NOD-lijst 22 t/m 31 januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik dacht dat ik in de andere lijst hoorde, dacht een eisprong te hebben gevoeld....maar helaas niks niks niks.

Ik kan niet zwanger zijn, voor het zingen de kerk uit....helaas word er weinig geklust hier verder...dus weet het bijna zeker.

Afwachten dus! Mag ik hier erbij? Datumloos ofzo 😂😂

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey antares, gaan jullie ook voor nog een wondertje?

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    is jou meisje ook al aan het aftellen tot de verjaardag, hier oudste dochter wel
    die kan niet wachten tot ze haar feestje mag geven

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja hebben eindelijk groen licht van de geneticus 😊

Heb lang getwijfeld, maar heb niet zoveel tijd meer dus we gaan ervoor.

Wel zonder druk, en voor nu ff zonder MMM. De gyn weet er wel van en zei als je zover bent kom maar gewoon.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee ze weet het wel maar boeit haar niet zo erg 😃

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leuk

hier voorlopig ook zonder mmm, ben 13kg afgevallen (en nog bezig) en cyclus is korter en ik voel mijn eisprong (niet alle maanden even duidelijk maar voel het wel)

hopelijk gaan we samen op roze

7. takkie83

takkie83 Actief lid

20 jan 2016
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    owwww... ben opeens zo misselijk na t eten vanavond...en moe vanmiddag na een rondje wandelen met de hond. En branderige ogen, geen idee waar dat vandaan komt.
    Verder voel ik me al 2 dagen alsof ik super ongesteld moet worden, dat
    'nattige' gevoel van onder (sorry voor de details). Morgen is mn ongesteldheidsdag, normaal gesproken heb ik dan zondag al wat bruine afscheiding, maar nu niet.
    Ben wel zo kribbig als wat, wat dan wel weer duidt op naderende ongesteldheid.
    Zaterdag nog niet positief getest, dus ik weet t ook niet meer.... die onzekerheid, wordt gek!!

8. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier net bloed gezien. Op rood dus. Voel me echt super down. Met mijn vorige kids was het echt gelijk raak. Helemaal niet verwacht dit maar op naar de volgende ronde dus. Ik vraag me nu echt af of er iets mis is. Laatste keer een keizersnee gehad vier jaar terug. Is daar toen iets mis gegaan. Krijg nu allerlei gedachten in mij hoofd.

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Motheroftwo ik begrijp dat je even teleurgesteld bent maar niet rot bedoelt ofzo maar je bent net 4 maanden bezig. Ik ben al 8 maanden bezig en binnenkort ronde 9. Ha zei dat vrouwen in 1 ronde zwanger zijn is vaak gewoon geluk het had ook gewoon veel langer kunnen duren. Het komt vast wel goed allemaal. .kga niet zeggen laat het los want ik kan dat ook niet. Maar ga zeker niet twijfelen aan jezelf.

10. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sorry ik begrijp wat je bedoeld. Ik ben indd nog niet zo lang bezig maar is gewoon even wat ik op dit moment voel. Het gaat wel weer over maar had net toch even een down moment.

11. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Knuffel voor de rode dames. Zo k.t is dat he.. Heel veel succes in de volgende ronde!

Zwangeren gefeliciteerd! Jaleisha en Euh..Melissa..verder helaas niet veel onthouden.

Hier met de dag steeds gevoeligere borst. Alleen rechts eigenlijk, heel gek. Ze zijn ook zacht, bij vorige zwangerschap ook. En gisteren en vandaag heel misselijk savonds, maar ook veel lekkers gegeten dus weet niet of t veel zegt 😂 Pfff..nog maar 6dpo, duurt laaaaang!

12. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Motheroftwo, wat balen meid! Kan me het down gevoel goed voorstellen. Wij zijn net 2 maandjes bezig, en had goede hoop vorige maand. Menstruatie kwam 3 dagen te laat, allerlei symptomen die ik niet kende Etc. .. dat kan je dan zo onzeker maken!
    Hopelijk mag jouw naam snel op roze gezet worden😉

13. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113

Ja dat begrijp ik heel goed. Maar het duurt misschien eventjes naar straks heb je een prachtig baby'tje in je armen en denk je pff en ik me maar zorgen maken. Niet aan aanjezelf teijfelem hoor. Je bent hartstikke gezond!

14. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames. Ik moet niet klagen, was gewoon in THE heat of the moment. Ik moet er ook gewoon niet mee bezig zijn merk ik. Vooral aan het eind van de cyclus ben je er nog meer mee bezig. ik laat het nu gewoon op me afkomen. Als het komt dan komt het. Voor de rest van de dames hopelijk zwanger!

15. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Motheroftwo, ik snap je helemaal..
    Ik heb een zoontje van 2 en 3 maand, waarvan ik ook snel zwanger was.
    Nu vanaf augustus bezig en heb langere cyclussen (waarvan 1 uitschieter naar 64 dagen).
    Nu had ik zaterdag een heel licht streepje, en gister was deze alweer weg.. :(
    Voel me ook verdrietig en chagrijnig.
    Ik begin zelfs te twijfelen of ik door moet gaan. Ik ben 32 (van de zomer 33). Ik voel me al 'oud' om mama te worden en het leeftijdsverschil met mijn zoontje wordt steeds groter.
    Zucht..

Sterkte motheroftwo (en alle andere dames op rood)!

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    De dag. Dadelijk dochter naar school en testen.

Ik ben zo zenuwachtig haha voel ook vanalles!

Ik eet ontzettend veel
    Veel naar de wc
    Een paar mooie sexy pukkels
    Word boos om iets kleins (gister omdat vriend een fotolijkst niet op wilde hangen omdat hij zijn duimstok niey kon vinden ;) )
    Lichte pijn in onderbuik / blaas (al paar dagen. Normaal alleen 2e dag van menstruatie en dan zo erg dat ik echt moet liggen met pcm)
    Ik huil om niks

Mja bij onze eerste dochter duurde het 13 mnd. Toen voelde ik ook iedere maand van alles..

17. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Spannend Honeyy! Nog meer testers vanmorgen of vandaag?

18. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Vandaag mijn nod en sinds mijn (innesteling)bloeding vrijdag ben ik elke x zo bang want ik blijf een beetje lichtroze houden zo nu en dan met afvegen.. en nu ben ik dus bang dat het doorbreekt ondanks de positieve testen. En mijn testen zijn op dus ik sjeez zomeren eerst na de winkel.. niet prettig deze onzekerheid

19. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Honeyy!

Ik begrijp je angst Melissa!

Ik denk dat de twijfel is weggenomen 😳. Alleen is tempen niet mijn ding denk ik 😐. Temp is heel licht gestegen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,7 KB
      Weergaven:
      13
  20. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Menstruatie zet niet door. Ik heb bij mijn beide zwangerschappen ook een kleine bloeding gehad op nod. Ga zo even een test halen om te testen. Zal het dan toch?

Deel Deze Pagina