hee dankje voor je snelle reactie, het is rood bloed.. weet vrijwel zeker dat ik nu 11/ 12 dpo ben, dankzij ovulatietesten..
Bij Melissa zie ik 'm en bij Lieve Kind zie ik hem ook! Gefeliciteerd......alleen veeg bloed kan erbij horen of het moet nu door gezet zijn?
Hier weer een negatieve kruidvat vroegtest... denk niet dat t wat wordt deze keer... beetje t gevoel dat ik ongesteld wordt... Succes andere testers!!
Jakker Lieve Kind wat balen.....zou ik ook van in de war raken... Hier wat raars, heb getemd en dat om 5.30 uur weer en gisteren was ie 37 gr c maar nu op diezelfde tijd vanmorgen 36.4 gr Celsius en wat uurtjes later of 1,5 uur weer 37 toen ik voor de tweede keer wakker werd. Hou 36.4 natuurlijk aan en even kijken of ie morgen de lucht ingaat. Kon een testje niet laten een keer voor de verandering met ochtendurine en een tuurstreepje er weer op.
Water wat balen!!! Lieve kind ook.. jammer meiden ik hoop dat volgende ronde roze wordt voor jullie! Melissa, ik zie iets hoor!! Hier is mijn temp ineens 2,5 tiende gestegen vanochtend.. blijft nog even spannend...
water balen meid lievekind ik zie helaas niks meid. hoop toch dat het van een innesteling is,kan natuurlijk dat je een late innesteling hebt...
Oh ik ben wel echt opgestaan met pijn in me onderrug want normaal echt een teken van menstruatie is....
Dames, ik heb vanmorgen getest, en ik ga meedoen met de tuurtesters!! Ik moet erbij vertellen dat ik de test misschien wat na de aflooptijd heb bekeken, maar het zal ergens tussen de 5-10 min zijn geweest. En ik heb vaker urenlang terug gekeken op een test, en dan verscheen er toch echt niks.. Maar, ik vind hem erg licht als morgen, misschien overmorgen mijn NOD is.. Heb al wat zitten zoeken op late innesteling, maar ik ben er niet veel wijzer uit geworden. Heeft iemand uitleg wat dat inhoud?
lievekind en water hè wat vreselijk balen zeg.... hopelijk volgende ronde meer succes! Joepie vanochtend geen bruinverlies meer!! 😆😆 Straks richting kruidvat in mn pauze, en dan morgenochtend maar weer een testje wagen! Trouwens mooi streepje melissa! Hopelijk loopt ie mooi op 😊
Ik zie ook een streepje teuntje! Ik ben 4 dagen overtijd, en gister ook een licht streepje. Dus wat mij betreft zegt het niks, en heb je waarschijnlijk nog niet zoveel hcg. Over paar dagen maar weer testen!
Ik zie m!!!!! Late innesteling.. innesteling vindt plaats tussen 5-10 dpo ofzo? Na innesteling maak je hcg aan. Dus als jij pas op 9 of 10 dpo een innesteling hebt kun je ong 3 dagen daarna pas positieve testen te krijgen Heb je een innesteling op 5 dpo heb je op 9 dpo al een posi test..
Dames dank jullie wel! Net ff goed gehuild en dat lucht wel beetje op. Ik zie bij alle drie de dames met tuurtesten wat! Hopelijk met betere afloop dan bij mij!
36.6 was het niet 36.4...... nouja voor wat het uitmaakt Onee he Lieve Kind! Wat balen zeg. Op naar de volgende ronde dan maar...
Een knalpositieve ovulatietest op zaterdag 9 januari s middags. Dus de 10e of 11e ei gehad. Dacht zelf de 10e. Maar het vage is ook nog, ik heb donderdagavond (7e) voor het laatst seks gehad, daarna was manlief een weekend weg.. Dus dan heeft het zaad ook nog een tijdje rond gezwommen Ik heb manlief nog niks verteld trouwens..