Ga zeker mn best doen om te klussen vanavond. Maar weer mn charmes uit de kast halen halen haha. Alleen nu beginnen mn borsten wel aardig gevoelig te worden dus mis had ik het toch goed. Maar geen risico's nemen en ga lekker Door met tempen en gezellig maken
Kijk goeie info, heb ook even een berichtje gestuurd! thanks voor t delen! Hier nog geen wachtbankje hoor, cd 16 ondertussen, t mag wel van mij
Ik ook... Nu ja hopelijk is het iets vroeger raak maar met nov 2016 kan ik nog leven, zwanger worden in 2016 is het doel 😬
Nu zijn we al tevreden met puisten krijgen zeg ik moet zelfs toegeven dat ik vandaag op zoek ben gegaan naar nog meer ik zag er weer de logica van in hoor: puisten kunnen veroorzaakt worden door hormonen en net die hormonen spelen ook een hoofdrol in heel het zwangerschapsgebeuren toch
Begint ie hier eraan te komen? Of nog niet? Is de donkerste tot nu toe? Is niet een heel breed streepje iig...
Ik testte meestal een keer om 12:00u en een keer tussen 16.00u - 20.00u. Lag aan m'n rooster die dag.
De ovu-test van vanochtend was volgens mij inderdaad positief . Ook behoorlijk last in mijn onderbuik, wat ik nog niet zo gevoeld heb. Zal mij benieuwen wat mijn temp de komende dagen gaat doen.
Waarschijnlijk m'n ei gister of vandaag gehad. Test van gister was positief, vandaag werd het streepje alweer lichter. Gister lukte het op commando niet, vanmorgen wel. We gaan zometeen nog maar een keer proberen. Wie weet.. 😁