Clarajila wat vervelend zeg. Wij nu ronde 8. Dus baal er ook enorm van. hopen dat het binnenkort onze beurt is. Willen jullie naar me kaartje kijken? Ik dacht dat ik geen eisprong heb gehad. Maar begreep dat die mogelijk toch geweest is. Zit inmiddels op cd 30 nooit langer cyclus gehad. Gister was eindelijk mijn nod. Maar nog steeds geen bloed.
aan je kaartje te zien heb je wel degelijk een eisprong gehad op dag 19 na eisprong gaa je tem met ongeveer een halve graag celcius omhoog
Heel verwarrend zuurtje. Ik had die week ervoor vruchtbaar slijm daarom ben ik zo om de tuin geleid Door me lichaam. In de week dat mijn eisprong dus mogelijk is geweest had dikke afscheiding plakkerig (sorry) alsof ik dus geen eisprong heb gehad alleen me kaartje zegt dus heel iets anders. Mijn grootste vraag blijft nu waar blijft mijn bloed. Ik ben nooit zo lang droog. Klinkt heel raar als ik het zo lees. Maar ben vrij regelmatig over het algemeen.
vruchtbaar slijm kan je meerdere dagen hebben, het beste is om naar je temp te kijken (advies van mijn fa)
Ik heb geen flauw idee. Ik ben nu pad bezig met tempen.het is goed om te weten dat lf belangrijker is dan cyclus periode. DAGEN IK lette altijd op aantal dagen van nod tot nod.
We hebben al allerlei onderzoeken gehad. Zaad onderzoek van mijn vriend was bovengemiddeld goed! Ik heb een inwendige echo gehad en daar zagen ze mooi dik baarmoederslijmvlies en een mooi groot eitje wat op springen stond. Bloed geprikt op chlamydia en schildklier en alles was goed. Er zou niks in de weg staan...
Frustrerend clarajilla! Ik was ook zo jong (nu ook 24) en kreeg zelfde commentaar 'jong en gezond, komt vanzelf'. Uiteindelijk net als jullie inwendige echo en zaadonderzoek gehad en alles prima. Ronde erna ineens zwanger. Het kan zomaar ineens raak zijn, ook al geloof je er zelf amper nog in. Heel veel succes!
Bedankt voor jullie antwoorden meiden. Balen zeg heb ik cyclus van 35 dagen. Clarajila dat is dan nog frustrerender als je weet dat allea perfect is ij jullie. Ik weet bijna Hoe je je voelen moet. Gelukkig ben je maar 24. je hebt dus nog genoeg eisprongen te gaan. Klinkt bagataliserend maar zo is het zeker niet bedoelt. ik ben ervan overtuigd dat als alles inderdaad goed is je heel snel een positieve test in handen zult hebben. Heb je ooit een mk gehad?
Pff dat valt dan idd niet mee! Alle eerste onderzoeken zijn dan idd al geweest.. Zou toch proberen of je niet eerder terecht kan.. Succes meid! vrouwvan, ik denk ook dat je nu op 9dpo zit, en je dus over +-5 dagen pas je NOD hebt.. Lijkt erop dat je deze maand een wat langere cyclus hebt, maar het ziet er idd wel naar uit dat je een eisprong hebt gehad, en dat is natuurlijk wel erg positief!
@nienke, ja ik ben dan zo'n schijterd erin om dan toch eerder te bellen. Haha ik ga nu 2 maanden helemaal niks doen, naja niks alleen ovulatietesten en seks hebben natuurlijk misschien dat dat dan helpt? Ookal hielp dat andere maanden niet. Wat ik wel raar vind is dat ik ineens een cyclus van 26 dagen heb?! @vrouwvan, ja klopt als alles goed is waarom lukt het dan niet? En nee heb nog nooit een mk gehad. Nog nooit zwanger geweest, dus weet niet eens of dat wel lukt. Als ik een miskraam zou hebben dan weet ik tenminste dat het wel kan maar dat weet ik nu ook niet.. @ Picasso, ja klopt ben nog jong dus heb nog wel genoeg eisprongen te gaan! Maar toch blijft de vraag als alles goed is waarom word ik dan maar niet zwanger?
Dank je wel! Durf eigenlijk nog niet blij te zijn terwijl ik me zeker zwanger voel! @clarajilla Meiden die de duivel gezien hebben, ik denk aan jullie! Alle streepjes gefeliciteerd! Komt tijd komt raad, het is vreselijk moeilijk het wachten en steeds maar denken zou het! Ik denk aan jullie!
@vrouwvan ziet er goed uit je kaartje als je temperatuur nu mooi hoog blijft dan zit je goed @clarajilla wat ontzettend naar ik hoop dat het snel lukt en blijf erin geloven @san Super duidelijk !!