Ik mag denk ik inmiddels ook op het wachtbankje. Heb echt geen idee hoe mijn cyclus gaat lopen. Afijn, we wachten af. Heb niet zoveel meegeschreven de laatste pagina's. Veel medeforummers zijn bezig met ovulatietesten etc. Ik probeer me daar bewust nog een beetje afzijdig van te houden, omdat anders waarschijnlijk het hek van de dam is en ik er nog meer mee bezig ga zijn. Dat wil ik nog even vermijden en daarom heb ik de laatste tijd dus ook niet zo heel fanatiek meegeschreven hier. Nu de NOD's naderen zal ik weer regelmatig bijlezen en posten!
Pfff ik verga van de lage rugpijn 😷 pcm helpt niet eens genoeg. Hopelijk door mn ei (gisterochtend positieve ovulatietest op cd21) en snel over..
]❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (9) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Ooi86, 29e jaar, ronde 1, ? kindje Yaisa, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Imcm, 28 jaar, ronde 2 (na miskraam), 1e kindje Ilss, 27 jaar, ronde 1 (na miskraam), 2e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (2) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 24. (8) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Ceesje, ? jaar, ronde ?, ? kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teuntje83, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 14 (1e ronde na MA), 2e kindje Lievekind, 23 jaar, ronde 12, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje 25. (5) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Nummertje3, 33 Jaar, ronde 5, 3e kindje Zowie01, 37 jaar, ronde 12, 3e kindje 26. (3) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje Sally1980, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (5) Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 6 na MA, 3e kindje Jaleisha, 29 jaar, ronde ?, 5e kindje Vrouwvan, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 28. (7) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondie27, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Suzy009, 43 jaar, ronde 3, 5e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje 29. (1) Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 30. (6) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 18 (1e na bbz), 1e kindje Teardrops, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wensmoeder, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje MMM Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 31. (5) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Soort, 28 jaar, 13e ronde (1e na MK), 1e kindje Datumloos. (2) BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Mojito07, ? jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 53 Wachtbankje (34), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hallo meiden.. Was vergeten mezelf op het wachtbankje te zetten.. Dus nu maar ff gedaan... Had mn ei de 12e.. Moet nog ff volhouden tot de 25ste... Pffffff wachten duurt lang... Iedereen heel veel succes en hopen op veel roze...
Yaisa ik denk ook iets te zien, spannend! Ik ga echt proberen te wachten tot de mijn NOD de 22e, nog 5 daagjes....heb best een drukke week dus hopelijk kan ik het volhouden....
Mijn nod is ook de 25ste. Ga je vroeger testen? Ik ga me proberen in te houden. Maar, dat is zeker geen belofte hoor hoe meer testen ik op het forum zie, hoe meer ik zelf wil testen.
Oooh spannend! Ik ga proberen om te wachten tot mn nod... Ik hoop dat ik het vol hou... Eerdere rondes deed ik wel eerder testen maar werd dan toch teleurgesteld... Dus ga het Tot mn nod proberen vol te houden ☺
Ik weet het. Achteraf ben ik ook altijd kwaad op mezelf voor de verspilde testen. Maar, ik kan het niet helpen.
Ondertussen zijn mijn borsten dus wel een beetje pijn gaan doen. Daar gaat mijn goede hoop, vrees ik...
ik heb nu 7 testen liggen haha dus ik kan genoeg testen. Al ga ik proberen zo lang mogelijk niet te testen
Hallo allemaal, Zo spannend, bijna iedereen aan het wachten. Ik heb mijn nod eerder denk ik maar aangezien ik vorige maand wat laten ongi werd toch maar langere cyclus aangehouden. Ik vind het heel spannend en hoop op veel roze dit keer..
Ben er vandaag de hele dag mee bezig wat het kan zijn! Dus denk dat ik toch maar bezwijk en morgen mn eerste testje ga wagen... had het me zo voorgenomen te wachten! Ach 1 dagvoor nod, best netjes toch? 😊
Voor DRLB en yale wat jammer! Knuffel! Hopelijk volgende ronde meer succes! Misschien kom ik jullie wel tegen in een ander nod forum 😊
Het is idd zonde van de testen... Maar aan de andere kant die spanning en het willen weten 😊Nee... Ik ga echt proberen vol te houden ... Hier ook pijnlijke borsten.. Heb ook steken in mn buik... Dat begon dag na mn ei... Bij vlagen misselijk.. Hoofdpijn.. Durf er nog niet te veel op te hopen, er heerst natuurlijk ook van alles
Yaisa spannend!!! Hoop het voor je! Drlb en Yale, he balen! Superveel succes de volgende ronde! Ik vind het wel bijzonder dat iedereen best vroeg gaat testen. Zijn jullie niet bang voor een teleurstelling? Ik snap het wel hoor, de nieuwsgierigheid, want vind het zelf ook lastig hihi! Maar toch... Hier gevoelige borsten, erg opgeblazen buik, steekjes in mijn buik al vanaf direct na de eisprong. Misselijk bij vlagen en vreetbuien... Maar ach het kan ook maar zo weer ongesteldheid betekenen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, mijn ei was 12 januari, dus officieel NOD 31 januari. Cycli waren echter korter. 25/26 dagen, maar toen heb ik geen ovulatietesten gebruikt... Dus spannend hier! Iedereen succes! Ik hoop op een mooie rose lijst! x
Er zouden moeten aparte en heel verschillende symptomen bestaan voor de menstruatie en een zwangerschap. Veel gemakkelijker!
Ik mag gewoon geen testen in huis hebben. Verschrikkelijk! Ik zou waarschijnlijk beginnen testen op 5 dpo of zo. Verslaafd,zeg je?! Nee, Ik kan het gewoon niet laten. Zo leuk 😜😊
Ik heb toch testen ingeslagen!! Vanmorgen uit bruin bloederig slijm. Een paar streepjes in mijn slipje. Daarna nergens meer last van gehad dus of het breekt morgen door of misschien toch een innestelingsbloeding? Wat denken jullie?
Ik hoop voor je dat het idd innesteling is... Zag dat je nod de 22ste is... Dus zou idd zomaar kunnen. Ik duim voor je!