NOD-lijst 22 t/m 31 januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Zo hoor je ook veel dat ovulatietesten soms knallen bij zwangerschap...
    Ze maken die dingen tegenwoordig ook super gevoelig, zal toch iets met je lh zijn als ie zo piekt dat ie te detecteren is.

overigens, als je ei is geweest is je lh piek ook meteen weer naar beneden als een baksteen, is mijn ervaring met ovulatietesten, hij loopt niet mooi op en af.

Dus als je na je ei de zw test doet om te checken offie op een ei reageert, zal je lh niet voldoende zijn lijkt mij dan logischerwijs.

We testen wat af, voor de weetjes he.

hahah door schade en schande leert men, aldus ronde 10 hahah

2. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Wie gaat er zondag ook testen? :D
    Wil eigenlijk morgen al testen maar had 3-1 pas een positieve ovu test

3. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Vanmorgen mooie streep best donker en vanmiddag ineens een rarige lichte streep....zal foto's erbij zetten, bedoel je dit?

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ja, als je meer als eens per dag de ovulatietest gebruikt zul je wel een opbouw of afbouw kunnen zien.

Als je hem enkel 1 keer per dag doet kun je soms net je piek missen, zo snel gaat dat dus.

Maar ook verschilt de intensiteit van de knal hoor, sommige meiden hebben nooit knallers met ovutesten en sommige dan weer wel.
    Hierom meet ik het met temperaturen, dan weet ik het zeker dat ie is geweest.

Als jou piek nu is geweest, betekent het dat je eisprong binnen 24-48 zal zijn.
    Klustime dan maar ;)

Hier heb ik paar maanden achtereen mijn eisprong op ong. dezelfde cd (+1 17 / 18) dus weet ik wanneer ik aan de slag moet.
    Mijn lijfelijke signalen, waar sommige vrouwen hun ei mee meten kloppen bij mij van geen kant.
    Cervixslijm duidt bij mij al anderalve week van te voren op een eisprong enz.

Ik heb helaas wel een korte lf, dat blijkt dan weer wel uit het tempen, mijn lf is dan rond de 10 dgn :(

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Overigens gaan wij lekker een weekendje er tussen uit samen, het tempen ga ik nu dus precies even niet doen (wekker om 6 uur heb ik geen zin in hahah)

We klussen elke dag nu dus daarom hoef ik t niet te doen :)
    denk dat ik vandaag de eisprong heb, borsten spelen ook op nu en ik weet dat die beginnen als mijn eisprong is geweest. Zou dan morgen volgens de feiten een temp stijging moeten hebben.

Heus geen obsessie hoor ;) hihihi

6. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Moest het nauw eens kunnen dat je een sprong in de tijd kunt maken van 10 dagen...
    Ik vind dat deze ronde echt zooooo traag gaat :(
    Heb een "bleh"-dag. Voel me niet lekker, heb al een paar dagen lichte menstruatiekrampen en vandaag heb ik net veel teveel speeksel dan wat er in mijn mond past. Het blijft net hangen zo tussen mijn tanden en mijn wangen. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. En, ik ben pas 5dpo. Ga even winterslaap houden van 10 dagen:)

7. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hihihi nrtje3, ik ben al hele dag moe en heb een hele pizza op... raar dagje was het!

8. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Een fijn en ontspannend weekend toegewenst Jaleisha!
    Wat weet je al veel over je lichaam zeg, super!

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    dank je wel Suzy...
    Ja, alles in kaart brengen haha.. das wel handig als je tempt heb je van die apps waar je het in noteert.
    Dus ik kan van alle maanden ook precies terugkijken en ook borstenpijn enzo zie ik echt gebeuren vanaf mijn eisprong..

Maarja, de ovulatietesten ben ik dan mee gestopt...
    en tempen heb ik gedaan omdat ik idd wilde weten hoe mijn cyclus in elkaar zat.
    Nu weet ik et, maar nog geen pregnancy helaas....
    Zit m niet in de kennis he hihihi

Bij mijn vorige zwangerschappen was ik daar veel makkelijker in. wachtte tot ik goed een week overtijd was, en dacht er niet teveel bij na.
    Nu probeer ik maar te turen en te luisteren naar mijn lijf hahaha...

ach, hopelijk snel allemaal waar we t voor doen :)

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ohh een winterslaap van tien dagen! Ik doe mee! Heerlijk!!
    Hier ook 5 dpo en onwijs moe. M'n zoontje spookt al drie dagen lang snachts dus dat zal het zijn.

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier sloeg bij m'n zoon de ovu test ook positief uit toen ik zwanger bleek te zijn!

12. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dus net andersom Bella dan wat ik ws heb.

13. Blondie27

Blondie27 Lid

21 dec 2015
    55
    0
    6
    Vrouw
    Leerkracht basisonderwijs
    NULL

Nienke, wat grappig! Dat darten komt me heel bekend voor.. Heeft mijn vriend ook!

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klopt indd andersom..

15. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Maar begrijp ik het nu goed als ik zeg... als de lh piek afneemt of misschien wel weg is dan moet het streepje op de zwangerschapstest ook weg zijn?:(:(:(

16. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Doe clear blue met indicator dan weet je t zeker..

17. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben hier niet echt actief omdat ik er helemaal niet mee bezig wil zijn maar het blijft elke keer weer spannend.

18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Slaap lekker dames.. wekker gaat weer om 6u..

19. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Blondie wat toevallig! Dart jouw vriend/man ook in de competitie of alleen voor de lol?

Ik ben blij! Heb het vanavond gezellig kunnen maken! Jippie!! Misschien morgenavond nog keertje en dan gelukkig toch op het wachtbankje..

Ben zo benieuwd wat m'n temp de komende dagen gaat doen.. (Eerste keer dat ik temp bij hou dus vind t wel spannend :) )

Slaap lekker allemaal!

20. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Ik probeer vol te houden tot de 23e, maaar verwacht dat ik misschien toch stiekum de 20e ga testen!
    Maar ik voel me wel zwanger! Of mijn lichaam houdt me voor de gek! En jij?
    Beetje late reactie, kom net van een feestje! Met gelukkig van die cups, dus viel niemand op dat ik aan de fris zat 😆
    Ik ga voor je duimen!! Hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina