Wat goed!! Gefeliciteerd!!! We zijn hard op weg om elke Nod dag in deze lijst tenminste 1 roze te krijgen.. Nu 29, 30 en 31 januari nog... Laat ik nou net de enige op de 29e zijn hahahaha
Ik mag morgen op rood. Vandaag bruin verlies dus zal morgen ongesteld zijn. Precies 2 weken naar mijn vruchtbaarslijm. Maar zonder piek van ovulatietest. Ik snap er niks van!!
Vervelend Honeyy, op naar de volgende ronde? Ik heb ook geen piek gehad van ovulatietest maar mijn temp is wel hoog dus wel een eisprong gehad.
Honey vervelend zeg..maar geen bloed geeft moed. Misschien zet het niet Door en ben je toch zwanger. .Deze maand veel zwanger en hier. Vandaag ook mijn nod..maar eisprong is later dan verwacht pas vorige week dus 1e cyclus die wat langer duurt ..denk ik.
Om je piek op te sporen moet je soms meerdere keren testen per dag weet ik uit ervaring, ik teste bijvoorbeeld vorige ronde Sochtends met een lichte streep en smiddags Eem duidelijke streep en savonds positief, soms daalt de LH waarde weer zo snel dat ie daarna snel weer negatief is. Als je dan maar 1x pd test dan lijkt het alsof je geen eisprong hebt gehad terwijl dat wel zo kan zijn!
Hallo allemaal, Hier vandaag weer getest met een action test en die was negatief maar ook getest met een kruitvat test en die was wel positief. Plusje was weer te zien. Misschien toch ng weinig hcg..?
Suzy ik zie toxh idd een licht streepje... morgen moet ie oplopen hoor....! Anonimo gefeliciteerd! Die steekjes zouden van het innestelen kunnen zijn...?!
Hoi allemaal! Ik hoop dat ik hier mijn berichtje terecht kan! Heb mijn Nod op 30 januari en ik kon het uiteraard niet laten om te testen. Zit pas in de 1e ronde en ben erg benieuwd naar jullie mening over deze testjes. Zie foto Verder wens ik iedereen op het wachtbankje veel sterkte en geduld toe! Voor iedereen die al voorbij nod is en zwanger: gefeliciteerd en geniet! Liefs San
Maak jezelf alsjeblieft niet gek. Kijk het ff aan de komende dagen, en als je op of na je nod niet ongesteld bent zou ik testen. Bruinverlies kan van alles zijn. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had de week voor mijn nod bruinverlies. 2 dagen na nod zelfs met stolsels en een licht positieve test. 5 dagen na nod geen bruinverlies meer, en een mooie positieve test. Dus het kan 2 kanten op. Dus ook voor de amdere meiden, ook al is het lastig, relax! 😊
Voor de positieve testers, gefeliciteerd!!! Voor de meiden op rood, knuffel!! En hopelijk volgende ronde beter. En voor de rest blijft het motto; Geen bloed, houdt moed!! ❤
Super lief dat je er naar hebt willen kijken. Ik ga proberen geduld te hebben en zaterdag weer een testje te wagen
@meisje26 dank je wel voor het mee kijken! Het is zenuwslopend! Heb jij of jullie ervaring met de Etos test blauwe verpakking 7.95 ? Die geeft steeds z'n wazig blauw streepje!