Oja temp is weer omhoog... 36.9 graden cel. Zit op 8-9 dpo nu. Wachten tot zaterdag voor mijn nod dan zit ik op 14-15 dpo. En toch he.. was mijn cyclus kort afgelopen keer maar 25 dagen maar goed, niet aan denken zit nog op 8-9 dpo!
Spannend Motheroftwo! Ik had juist een wat kortere cyclus maar ook geen positieve ovu test. Heb hem gemist zeggen meiden dus ja... weet niet eens echt wanneer mijn nod is ... gewoon een gok eigenlijk. In ieder geval laten we positief blijven en hooguit 31ste moet het wel of niet komen die ongi!
Ik heb net getest, en de test is zo goed als wit, misschien heel ver een tuurstreepje, maar niet zo 'duidelijk' als gister. En had bruin verlies.. Ik ben bang dat die mooie tuurstreep van gister weinig voorstelde.. Het was ook te mooi om waar te zijn, snik..
Ik heb vandaag als NOD staan. Dus dat klopt wel.. Maar waarom die test gister dan?? niet leuk.. Ben ook stront verkouden geworden, bah..
Spannend nog al die tuurstrepen! Hopelijk gaan ze allemaal oplopen! Wat ontzettend balen Teuntje. Zodra de rode duivels komen, kom ik je weer gezelschap houden Water!
Goeiemorgen 😀😀😀 Ik ben voorzichtig heeel blij! Voor de meiden op rood, echt super balen! Hopelijk volgende ronde beter! Nu heb ik mn urine nog, gelijk maar cb? Of is ie daar nog te licht voor? Nee ik wacht wel tot morgen 😊
Deze is na indrogen 😀😀😀 Net aan vriendlief laten zien 😀 Hij zei, ik zei het toch!! Nu toch maar een cb doen 😊
Dank jullie!! At jongsma gefeliciteerd!! Wie volgt..? Dames op rood, hoop echt dat de volgende ronde voor jullie is..