💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dag dames Kom mij hier ook melden Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Net de eerste cyclus na de pilstop gehad. Op zich wel erg netjes 33 dagen, had ook nog niet veel verwacht van de eerste ronde, maar volledig ontregeld, echt balen: - eisprong (via testjes gevonden) op dag 26 - bruinverlies op dag 33 (7dpo) - spijtig ongie die gisteren doorbrak op 8dpo al !! Dacht 7dpo echt dat het een innestelingsbloeding was, maar het is gewoon te veel sinds gisteren, ben gewoon ongie (geen twijfel). Hopelijk komt het ei volgende ronde veel vroeger en is de lf minstens enkele dagen langer. Bij eerste beebje was de lf 10 dagen en de volgende ronde zwanger. Kan dus niet zeggen wat die 'standaard' is bij mij. Heb gewoon 33 dagen aangehouden voor de volgende cyclus. We zien wel wanneer ei komt en hoe lang de lf komende ronde is. Dat het maar een lange en vruchtbare lijst wordt!
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 18. (0) 19. (0) 20. (1) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (0) Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi Dames! Welkom! Fee89 je lichaam zal weer een ritme moeten oppakken na het gebruik van de pil. En dan is 33 dagen denk ik wel heel netjes. Laten we hopen dat het een hele mooie lange lijst mag worden Liefs!
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 18. (0) 19. (0) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 20. (1) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (0) Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi! Ik wil ook graag meedoen. Volgende ronde wordt waarschijnlijk ronde 1 voor ons derde kindje. Zodra ik ongesteld ben weet ik mijn exacte nod, maar ik vermoed dat het 20 augustus is. Superspannend weer! @ Annabella: ik heb onderaan ook even aangepast, daar had je nog niet het totaal aangepast.
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA 18. (0) 19. (1) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 20. (2) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 21. (0) Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@ Fee89: hm, rare cyclus dan inderdaad. Is het bloeden niet gestopt? Wel leuk dat je mijn datumbuddy bent
Wat gezellig dames!! Hopen ook op veel roze deze maand!! Ik weet niet wanneer mijn nod is, omdat mijn ei sprong verschilt per maand, maar ik heb wel altijd 14 lf (tot nu toe).
=marb;19942144]💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK 18. (0) 19. (1) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 20. (2) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 21. (0) Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ben er ook weer bij. Afgelopen cyclus duurde langer dan gemiddeld, maar heb mezelf maar weer bij de gemiddelde datum gezet.
Hoi dames, Woensdag is de mirena eruit gegaan. Sinds gister meteen vloeien dus het komt direct op gang. Ik merkte met de mirena dat mijn cyclus rond menstrueren zat dus meteen maar mee in de flow 18 aug is mijn nod en het wordt onze vierde!!
Hoi ik doe ook weer mee! Kan iemand mij erbij zetten? 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje, nod 19 augustus Liefs
💜❤ NOD-lijst 15 t/m 21 augustus 2016 ❤💜 15. (0) 16. (0) 17. (1) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA PinkDonut - 34 jaar - 1e kindje - ronde 10 na MK 18. (0) 19. (1) Annabella86- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 20. (2) Fee89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 21. (0) Datumloos. (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)