Dank je wel Nienke, ja het is behoorlijk hectisch kwam net een mail binnen van de apotheek dat ik de prikpil spuit al kan komen ophalen! Pfff valt niet mee allemaal. Maar volgende week maandag duidelijkheid hopelijk!
Dank jullie wel Jaleisha en Clarajilla! Ook voor jou is het spannend Clarajilla. Jeetjes Suzy, wat een achtbaan van gedachtes inderdaad. Stiekem hoop ik toch voor je dat het in deze ronde toch lukt!
Wat fijn! Spannend!! Weet helemaal hoe je je voelt Hou jij je temp bij in ff? Zou je je linkje kunnen neerzetten hier? Ben erg benieuwd naar je kaartje...
Jeetje Suzy, dat is weer een hele andere richting inderdaad! Goh.. Nou als je dat kunt realiseren en je daar happy van wordt is dat ook een mooi iets!! Heb je net 50 testen besteld....... ghihi.. Nou ben benieuwd naar je test, ga je meteen vanmiddag 1 doen?
Ja ik hou het bij in ff. Weet alleen niet hoe ik de link in me handtekening moet zetten. Ik vind me kaartje wel apart, maar hij is wel 100% anders dan alle andere maanden
Ja ga er gelijk één vanmiddag doen wanneer ze aankomen. Gisteren een van kruidvat gedaan 2v5 en die gaf weer een heel licht streepje aan. Ben benieuwd wat die Romed doen. Ja heb ik er 50 stuks van besteld...........ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeullllllllllll veel testen Jaleisha hahahaha mooi dat ze op zijn volgende week maandag hahaha.
Die ziet er idd wel apart uit! Hopelijk heeft het iets te betekenen dat deze er anders uit ziet als normaal.. Ik duim voor je meid! Als je hem in je handtekening wilt plaatsen, kun je in de app rechtsboven op die drie streepjes klikken, dan op Share Chart and Data, en dan op Fertility Report Email. Dan mail je deze naar je eigen email adres, en in je email krijg je dan de link naar je grafiekje. Het stukje BBCode kun je dan kopieren en in je handtekening plakken. Je kunt evt de tekst wijzigen die je wilt zien bijv: [ url=http://FertilityFriend.com/home/61e2f2/]SCHRIJF HIER JE EIGEN TEKST [/ url] Voorbeeld zoals bovenstaande eruit zou zien: SCHRIJF HIER JE EIGEN TEKST
Hoi Nienke, zou je mij mss op paars willen zetten, zie dat ik nog op zwart sta, als je een keer de lijst aanpast natuurlijk, hoeft niet speciaal hiervoor! Verder balen voor degene die op rood staan en 🎉🎉🎉 voor alle zwangeren!!! Suzy09: wat een grote moeilijke beslissingen de afgelopen dagen zeg! Ik hoop dat je mss deze maand zwanger bent en anders veel geluk in de toekomst!
❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (9) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Ooi86, 29e jaar, ronde 1, ? kindje Yaisa, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Imcm, 28 jaar, ronde 2 (na miskraam), 1e kindje Ilss, 27 jaar, ronde 1 (na miskraam), 2e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (2) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 24. (8) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Ceesje, ? jaar, ronde ?, ? kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teuntje83, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 14 (1e ronde na MA), 2e kindje Lievekind, 23 jaar, ronde 12, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje 25. (7) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Nummertje3, 33 Jaar, ronde 5, 3e kindje Zowie01, 37 jaar, ronde 12, 3e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje takkie83, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (5) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje Sally1980, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Loontje30, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Zuurtje, 34 jaar, ronde ?, 4e kindje 27. (5) Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 6 na MA, 3e kindje Jaleisha, 29 jaar, ronde ?, 5e kindje Vrouwvan, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 28. (8) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondie27, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Jody, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 3, ? kindje 29. (1) Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 30. (5) Beeb1987, 28 jaar, ronde 18 (1e na bbz), 1e kindje Teardrops, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wensmoeder, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje MMM Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje 31. (7) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Soort, 28 jaar, 13e ronde (1e na MK), 1e kindje Suzy009, 43 jaar, ronde 3, 5e kindje Aapies, 22 jaar, ronde 5, 3e kindje Datumloos. (3) BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Mojito07, ? jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 60 Wachtbankje (20), Zwanger (8), Ongesteld (15), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (4) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Oh lord hahahaha... 50 testen in 5 dagen Nou begin maar vast je plas op te houden! hahahahah Ben benieuwd hoor, hoop dat je streepje snel duidelijker is.. Zou toch mooi zijn he, net even op de valreep dan!
@nienke, het is me gelukt in me handtekening te zetten! @mtr, ik hoop dat het bij mij ook wat goeds betekend! Heb nu al zeker een half uur links een soort lichte menstruatie kramp. Is nog te vroeg voor me menstruatie en dan zou ik het in het midden voelen en niet links! Deze dagen duren lang haha, gelukkig vanavond en morgen avond werken! En dan vrijdag of zaterdag testen
Hahaha ja veel plasjes worden dat dan! hahaha Als het op de valreep is, zeg ik die afspraak voor maagverkleining natuurlijk af En zijn we even gelukkig @ Meisje, dank je wel!
Nee hoor maak mezelf niet gek. Ga gewoon testen wanneer ik er zin in heb ... zal denk toch geen 5 of 10 testen of een dag zijn hahaha