NOD-lijst 22 t/m 31 januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik mag me bij jullie aansluiten. Na een positieve test in de vorige ronde, heb ik een vroege miskraam gehad met 4.3 weken. Nu aan het herstellen van een flinke keelontsteking (inclusief antibiotica).

Ik verwacht mijn nod rond de 26e. Ik heb geen idee of mijn cyclus weer normaal zal zijn. Verwacht het eigenlijk wel omdat ik echt heel pril zwanger was.

Ik wil alle dames heel veel succes wensen deze ronde!

2. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    heej meiden

nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. hopelijk wordt dit een vruchtbaar jaar voor ons!

wij zijn weer in de vruchtbare week dus dat wordt flink klussen :)

vorige week heel de week ziek op bed met keelontsteking:(

vandaag is mn man na 2 weken vakantie weer aan het werk bah niks aan zo stil in huis,kindjes ook weer naar school.

3. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was kast aan 't opruimen en vond daar nog niet ovu test...---> SPIERWIT! Volgens m'n berekening zou m'n ei donderdag zijn maar ik gok dan nu weer later ....
    Ik ben dan weer onzeker en nu heb ik ze toch maar weer besteld! Clearing blue.. wel duur maar geen getuur meer dan..

4. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat ik mij wel eens afgevraagd heb.. de digitale testen, zowel ovu als zwangerschap van cb en kv, zijn die te hergebruiken of is dat ook maar eenmalig gebruik? (waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik vraag het me echt af ;) )

5. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Dames ik meld me hier ook maar weer. Dit wordt ronde 11. Ik begin het er steeds moeilijker mee te krijgen. Vooral die onzekerheid met die verschillende lengtes van mijn cyclussen. Met ovulatie testen nooit echt eisprong kunnen vinden. Waarschijnlijk korte piek ofzo?? Deze maand wil ik graag beginnen met tempen. Kijken of ik achteraf wat kan zien....

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nienke; maar eenmalig! Ik ga ze vd action gebruiken. Voel heel duidelijk mijn ei + vruchtbaarslijm. Maar een kijken hoe die testen werken 😉

Mtr; hier het zelfde. Paar maanden terug positieve test. Niet gepland maar goed, naar paar dagen ook mis gegaan.. hopelijk hebben we snel een plakker ☺

Zondag ga ik beginnen met ovu. Testen. Zit dan ong. Op cd5 of is dat te vroeg? Ik weet niet meer hoe ik moet tellen.. erg he. 31 dec. Ongesteld geworden. Gister er al weer vanaf..

7. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    #167 suzies, 5 jan 2016
    Laatst bewerkt: 5 jan 2016
    ❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤

22. (6)
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje
    DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje
    Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Elfenprinses, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje

23. (2)
    Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

24. (5)
    Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje
    Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

25. (2)
    Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje

26. (2)
    LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje

27. (1)
    Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje

28. (4)
    santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Blondie27, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7

29. (1)
    Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje

30. (1)

Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 8, 3e kindje

31. (5)
    Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Ninii01, 25 jaar, 3de kindje, ronde 1 na mk
    Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje

Datumloos. (3)
    Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje
    BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1ste kindje MMM

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 32

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

8. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    nienke,de digitale testen zijn ook maar eenmalig te gebreuiken

suzie,ronde 11 al,snap dat je daar heel onzeker van wordt. ik heb vorige maand voor het eerst ovu testen gerbuikt en toen ook niet mijn piek kunnen vinden. aan de hand van vruchtbaar slijm wist ik wel wanneer ik ongeveer mijn eisprong had. deze ronde gebruik ik ook weer ovu testen ben benieuwd of ik dit keer wel mijn piek kan vinden.

9. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Zo! Ik heb even alles gelezen. Ik zie helaas heel wat bekende namen uit vorige lijst[en] voorbij komen. We gaan er maar weer voor!

10. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Snap je helemaal.. hier ronde 13 inmiddels en ook zo onregelmatige cyclussen...

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    honey, de eerste dag van je menstruatie is je eerste cyclus dag.
    Afhankelijk van de lengte van je cyclus kun je dan ongeveer berekenen wanneer de eisprong moet zijn. Normaal is namelijk de periode vanaf je eisprong tot opvolgende menstruatie 14 dagen. (luteale fase, er zijn ook vrouwen waarbij deze periode korter is)

Aangezien jij de 28e je NOD hebt, zul je ergens rond de 14e je ei kunnen verwachten. De ovu test zal 1-2 dagen voor de eisprong positief zijn, dus mogelijk rond de 12e. Zondag is de 10e, ik denk dat ik in jouw geval vrijdag al zou beginnen met testen met 1 test per dag en dan evt na het weekend 2 per dag, om te voorkomen dat je mogelijk je piek mist of een iets kortere cyclus hebt. Uiteraard moet je het zelf bepalen wanneer je echt begint met de testjes :)

Bedankt voor het antw wat betreft het gebruik van de digitale testen. Dan hou ik het toch maar bij de kv ovu testen (7v13). :)

Ik wil eigenlijk wel een keer temperaturen, maar ik weet nu al dat vl daar niet blij van gaat worden als ik in het weekend om 6u de wekker zal zetten.. :p

Suzies, succes maar weer meid! Hopelijk lukt het dit keer wel!

