Van harte gefeliciteerd Daan!! Sorry, op de tuurtestjes zie ik eigenlijk niet veel. Bij Melissa wel trouwens hoor, gefeliciteerd! Jongenszaad is sneller en meisjeszaad sterker, geen broodje aap. Het is niet zo dat je voor eisprong meisje krijgt en erna jongen, maar de kans is wel net ff groter op t één of andere geslacht op bepaald moment. Wij hebben daarom sinds dag voor de eisprong paar dagen geen seks meer gehad omdat we stiekem een meisje wel heel leuk zouden vinden nu. Ik word eerlijk gezegd toch een beetje afgeschrikt door de vals positieve of tuurtestjes. Wil echt zo lang mogelijk proberen te wachten met testen. Maar uit ervaring weet ik ook dat ik daar heel slecht in ben..
Daan, dat is over duidelijk! Gefeliciteerd!! Jaleisha bij jou zie ik ook wat hoor!! Ook voor jou voorzichtig gefeliciteerd!! Wauw het lijkt met deze lijst de goede kant op te gaan 😊 Ook al wel aardig wat rood maar toch ook al wel paar roze! Daan, wil jij al op roze? L
Thanks allemaal 😊 had niet verwacht al zo'n duidelijk positieve test te hebben vandaag! Ik wil nog heel even wachten met op roze staan, wil eerst m'n NOD nog even voorbij zijn 😊
Jeeeee ik zie overal streepjes op zwangerschapstesten, de één is nog duidelijker dan de andere hahaha: Gefeliciteerd alle meiden op roze! Balen voor de meiden op rood.
Alle zwangeren gefeliciteerd! Dames op rood, hopelijk snel raak! @ tuurtesten, hopelijk lopen ze snel op! Mijn temperatuur was vanmorgen weer een stuk hoger! Gister nog 36.42 en vanmorgen weer 36.85 na een dip van 2 dagen! Heb opzich wel een klein beetje hoop omdat me kaartje deze maand echt heel erg anders is dan alle andere maanden!
Even hier ook mijn vraag spuien... meiden welke testen online kopen jullie die betrouwbaar zijn en ook goedkoop? (zwangerschapstesten he?)
Online ben ik t meest tevreden over sensitest! Lekker goedkoop en goede ervaring mee. Toevallig kreeg ik ze net op de mat
hallo, ik vandaag 10 dpo negatief getest. maar weet het niet, vanmorgen erge menstruatie pijn drukkend gevoel op schaambot en menstruatie duurt nog wel even. ik kan ook een latere innesteling hebben dus pas later positief test. en zo niet, dan de volgende ronde weer
Hier is het eerste rode bloed gespot. Geen goed teken! Enige positieve eraan is dat mijn cyclus dan wellicht korter wordt. Laat ik het maar positief bekijken!
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Dames op rood: super balen en hopelijk goed nieuws in de volgende ronde! Ik heb aan jullie nog een vraag: ik sta op rood omdat ik afgelopen dinsdagavond bloedverlies had. Maar dit is erna direct gestopt. Normaal ben ik echt ruim vier dagen ongesteld. Hebben jullie hiervoor een verklaring...?! Ik denk dat mij ei rond de 9e of 10e is gesprongen...
❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (9) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Ooi86, 29e jaar, ronde 1, ? kindje Yaisa, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Imcm, 28 jaar, ronde 2 (na miskraam), 1e kindje Ilss, 27 jaar, ronde 1 (na miskraam), 2e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (2) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 24. (8) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Ceesje, ? jaar, ronde ?, ? kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teuntje83, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 14 (1e ronde na MA), 2e kindje Lievekind, 23 jaar, ronde 12, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje 25. (7) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Nummertje3, 33 Jaar, ronde 5, 3e kindje Zowie01, 37 jaar, ronde 12, 3e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje takkie83, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (3) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje Sally1980, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (5) Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 6 na MA, 3e kindje Jaleisha, 29 jaar, ronde ?, 5e kindje Vrouwvan, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 28. (7) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondie27, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Jody, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 29. (1) Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 30. (5) Beeb1987, 28 jaar, ronde 18 (1e na bbz), 1e kindje Teardrops, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wensmoeder, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje MMM Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 31. (7) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Soort, 28 jaar, 13e ronde (1e na MK), 1e kindje Suzy009, 43 jaar, ronde 3, 5e kindje Aapies, 22 jaar, ronde 5, 3e kindje Datumloos. (2) BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Mojito07, ? jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 56 Wachtbankje (22), Zwanger (2), Ongesteld (9), MMM (1), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (7) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Sorry ff spam hoor... Zo issie scherper op de foto (tel van me vriend) Heel verschil met gisterochtend die mega tuur...
Als je ei de 9e of 10e is gesprongen, zat je afgelopen dinsdag op 9 of 10 dpo. Bloedverlies kan dan van een eventuele innesteling zijn.. Misschien is er dus nog hoop Zal ik je nog even van het rood afhalen dan? Terug op paars zetten?