Huilbui....pff Ben zo blij voor m'n vriendin maar voor mezelf zo verdrietig.. m'n beste vriendin is zwanger.. Gun haar een mooie zwangerschap maar moest ff slikken...
Knuffel voor jou Bella28 weet precies hoe je je voelt....soms kan huilen even nodig zijn. Dank voor jullie reacties over de zorgverzekering. Ik MOET in t ziekenhuis bevallen. Dat hebben ze bedacht in onze gemeente en provincie, kom uit Zeeland. Ik woon te ver van t ziekenhuis om daar nog binnen n bepaalde tijd te komen dus moet ik er sowieso heen. Maar dus niet per sé omdat ik dat om medische redenen moet. Ik ga m in elk geval niet aanpassen en zet voor nood elke maand wat extra geld op zij....
♡ NOD lijst 22 t/m 31 januari 2016 ♡ 22. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 23. (0) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje 24. (6) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (2) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje 26. (1) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje 27. (0) 28. (1) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 29. (0) 30. (0) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje 31. (1) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (2) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goede morgen dames Ik heb mezelf toegevoegd op de lijst... Op naar ronde 8 Beetje bijgelezen... Voor degene die willen tempen maar niets snappen van fertility friend, ik gebruik de app Mama op iPhone 😉 Krijg je dit soort grafiek ! Succes iedereen en alvast een fantastisch mooi roos 2016 gewenst
Helaas mag ik me ook hier melden... Wat zitten er meiden bij die al lang proberen zeg. Respect voor jullie. Dit is voor ons ronde 2 na een miskraam en ik vind het al frustrerend. Ach Bella dat is inderdaad rot! Hier zijn twee vriendinnen en nichtje zwanger van hun tweede... Was zo blij dat ik ook in dat rijtje hoorde totdat het dus misging. Sindsdien weer allemaal nieuwe zwangeren in het dorp dus ik herken je gevoel! Mijn NOD is 30 januari. Ik hoop dat het allemaal goed uitkomt. Manlief is namelijk pas de 15de terug van vakantie, tegelijk met eisprong dus vooraf aan de slag lukt al niet... Succes allemaal!
Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Elfenprinses, 36 jaar, NOD 22 januari, 2 kindje, 2e ronde Alvast bedankt en succes iedereen! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap na het eerste trimester mijn zorgverzekering aangepast. Bij Cz kan dit alleen in het geval van een zwangerschap.
Ohh wat herken ik dit.. Beste vriendin hier zelfs al bevallen. Maar van de zomer een buurtbarbeque gehad. Vertelde 3(!) buurvrouwen dat ze zwanger waren en inmiddels 4. Stond ik daar met m'n borrel.. Pff slik. Was even naar huis gegaan om te plassen maar toen echt ff huilbui. schrok best wel van mezelf, zat toch hoger dan ik dacht. Tuurlijk ben je blij voor ze maar je wilt zelf zo graag! Maaruh.. Lucht wel op.. Lekker laten gaan! Wbt zorgverzekering vanmiddag fbto afgesloten. Daar kan je modules elke maand aan zetten dus pas wanneer jet het echt nodig hebt.
Hier is mijn zus net bevallen en steeds als ik mijn nichtje vast heb huil ik vanbinnen. Mijn zoontje komt dan jaloers aan rennen wat ook wel heel lief is. Mijn vriendin is ook Zwanger dus ook hier frustratie allom. Probeer enthousiast te reageren op haar echo's maar ze weet dat we bezig zijn dus snapt me wel
♡ NOD lijst 22 t/m 31 januari 2016 ♡ 22. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 23. (1) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje 24. (6) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (2) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje 26. (1) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje 27. (0) 28. (1) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 29. (0) 30. (2) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 2 (na mk), 2e kindje 31. (1) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (2) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zo zat achter de pc dus mezelf even toegevoegd en gelijk de aantallen aangepast van de data waar dit nog niet klopte. Hopelijk heb ik het goed gedaan. Fijne oudejaarsdag allemaal!
Wil iemand mij op de lijst zetten? Het lukt me niet! Ik weet niet wanneer mn nod is Datumloos dus, 27 jaar, ronde 2 voor ons 1e kindje
Hallo Dames, Ik had mezelf op de lijst gezet voor de 25e, maar had gisteren al een positieve ovulatietest dus deze maand is mijn cyclus een stuk korter! Wel wil ik jullie allemaal veel succes wensen deze ronde, hopelijk een mooie roze lijst!!
22. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje 23. (0) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje 24. (6) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (2) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje 26. (1) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje 27. (0) 28. (1) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 29. (0) 30. (0) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje 31. (1) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (2) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nou dames ik heb mezelf ook op de lijst gezet! 22 januari is mijn NOD op zn vroegst kan dus nog later worden, mijn cyclussen zijn niet echt regelmatig. Nu dus de 1e ronde voor ons voor ons 3e kindje! bij de eerste raak in de 2e ronde en bij ons 2e kindje in de 5e ronde (met een miskraam in de 3e ronde). Heel spannend allemaal weer!
Ah dat is zo pijnlijk ook al gun je het ze natuurlijk wel! Ik ben zonet nog over gestapt naar fbto.. Terwijl ik nog nooit ben overgestapt. Maar vind het een enorm voordeel dat je modules pas aan kan zetten als je het nodig bent!
Gelukkig nieuwjaar dames. Dat we maar snel op roze mogen hè. Ik keek ml aan om middernacht en dacht meteen '2016, het jaar waarin we weer een baby krijgen'. Ben er toch tegen al mn voornemens in best wel mee bezig. Vorige keer na n jaar pas zwanger geworden, hopelijk nu sneller..
❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje 23. (0) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje 24. (6) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 25. (2) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje 26. (1) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje 27. (0) 28. (1) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 29. (0) 30. (0) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje 31. (1) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (2) Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1ste kindje MMM Buiten de lijst. (0) LOR] (0), Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goedemorgen dames. Vandaag ongesteld na de 2e iui helaas. Dus we gaan we weer voor! Hopend dat dit voor iedereen een mooi jaar word! Met veel roze