronde 13, 5e kindje 29. (1) Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 30. (1) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje 31. (5) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Ninii01, 25 jaar, 3de kindje, ronde 1 na mk Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Datumloos. (3) BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1ste kindje MMM Anonimo, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 40 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen..
Dames, de lijst tot nu toe.. Check even of je er nog goed opstaat. Mocht je er nog niet tussen staan of er alsnog bij en/of op paars willen, geef het even door. En Nummertje3, jouw gegevens kan ik even niet vinden wil je ze nogmaals doorgeven? Dank je wel.
Nou hier gok ik mijn eisprong vandaag of morgen te hebben.. alleen vriendlief is hartstikke ziek. Koorts en snotverkouden dus nu nog gezellig maken verwacht ik niet. Vrijdag voor t laatst gezellig gehad dus kleine kleine kans maar deze ronde i guess...
Hi meiden, Mag ik er bij jullie bij? Beeb1987, 28 jaar, 18e ronde (1e na bbz), 1e kindje Ik hoop rond de 30e mijn menstruatie te krijgen. Doen deze ronde niet voor het echie mee ivm m'n operatie op 1 januari aan een bbz.
Nou ik heb mezelf er ook weer bijgeschreven. Wordt weer een lange maand dames! Haha Ook heb ik beeb1987 even toegevoegd en paars gemaakt
Teardrops wil je de volgende keer de dames op de lijst zetten die dat aangevraagd hebben na de laatste update van de lijst en niet alleen jezelf? Anders komen sommige dames helemaal niet op de lijst en kloppen de gegevens niet. Dank je wel
Ho sorry Water27. Ik was eigenlijk aan het uitvogelen hoe het werkte en of het überhaupt lukte. Ondertussen al een aantal namen gezien inderdaad, zal ik even teruglezen en deze namen er ook tussenzetten? Aangezien ik nu doorheb hoe het werkt haha
Als je dat zou willen doen graag. Het gaat om een dame geloof ik. Sorry voor m'n bericht maar heb veel moeite gedaan om alles recht te trekken vanmiddag.
Geeft helemaal niks hoor haha. Als het goed is staat zw er nu tussen. Heb haar ook meteen paars gemaakt, alleen haar ook omdat ik niet wist of de rest ook paars moest worden?