12. Blondie27

Blondie27 Lid

21 dec 2015
    55
    0
    6
    Vrouw
    Leerkracht basisonderwijs
    NULL
    Super Nienke! Dank je wel ☺️ Spannend he, eerste kindje? We gaan een beetje gelijk op zie ik 😁

13. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Thnx Nienke voor het op de lijst zetten !! Hopen deze maand op veel roze .... Spannend weer !! Hier helemaal geen idee hoe het gaat lopen 25 december miskraam gehad dus afwachten... Hoop dat ik of netjes ongesteld en dat het niet weken duurt... Of dat het gelijk uitblijft ;)

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dankje nienke! Tis alweer even geleden voor me haha.. m'n cyclus is niet altijd netjes 28 dgn. Maar goed die testen kosten geen drol, dus paar extra is niet erg 😉

Hahaha mijn vriend slaapt door alle wekkers heen.. 😆 ideaal..

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ja de mijne misschien ook wel.. Vanavond maar ff checken met hem wat hij ervan zegt.. :)

Ja blondie we lopen idd behoorlijk gelijk op! Toevallig! :D

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik dacht van de week dat me menstruatie al voorbij was maar later die dag toch nog bruin verlies. Vandaag ook nog bruin verlies maar zo net met afvegen zat er weer helder rood bij
    Super raar! Temperatuur was vanmorgen ook ineens weer hoog. Maar ben de hele nacht zenuwachtig geweest vanwege de gladde wegen en ik 47 km ( enkele reis) moest rijden. Dus zal wel onrustig geslapen hebben. Maar temperatuur was gisteren 36.12 en vandaag weer ineens 36.56!

17. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Hoi dames, ik ga morgen even bijlezen, maar zit nu met n dilemma en weet niet wat te doen. Mijn schoonouders willen ons in oktober meenemen naar Spanje voor hun 45 jarige huwelijk, een reis van 8 dagen en met het vliegtuig. Als blijkt dat ik deze maand zwanger ben, ben ik eind oktober uitgerekend en kan ik dus sowieso niet mee. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet vliegen als ik zwanger zou zijn. Heb n soort van vliegangst en n fobie voor spugen, dat zou me zoveel stress geven dat lijkt me niet goed.
    Hoe kan ik nu, zonder mijn schoonouders te vertellen dat we bezig zijn zwanger te worden, dit afslaan en zeggen dat we niet mee gaan? Mijn vriend heeft zoiets van ach joh dat zien we dan wel, maar dat kan ik niet en vind ik ook niet fair naar mn schoonouders toe...pffff heb er afgelopen nacht al slecht van geslapen en wil mn nachtrust hier niet nog meer door laten verpesten. Benieuwd naar jullie tips of ideeën.
    Weltrusten voor iedereen...

18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou je nod even afwachten en dan pas beslissen..Neem aan dat je deze week toch nog niets hoeft te boeken?
    En als je niet zwanger bent spanje is goed met de auto te doen mits je niet op n eiland zit..

19. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Mijn schoonouders hebben de reis in optie, dus moet wel op korte termijn doorgeven of we meegaan of niet. Heb pas de 22e of 23e mijn NOD, daar kan ik niet op wachten... Het is in Fuengirola, geen idee waar dat ligt haha....

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Poeh, heel moeilijk Mariekje! Heb het even voor je opgezocht, en het ligt in zuid-spanje. Vanaf Utrecht bijna 2300km..
    Ik zou zelf ook niet graag gaan vliegen wanneer ik zwanger ben, en met de auto is het ook een flinke rit (22u rijden, zonder vertragingen)

Ik kan je helaas geen advies geven, maar wil je er toch heel veel succes mee wensen met het maken van een keuze.

Wat apart clarajilla, dat het over lijkt en het ineens toch nog weer doorgaat.. Wat kan ons lichaam soms vreemd reageren he?

Gisteren met mn vriend gepraat over het temperaturen. Hij zei: ik slaap toch wel door, vooral in het weekend, dus als je dat wil doen, moet je het gewoon doen!
    Dus vanmorgen maar direct begonnen met temperaturen :) Heb de fertility friend app geinstalleerd. Ben erg benieuwd hoe dit zal gaan..

Deel Deze Pagina