NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Crzmdaa, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Nou, onzekere ik!
    Volgens mij is ie nu toch wel positief?

@Mootje nou, eergisteren hebben we het gezellig gemaakt. Ik kon me gisteren echt niet focussen, ivm de woestijn gevoelens down under. Wat het alleen maar erger maakt uiteraard ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Temperatuur je niet? Ik vind dat persoonlijk toch fijner om erbij te doen. Ook betrouwbaardere methode. Dan heb je er nog beter zicht op.

Of misschien dit keer een nog langer cyclus. Heb ik ook wel eens gehad.

3. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Die lijkt me wel positief hoor! Vanavond voor de zekerheid maar even gezellig maken als dat lukt.

4. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ja ik zit ook te kijken. Bij dit soort momenten vraag ik me wel eens af of ik wel kinderen in deze wereld wil zetten... :( Er gebeuren zoveel nare dingen in de wereld.

Toch maar gewoon positief proberen te blijven!

5. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    5 dpo en opeens weer heel veel wit slijm ( was sins gis teren avond even wat minder). En steekjes net boven schaamstreek.

Moest net even naar het kruidvat en kon het niet laten om ook even 2 pakjes testen mee te nemen.

6. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Jep. Progesteron hormoon zorgt voor de kwaaltjes:(

Ik zelf heb net weer progesteron geprikt. Hopelijk waarde hoog genoeg voor een vruchtbare eisprong

7. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Vanaf de innesteling ga je toch pas hcg aanmaken en kun je kwaaltjes krijgen door het hcg hormoon?

8. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Klopt. Maar na een goede eisprong maakt je lichaam extra progesteron aan. En die bijwerkingen zijn nagenoeg dezelfde als hcg. Zo hebben de artsen mij verteld:(

En ik merk dat ook. Als mijn progesteron heel hoog is. Lees waarde boven de 50.. Dan kan ik nog niet eens meer een bh aan van de pijn. En dat is frustrerende. Je weet niet of van progesteron komt of hcg

9. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Klinkt hoopvol. Hier 10 dpo, test negatief. Geen symptomen. Ik maak me maar weer op voor de volgende ronde. :(

10. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Ik hoop dat je te vroeg getest hebt! Vorige zwangerschap had ik op 10 dpo ook negatief en op 11 dpo licht positief. Dus geef de hoop nog niet op hoor.

11. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Jammer mop.. Maar t kan nog steeds. Ik duim voor je!

Zijn er nog meer testers? Morgen? :D

12. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Bedankt voor deze info!
    weer wat geleerd.
    heb het idee dat ik steeds eerder die pijnlijke boobies krijg!?
    wel eerste ronde clomid gehad, misschien daardoor een betere eisprong en dus hoger progesteron??
    Het blijft gissen, maar ja, je moet wat in de wachtweken ;)

13. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    @sophia89 Hoe is het nu met je opgeblazen gevoel?
    Ik had et niet, maar sinds gister wel heel erg... pff.
    Voel me net een ballonnetje!

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ja ik heb t nog... Net m'n broek maar open gedaan voelde een stuk lekkerder. Ik heb ook raar drukkend gevoel in m'n buik waar m'n eitje zat. En veel last van windjes 🙈

15. KissFromARose

KissFromARose Niet meer actief

Ik mag ook eindelijk op het wachtbankje!

16. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Yeah.. !! 👍☺️

17. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Pff zo onrustig geslapen vannacht. Mn tepels zijn nog steeds heel erg gevoelig. Rommelende darmen en wat buikpijn. Ergens zegt mn gevoel dat het weer raak is.

Hoe gaat het met de rest hier????

18. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Ow wat begin ik t moeilijk te krijgen om er niet mee bezig te zijn zeg! Forum is fijn omdat ik dan met anderen bezig kan zijn... maar nu iedereen in de verschrikkelijke wachtdagen zit.. kan ik alleen maar met mn eigen bezig zijn hihihi...
    Was er ook helemaal van overtuigd dat t deze ronde raak zal zijn... maar nu twijfel ik weer...
    Zou ook misschien te mooi zijn om waar te zijn omdat als t nu raak zal zijn:
    Zou t verwekt zijn tijdens de verjaardag van mn zoontje
    Zou ik uitgerekend zijn in de maand april, dit jaar was ik zwanger in april maar is helaas een miskraam geworden.
    Zou ik uitgerekend zijn op of dag na mijn verjaardag!
    Zou ik er precies even lang over hebben gedaan qua rondes als bij mn zoontje.
    (Ik heb iets met voortekens/toeval ;))
    Mijn miskraam was van een tweeling. En als symbool had ik daar 2 witte vlindertjes voor. Gisteren toen ik naar buiten ging zaten er 2 witte vlinders in mn voortuin. Die opeens spelend omelkaar heen vlogen...

Zucht... I know ben er way teveel mee bezig..
    Maar heb t gevoel dat ik deze gekke gedachtes wel met jullie kan delen...

19. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Swee echt heel herkenbaar hoor! Zo denk ik ook. Als ik nu zwanger ben dan ben ik uitgerekend op de datum dat ik dit jaar het slechte nieuws kreeg bij de termijn echo. Waar ons kindje ligt in de tuin zitten sinds een paar dagen steeds vlindertjes.

20. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ff een vraagje, wel een vieze ;) maar hoe is bij jullie de afscheiding na de eisprong? Bij mij viel het me gisteren op dat het dik maar niet helemaal wit was..beetje geel? Moet dat niet gewoon wit zijn? Was ook maar eenmalig dat ik het zag. Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn bruinverlies nadert en dat dus super licht begint..

Deel Deze Pagina