Yay, summer en maani gefeliciteerd! Hopelijk lopen ze mooi op! Even een vraagje... wat is toch die 'pendel'?
Dit had ik afgelopen 3 maanden niet. Maar wel in februari toen ik zwanger was. Ik ben gewoon zo zenuwachtig!!!
Elfi, in het pendel forum zijn er mensen die voor je willen pendelen in welke maand je zwanger raakt en of je een jongen of meisje krijgt.
Haha je komt me wel achterna he! Dat is de afspraak! ☺️ En de rest ook uiteraard! 👍 Eerst zelf maar hopen dat t eindelijk een keer goed mag gaan.
* breekt even in* MAANI!!!!!!!!!! Ik zie m hoor, mijn duimen draaien weer overuren voor jou! * breekt uit*
WOW lees je ff een middagje niet, zijn we 2 zwangeren en 5 pagina's verder hahaha!! Fijn dat al iemand anders even de lijst had geüpdatet vanmiddag! scheel weer werk! SUPER gefeliciteerd @ de zwangere dames!! Ik ga denk ik donderdag een vroege test doen... kan me nu al niet meer inhouden maar denk dat afgelopen woensdag mijn ei is geweest. bij de vorige zwangerschap al met 8DPO een duidelijke test dus ik waag het er op
Love!! Wat leuk van je dat je nog met me mee leest! 💋 (Voor de dames hier, love en ik waren tegelijk zwanger (die zwangerschap van mij eindigde in een MA). We zaten in t zelfde groepje. Super lief van je dat je voor me duimt! 😘 hoop dat t met jou zwangerschap goed gaat en duurt niet lang meer! Spannend! Ik heb net nog een test gedaan (kon t niet laten) en die is ten opzichte van vanmorgen al wat opgelopen yeah!
Mootje, wat super spannend dan meid! Ik hoop het zo voor je... volgende maand wil ik je niet meer op het NOD forum zien hoor, godnondeju! Ik voel me goed, waarschijnlijk nog niet zo lang terug de eisprong gehad natuurlijk. Heb wel een goed gevoel over deze maand, kan ook komen doordat ik gestopt ben met roken natuurlijk (Jeej, trotse ik!). Vanaf volgende week maandag gaan we lekker een weekje weg, eind van die week is mn NOD, hopelijk kan ik het wat beter wegzetten deze maand.
Jij ook al gestopt wat goed! Ik ook! Nog maar 4 weekjes hoor maar het begin is er Heb er soms nog wel zin in hoor. Ik ga heel hard voor je duimen dat ook dit jouw laatste nod forum is! X
Dankje Swee! Jeetje wat gaan die pagina's hard hier. Gefeliciteerd voor alle zwangere dames! Ik heb 11 jaar de pil gebruikt, geen idee hoe het ervoor was. K heb vorige maand n knaller ovu gehad, deze ronde niet gevonden.. zo klote! Wel dagen vruchtbaarslijm dus flink benut! Ik houd het gewoon ruim aan met testen.. Moet me van mezelf inhouden tot minstens zondag! Succes allemaal!
Ja Maani, ik zie bij jou ook een tuurstreepje! Goed begin zeg, 2 beginnende streepjes Op naar een mooie roze lijst!!!
Ja super he! Ik heb een stapel testen liggen, dus ik had zoiets van.. Ach laten we gewoon nog eens eentje proberen! Je weet maar nooit! ☺️ Nu morgen weer een nieuwe dag. Een nieuwe testdag! 😉 En teuntje, helemaal mee eens! Op een mooie roze lijst. Zijn er morgen nog meer testers? 😁