Ik was bij mn vorige zwangerschap ook vanaf het begin doodmoe Clarajilla. Hopelijk goed teken voor jou!
Marieke, blauw kan altijd nog geel of roze worden, duim voor je! Haha soofster idd! Mis hier nu eigenlijk een vind ik leuk knop! Ik duim voor jullie clarajilla en missdonna!
Lief van jullie! Ik hoop ook dat we eindelijk een positieve test mogen hebben! Maar ik ga nergens nog vanuit anders is de teleurstelling zo groot
Haha dat is idd iets wat kan gebeuren maar hier heb ik (nu nog) een andere achternaam. En we zijn van de meerdere Namen dus de initialen zullen niet hetzelfde zijn. Vl heeft 1 naam ik 2. Voor een dochter hebben we 3 (!) En voor een zoon 2 en verder niks overeenkomend dus moet vast goed komen haha
Bedankt voor t meekijken! Ga er morgen of overmorgen nog 1 doen.En dan kijken of t oploopt. Ga jij morgen ook testen?
Ik zie ook was jaleisha! Die predictor early is niet zo early als hij doet voorkomen. Je kan 6 dagen testen voor het uitblijven van je menstruatie. Dus feitelijk 5 dagen voordat je ongesteld moet worden. Dan is de betrouwbaarheid 76%. Een dag later, dus 4 dagen voor je NOD is de betrouwbaarheid al gestegen naar 96%. Dus ik denk dat ik misschien toch wacht tot zondag...
❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (9) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Ooi86, 29e jaar, ronde 1, ? kindje Yaisa, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Imcm, 28 jaar, ronde 2 (na miskraam), 1e kindje Ilss, 27 jaar, ronde 1 (na miskraam), 2e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (2) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 24. (8) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Ceesje, ? jaar, ronde ?, ? kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teuntje83, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 14 (1e ronde na MA), 2e kindje Lievekind, 23 jaar, ronde 12, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje 25. (7) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Nummertje3, 33 Jaar, ronde 5, 3e kindje Zowie01, 37 jaar, ronde 12, 3e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje takkie83, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (3) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje Sally1980, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (5) Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 6 na MA, 3e kindje Jaleisha, 29 jaar, ronde ?, 5e kindje Vrouwvan, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 28. (7) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondie27, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Jody, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 29. (1) Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 30. (5) Beeb1987, 28 jaar, ronde 18 (1e na bbz), 1e kindje Teardrops, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wensmoeder, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje MMM Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 31. (7) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Soort, 28 jaar, 13e ronde (1e na MK), 1e kindje Suzy009, 43 jaar, ronde 3, 5e kindje Aapies, 22 jaar, ronde 5, 3e kindje Datumloos. (2) BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Mojito07, ? jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 56 Wachtbankje (24), Zwanger (2), Ongesteld (6), MMM (1), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (6) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
mariekje ik heb je weer op paars gezet zoals je vroeg. denk dat het handig is om de kleur pas te veranderen als de meiden daar zelf om vragen
Thanks voor t meekijken!! Goh heb echte spanningskriebels in me buik hihi Zou wel leuk zijn na 10 rondes
Dankjewel Cares86....het lukte me helaas zelf niet via mijn telefoon. Had gister wel n witte test, vandaag, of evt morgen mijn NOD, maar nog geen ongesteldheid...vreemd....want ik ben altijd stipt op tijd.....
Ga morgen 1 doen en heb net al een shirt met papa is de allerliefste in cadeau papier ingepakt dus als die morgen weer duidelijk genoeg is krijgt vl morgen een leuk cadeau en anders blijft ie verstopt tot het wel echt zo ver is.. Spannend hè! Wat denk jij zelf?
graag gedaan, ik hou er ook niet van als ze mijn kleur zomaar veranderen zonder dat ik er om heb gevraagd geen bloed geeft moed meid! ik duim heel hard voor je! misschien had je een late innesteling dan kan het kloppen dat je test nog negatief was
Mariekje, sorry, onze berichten hebben elkaar gekruist (die tweede met de vraag om je terug te zetten op paars).. Cares bedankt voor het aanpassen .. Dan zal ik ze wel niet meer aanpassen. Maar denk dat je dan de twijfel/tuurtest en negatieve test net zo goed van t lijstje kunt halen want daar heb ik nog nooit iemand om zien vragen ook niet in de andere lijsten waar ik in heb gezeten. Alleen Maar om paars en roze.. Mij maakt het niet uit hoor, maar om te voorkomen dat zon lijst nooit veranderd wordt en dan ineens héél veel werk, ben ik t maar gaan aanpassen op basis van de berichtjes die geplaatst werden. Nogmaals sorry, zal het dan niet meer doen...
Jaleisha wat een fijne reactie van je vriend! Hopelijk lopen de testjes snel op! Deze test van vanavond ziet er hoop gevend uit!
hee nienke, vond het juiste goed initiatief van je! iedereen denkt er blijkbaar anders over! bedankt dat je mijn kleur hebt veranderd! Had nou eenmaal een negatieve test dus dan mag dat ook best in de lijst! hopelijk morgen op roze