@Chocochippie Hoe is het met de darmen ondertussen? ik had last van mijn darmen enkele dagen na eisprong en nu last van gas heb t al vaker gelezen dat levendig dromen een van de eerste symptomen kan zijn. @Maagd haha met je tas. Zou ik ook nog meemaken, zeker en vast. Nog last van krampjes? @Mootje ook wel wat symptomen lees ik. Ik duim! Duim ook voor de rest van de dames op de lijst. Eerste NOD's komen er aan. Hier sinds gisteren na mijn laatste post bijna continu steken heel diep onderin. Dit gepaard met bloed verlies gisteren 7dpo doet me toch stiekem hopen. Vandaag 8dpo. Eerste plas maar snel doorgespoeld en nu veel drinken Daarnet geen bloed meer bij het vegen.
Summer gefeliciteerd ik zie hem ook! Levendige dromen had ik ook bij mn vorige 2 zwangerschappen. Goed teken! Hier 8 dpo en donkere tepelhof en mn tepels zijn rood.
Ik zie m goed hoor! Hoef niet te turen. Voorzichtig gefeliciteerd. Nou hopend dat de testen de komende dagen mooi op gaan lopen. Hoeveel dpo?
Whaaaa sumer ik zie hem hoor zonder te turen!!!! Wauw zo blij voor je! Ik feliciteer je al voorzichtig... 9 dpo pas?!? Oe Fee dat klinkt veelbelovend!!! Hier ontsettend slecht geslapen werd echt super vaak wakker. In het weekend heeeel licht ongi gevoel verder niet echt duidelijke symtomen... nu 7 of 8 dpo... Heb t weekend wel ff kunnen afschakelen... ok ok in mn achterhoofd er natuurlijk roch wel mee bezig hihi... Pfff spannend dames
Ik zie m ook sumer op mn smartphone. Vanmorgen even kramp gehad. Nu 6 dpo en nog geen bloed of roze bij afvegen gehad
Hi Dames, Weet nog niet hoe dit NOD onderwerp werkt.. Maar mijn NOD zal waarschijnlijk 22 juli zijn.. Zit ik dan goed hier? M'n cyclus is pas net op gang dus kan ook maarzo heeeeel anders lopen. Vind ook erg lastig wanneer ik kan beste testen. Voel vanalles maar durf niet zo goed te hopen.
Ja hoor Summer! Gefeliciteerd! Hier mocht ik niet testen vanmorgen van manlief, maar hij is nu toch naar zijn werk toe...hhmmm. Zal ik een testte wagen? Nu 10 DPO
Ikke ook tuuuuurrrrders gezocht 😁 11 dpo (volgens FF)/ 10 dpo (volgens mama apps) Ik had t niet meer verwacht, omdat ik bij m'n andere zwangerschappen (miskramen) al vroeger positief testte.. Zien jullie m ook? 🙏😁 in t echt zie ik m goed, roze en binnen afleestijd. Spannend weer dit. Altijd weer jammer dat na t uploaden hier t weer minder goed te zien is. Dus voor de echte tuurders!
Sumer ik zie hem ook en hoef zeker niet te turen. Girly81 je zou het kunnen doen natuurlijk op 10dpo Spannend hoor de eerste nod komen eraan hopelijk een mooie roze lijst
Als ik mijn laptop scherm iets kantel dan zie ik wel degelijk een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd
Maani ik zie em niet maar zit op me telefoon. Ik ga misschien zaterdag al testen, zondag gaan we naar de Apenheul en wil dan niet smorgens een negatieve test gehad hebben 🤔
Maani ik zie hem ook niet op telefoon! Welkom appelsientje! Tja lastig idd. Had voorheen altijd regelmatige cyclus? Doe je ovulatietesten? Oe spannend dames de eerste testers... yeah kan ik me tenminste bezig houden hahaha
MaaNi als ik inzoom zie ik een lijntje! Ben benieuwd wat het de komende dagen gaat doen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd 😃