@sophia89 hahah 12 weken ja, zo opgeblazen is het niet bij mij. Gelukkig is het bij mij minder nu, maar nog steeds wel last van mijn onderbuik. De vorige keer was het veel minder en sneller weg. Hopelijk veranderd dit in een positieve test! Zie dat je ook al heel lang bezig bent. Klote dat het niet gewoon lukt he! Hopelijk mag het bij jou ook snel gebeuren!
Ja, dat had ik ook rond die periode deze keer. Nu eigenlijk geen echt buikpijn gevoel meer, maar een aanwezigheidsgevoel?
Bij mn vorige zwangerschap had ik dat ook na de eisprong. Heb alles bijgehouden toen. Geeft toch een beetje hoop!
Ik zit pas op 2 dpo maar heb ook steeds wat krampjes of steekjes laag in mn buik. Vorige zwangerschap was ik een week na ei ziek. Benieuwd of dat nu ook zo is.
4dpo en ik heb minimaal lichtrood bloed met slijm op het wc-papier. Bij meerdere vegen. Of heb ik iets geraakt van binnen bij bmm checken vorig toiletbezoek. Bij vorige zs geen innestelingsbloeding of dergelijke ahhhhhhhhh
Misschien heb je wel iets geraakt. Innesteling lijkt me nog wat vroeg voor 4dpo. Maar je weet maar nooit. Er zijn altijd mensen die buiten het gemiddelde vallen
wat zou het toch fijn zijn he! Dat we met zijn allen straks op een ander forum gewoon lekker zouden kunnen kletsen over onze zwangerschap.
En behalve minimaal bloedverlies heb ik ongiekramp, nee toch niet, ja toch wel, nee toch niet, ja echt wel licht... Argh je lichaam kan je voor de gek houden. Zo laten twijfelen seg.
Hier nog geen symptomen maar kan ook niet 😂 Heb ook pregnyl gesproken en die is pas na 10dgn uit je lijf en die kan ook aardig wat symptomen veroorzaken maar tot nu toe nog niet. Mijn duimen draaien
We zouden onze hersenen uit moeten kunnen zetten vanaf de eisprong tot het menstruatiemoment. Dat zou veel schelen.
Jup, ik ook! Niet heftig, maar wel aanwezig. maar zit 3 dpo, misschien 4 dpo. En straks had ik ook hoofdpijn. Maar volgens mij heb ik dit vaker, en betekend dit dat ik gewoon ongesteld ga worden is het al NOD? Zucht..
������❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤������ 22 Juli (5) Bella28 ~ 29 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 23 MMM Tammydaan ~ ? jaar ~ 2e kindje ~ ronde 4 Girly81 ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Maani ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 (na MK) Maddie ~ 31 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 23 Juli (4) Mootje88 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 na MA DMzoet ~ 27 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 Summer93 ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 1 (na MK) Linn81 ~ 34 jaar ~2e kindje ~ ronde 14 24 Juli (4) Starry ~ 31 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 2 Wodjeka ~ 33 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 chocochippie ~ 25 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Fee89 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ 1e ronde 25 Juli (2) Swee ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 4 (3 na MK) teuntje83 ~ 33 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8. 26 Juli (7) Maagd ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Testje ~ 26 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 5 Cins ~ 34 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 14 Xuong ~ 28 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 6 Keef85 ~ 31 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 Esthertie ~ 33 jaar ~ 2e Kindje ~ ronde 2 Frummels ~ 29 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 18 (7 na MA) 27 Juli (4) Elfi ~ 31 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 20 MMM IUI 2 Sophia ~ 27 jaar ~ 1e kindje ~ ronde ? IUI 3 Swimming ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 IUI Nathalie1989 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 28 Juli (2) Teardrops ~ 28 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 6 Clarajilla ~ 24 jaar ~ 1ste kindje ~ ronde 22, MMM 29 Juli (1) KissFromaRose ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 30 Juli (2) Sally ~ 35 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 Iset ~ 35 jaar ~ 2 kindje ~ ronde ?? 31 Juli (1) Podex ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 3 Datumloos (1) Missmara ~ 32 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Buiten de lijst. (1) Crzmdaa ~ 24 Jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 IUI 2 Totaal: 34 Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Dinsdagavond en woensdag een knaller ... dinsdag sex gehad,... gister helaas niet... Heeft het gezien de test van vanavond nog zin om vanavond een feestje te bouwen of kan ik hier al niet meer zwanger van worden? Na een positive test komt je ei toch binnen 24-48 uur dus zou het nog moeten kunnen toch