❤ NOD 22jan t/m 31 jan ❤ 22. (9) Mariekje28, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje DRLB, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje Blaadje, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Ooi86, 29e jaar, ronde 1, ? kindje Yaisa, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Imcm, 28 jaar, ronde 2 (na miskraam), 1e kindje Ilss, 27 jaar, ronde 1 (na miskraam), 2e kindje Yale, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (2) Maritiem, 25 jaar, ronde 5, 2de kindje Atjongsma, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 24. (8) Marrissie, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje Ceesje, ? jaar, ronde ?, ? kindje Kancamagus, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje teuntje83, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 14 (1e ronde na MA), 2e kindje Lievekind, 23 jaar, ronde 12, 2e kindje Anonimo, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje 25. (7) Melissa53, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Motheroftwo, 30 jaar, ronde 4, 3e kindje Water27, 30 jaar, ronde 8, 2e kindje Nummertje3, 33 Jaar, ronde 5, 3e kindje Zowie01, 37 jaar, ronde 12, 3e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje takkie83, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 26. (5) LientjeLief, 35 jaar, ronde 6, 2e kindje Sally1980, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Loontje30, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Zuurtje, 34 jaar, ronde ?, 4e kindje 27. (6) Foxy2290, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 6 na MA, 3e kindje Jaleisha, 29 jaar, ronde ?, 5e kindje Vrouwvan, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Inge1984, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Happy85, ? jaar, ronde 7, 2e kindje 28. (9) santjeb, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Soofster, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Honeyy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Blondie27, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cares86, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 5, 2e kindje Jody, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Jaydee, 26 jaar, ronde 3, ? kindje Komtgoedschat, 21 jaar, ronde 6, 1e kindje 29. (1) Nienke87, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 30. (6) Beeb1987, 28 jaar, ronde 18 (1e na bbz), 1e kindje Teardrops, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wensmoeder, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Missdonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje MMM Clarajilla, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje San261, ? jaar, ronde 1, ? kindje 31. (8) Picasso91, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Suzies, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Soort, 28 jaar, 13e ronde (1e na MK), 1e kindje Suzy009, 43 jaar, ronde 3, 5e kindje Aapies, 22 jaar, ronde 5, 3e kindje Anietje, ? jaar, ronde ?, ? kindje Datumloos. (3) BertxBirgit, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Mojito07, ? jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 63 Wachtbankje (15), Zwanger (12), Ongesteld (20), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (6) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hihi ik ben ook 1.68! Was in augustus 98kg en toen streng gaan sonjabakkeren. Met als stok achter de deur dat we voor n tweede gingen als ik kon afvallen. Ben nu 77.5 aan begin vorige zwangerschap was ik 90kg. Streefgewicht was nu 70kg maar ik kan t lijnen ff niet meer opbrengen dus zolang ik niet teveel aankom laat ik t eerst ff zo.. Hier gelukt vanochtend niet te testen! Nouja, moet nu wel plassen en dat ga ik maar ff snel doen voor ik me bedenk. Edit: gelukt! Heb nu goed voorgevoel want bloed niet meer. Normaal altijd bruinverlies en dan binnen dag ongesteld, nu gisteren (9 of 10dpo) rozeverlies wat al weer over is..Morgen wil ik n streepje!
Kon niet wachten maar toch een digitale gedaan met de o zo geliefde tekst... Dit is heel fijn en stop ik met testen haha...
Ahh nee Suzy! Ik hoop dat het niet de duivels zijn. Wat ontzettend balen Nienke . Mooie test Anonimo! Spannend Picasso en petje af voor jouw gewichtsverlies!
Anonimo, heerlijk om die tekst te zien, gefeliciteerd meid! Picasso, spannend! Roze verlies zou idd van een innesteling kunnen zijn. Het kan zijn dat je lichaam dan iets langer nodig heeft dan 2 dagen om voldoende HCG aan te maken, maar proberen kan altijd toch? Ik duim voor je! Heb respect voor je trouwens, wat betreft het afvallen! Knap hoor! Ik ben in het verleden al eens van 117 afgevallen naar 95kg.. Verder kwam ik toen niet omdat mn relatie toen stuk liep, kreeg een hoop stress, nieuwe vriend, maar voor ik t wist zat het er weer bij op. Ben nu wel weer op mn eten aan t letten en aan het sporten.. Ik hoop toch echt iig weer onder de 100 te duiken, want merk dat ik dan toch echt een heel stuk fitter ben.. Misschien moet ik me de komende tijd toch maar iets fanatieker hier aan gaan houden, wie weet is dit wel de reden dat het bij ons niet wil lukken.. Je weet het toch niet! Er zijn genoeg vrouwen met overgewicht die wel zwanger raken, dus het kan allemaal wel, maar mn conditie is niet al te best..
Meiden even vraagje. Hebben alle vrouwen bruinverlies voor ongi? Want lees dit regelmatig hier en ik heb dat nooit gehad. Ik bloed gelijk. begin nu helemaal aan me lichaam te twijfelen.
Bij mij begon het eerder wel met bruin verlies, maar tegenwoordig krijg ik dat pas later tijdens mn ongi.. Niks om je druk over te maken hoor..!! Suzy, wat balen meid..!!
Goedemorgen dames, Ik kon me toch niet inhouden en heb vandaag getest maar was Omo wit. Dus ik ga er vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld zal worden. Voor alle andere meiden: succes! Ik ga door naar ronde 8
Hoi Nienke, ben vrij nieuw op het forum. Dus durfde me nog niet op de lijst te zetten, maar lijkt me leuk! Dank je wel... Vandaag heel veel menstruatie pijn dus durf nog niet echt blijf te zijn.
Oh neee suzy, wat onverwacht met al die positieve testjes! Balen zeg. Ja, een gezonder gewicht zou kunnen helpen bij zwanger worden..
Hier mijn kaartje dit was de eerste maand meten dus ik was nog aan het stoeien met de juiste thermometer. Dus als je de grote lijnen leest herkende zelfs mij man dat ik zwanger ben. Omdat ik een cyclus heb van maximaal 28 dagen.
Suzy wat ontzettend balen, had het je zo gegund! 😓 Anonimo wat een lrachtige test gefeliciteerd! Picasso spannend! Hier sinds vandaag wat misselijk bij vlagen, oja zo voelde dat☺️. Verder slaap ik erg slecht, iedere nacht paar x wakker en erg veel zweten...maar goed als dat alles is heb ik het er graag voor over! Ik heb overigens 19 feb mijn eerste echo😀😁
oh nee suzy ik gunde het je zo...😙 nienke ook voor jou balen meid ik hoop op een roze ronde 8😙 anonimo heerlijk hè die test... geniet even van dit moment picasso jij houdt de spanning erin