hihihih erg he, ik zat vanochtend ook al te rekenen wanneer ik evt zou kunnen testen hahah ongeduld! Oh jee meiden... vervelend...
Ik zit nog maar een paar dagen na mn ovulatie haha ik moet nog dik een week wachten om te testen 😂
ik ga zaterdag testen... heb mijn NOD waarschijnlijk 28 januari maar zaterdag hebben we een feestje dus ben benieuwd
Jaaaaa hier zie ik em wel hoor, ook op de laptop... oeeeeh wat spannend!!!! Nou laat m maar mooi verder oplopen! Je zou een mooi begin maken van de lijst hihi
Ik zie op de eerste foto niks Yaisha, op die met omhulsel en kv test miss wel.. En misselijkheid is natuurlijk ook goed teken. Spannend hoor! Ik moet nog megalang wachten 😱 vandaag pas ovulatie dus nog twee weken. Pffffff. Heb megahongerg vandaag trouwens. Echt irritant.
Ik zie hem! Superleuk zeg. Blijf je in ieder geval doortesten de komende dagen? Dan kunnen we meegenieten. Zo plezant dat er alweer testen de revue passeren. Maakt het er alleen maar spannender op Heb je bepaalde symptomen?
Super joh!!! Ik mag op rood... Zet gewoon door dus ben gewoon ongesteld. Nog nooit gehad dat ik kortere cyclus dan 28 dagen heb.
Ik durf nog nergens van uit te gaan. Ga overmorgen weer testen. Heb wel al een paar dagen last van misselijkheid en een beetje vreemd gevoel in m'n buik. Maar ook dat kan vanalles zijn. Vind de testen nog zo vaag. Geloof het pas als het een mooie dikke roze 2e streep is en ik niet ongesteld word. Ik hou jullie op de hoogte! Balen zeg dat sommige dames al op rood kunnen. Dat was niet de afspraak! En dames die nu pas hun ei hebben, heel veel succes!
wauwie! ik zie em Yaisa!! spannend joh! duim voor je dat 'ie mooi op loopt! Ik ga overmorgen eerste testje wagen op 10dpo.. ben erg benieuwd! Ik denk zomaar dat t nu eindelijk gelukt is! voel me al dagen zo raar, mn hormonen doen raar, moet snel huilen en ben heel erg snel geïrriteerd! ml word een beetje moe van mij haha! maar ook heb ik zo snel honger!! kan de hele dag wel eten! en vooral donuts.. zo fout!! Had ik bij mn 1e zs ook de eerste weken een heel erg last van..
Yaisa, op de tweede lijk ik iets te zien! Spannend!!! Ceesje, ik heb dat symptoom ook van die pijnlijke birsten vlak na de eisprong tot aan menstruatie, dus bij mij geen goed teken... Ik mag ook wel op paars denk ik al heb ik geen ovu testen gedaan oo dag 17 mag ik er vanuit gaan dat mn ei wel geweest is denk ik.
Hopelijk een superstart voor een roze lijst! Ben de lijst net voor die van ons een beetje aan het volgen en daar is het ook voor het overgrote deel al rood jammer