♡ NOD lijst 22 t/m 31 januari 2016 ♡ 22. (1) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 23. (0) 24. (1) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
ik heb mezelf ook op de lijst gezet. vandaag ongesteld geworden. mooi een cyclus van 29 dagen na het stoppen met de pil. nu vol goede moed voor ronde 2. NOD is 23 januari
♡ NOD lijst 22 t/m 31 januari 2016 ♡ 22. (1) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 23. (0) Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje 24. (1) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Daar zijn we weer.. Bella28 - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 13.. NOD vermoedelijk 22 januari.. Woensdag helder rood bloed verloren.. gister bruin + negatieve test vanmorgen al wat rosé afscheiding dus zal vandaag of morgen wel doorbreken. Wil stoppen met de ovu testen had deze maand zo'n mooie knaller! Flink geoefend maar helaas Hoop deze maand de uitnodiging van de gynaecoloog te ontvangen.. Drukke wachttijd dus...
hier gisteren alleen oud bloed wat normaal betekent dat het vandaag door breekt maar ook nu alleen oud bloed maar net met afvegen toch helder rood aan het papiertje dus denk dat het vandaag doorbreekt, mijn cyclus is dus 30 dagen. dat betekent dat mijn NOD een dag opschuift. deze maand nog proberen zonder ovulatietesten mocht het dan niet raak zijn dan gaan we ze vanaf ronde 3 wel gebruiken
♡ NOD lijst 22 t/m 31 januari 2016 ♡ 22. (1) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 23. (0) 24. (1) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zalig kerstmis iedereen. Kan er iemand mij op de lijst zetten? Nod 24 jan. 30 jaar en ronde 11 voor 2 de kindje
Mag ik ook weer op de lijst...? Had deze ronde goede hoop, maar ben vandaag toch weer ongesteld geworden. Ben nog wel een beetje verdrietig, maar we gaan er gewoon voor in ronde 6! Ben 35 jaar, NOD op 26ste en we gaan voor een 2e!
Herkenbaar Water27!! Bij ons was het bij de eerste ook meteen raak en nu op voor ronde 6... Had je voor de eerste wel een regelmatige cyclus?
♡ NOD lijst 22 t/m 31 januari 2016 ♡ 22. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 23. (0) 24. (3) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje 25. (0) 26. (1) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nee tenminste dat denk ik niet. Vrij vroeg aan de pil gegaan en nadat ik stopte had ik een keer een cyclus van 30. Die daarop volgde zijn we voor een eerste kindje gegaan en die cyclus zou uitgekomen zijn op 34 maar toen was ik gelukkig zwanger. Ik ga over drie weken naar de osteopaat. Hopelijk kan die m'n cyclus iets reguleren. Benbenieuwd! Welkom nieuwe dames! Beetje laat maar als nog een fijne kerst allemaal!
Hier net zo.. meteen zwanger miskraam.. daarop meteen raak een leuke zoon en nu inmiddels een jaar verder met alleen maar onregelmatige cyclussen.. deze maand voor 't eerst weer 28 toen ik met "etos zwanger worden" ben begonnen.. toeval?? Geen idee! Wel een aanvraag bij de gynaecoloog liggen..
Dan zitten we met z'n drietjes (en misschien nog wel meer) in hetzelfde schuitje. Wat zei de HA voordat hij/zij je doorverwees? Latent we hopen dat in het nieuwe jaar maar snel onze wensen worden vervuld!!!
Aangegeven dat we al een jaar bezig zijn.. ik erg onregelmatige cyclussen heb.. soms geen eisprong kan vinden en de andere maand weer wel! Kreeg eigenlijk meteen n verwijzing
♡ NOD lijst 22 t/m 31 januari 2016 ♡ 22. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 23. (0) 24. (3) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (0) 26. (1) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal! Ik sluit me ook aan bij deze lijst. Vandaag mijn menstruatie gehad. Dus we gaan er vol voor in het nieuwe jaar! Ik zie al een aantal bekenden van de vorige lijst. Die lijst is tot nog toe niet heel succesvol. Hopelijk wordt deze lijst mooi roze!! ❤️❤️
Heel herkenbaar dat de tweede iets minder vlot gaat. Bij de eerste direct 1e ronde raak. Nu op voor ronde zes.
Hoi, ik mag ook een deurtje verder en zou graag hier meeschrijven. Kan iemand mij op de lijst zetten? Ik ben nog niet zo geoefend daarin. Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje, nod 24 januari