💜💛💖❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤💖💛💜 22. Crzmdaa ~24Jaar~1e Kindje ~2eRonde IUI 2 (1) 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💜💛💖❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤💖💛💜 22. Crzmdaa ~24Jaar~1e Kindje ~2eRonde IUI 2 (1) 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. Testje 26jaar ronde5 (1) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik kom me ook melden (helaas) vandaag mis gegaan met 4+4 en morgen zkh bellen of ik nog een controle echo moet of dat we gelijk mogen starten met iui icm ovulatie testen. Swimming 30jr 2de kindje 2de ronde iui 2 mmm. Mijn nod is 25 juli al weet ik niet precies wat deze cyclus gaat doen natuurlijk. Kan iemand mij op de lijst zetten want het lukt mij niet.
Awww echt waar swimming!!?? Jij was on zelfse nod groep als mij..je was toch zwanger of is t iemand anders waR ik mee in de war raak?? ..maar ik zet je op de lijst..
💜💛💖❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤💖💛💜 22. Crzmdaa ~24Jaar~1e Kindje ~2eRonde IUI 2 (1) 23. (0) 24. (0) 25. Swimming 30jaar ronde 2 2ekindje IUI (1) 26. Testje 26jaar ronde5 (1) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik was idd zwanger. Vandaag 4+4. De dag begon met licht roze/bruin verlies en om half 5 echt veel helder rood. Dus op naar de volgende ronde.
Ik ben er ook weer! Bekende namen hier. Hopelijk deze ronde voor iedereen roze Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij op de lijst te zetten? Ik ga em nu maar ruim pakken, al hoop ik niet weer zo'n eigenwijs ei te hebben KissFromARose - 29 juli - 30 jaar - 2e ronde - 2e kind Daar gaan we weer! 💪🏼🍀
💜💛💖❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤💖💛💜 22. Crzmdaa ~24Jaar~1e Kindje ~2eRonde IUI 2 (1) 23. (0) 24. (0) 25. Swimming 30jaar ronde 2 2ekindje IUI (1) 26. Testje 26jaar ronde5 (1) 27. (0) 28. (0) 29. KissFromaRose 30jaar 2eronde 2e kind(1) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Net het zkh gebeld. Ik mag gewoon weer verder. Dus we starten over 15dgn met ovulatie testen . Met goede moed opzoek naar mij ei. T voelt ff klote maar het komt goed. We hebben al een gezond kereltje lopen.
Spannend swimming! Naar hoe het gegaan is, ik hoop dat deze maand een goede maand is voor jullie en iedereen hier Mijn babytickers.net ticker doet het niet meer. Iemand een tip voor een leuke ticker?